Yazar: rıfat bilen

Doktor Reklamı Nasıl Yapılır?

Doktor reklamı yaparken öncelikle hedef kitleyi tanımalı ve nerelerde vakit geçirdiklerine yönelik analiz yapmalısınız. Aynı

Youtube İçerik ve Reklam Ajansı Nedir?

YouTube içerik ve reklam ajansı, YouTube’da yer almak isteyen işletmeler için video içeriği oluşturma ve

Termal Turizm Nedir?

Sağlık turizmi veya kaplıca turizmi olarak da bilinen termal turizm, kişinin sağlığını ve refahını iyileştirmek

Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Dijital dönüşüm sağlık sektöründe devrim yaratıyor. Hasta bakımını iyileştirmek, operasyonları optimize etmek ve verimliliği artırmak

Pazarlama Nedir, Yöntemleri Nelerdir?

Pazarlama, bir ürünün veya hizmetin tüketicilere sunulmadan önce tasarlanması, fiyatlandırılması, tanıtılması ve dağıtılması sürecinde kullanılan

Kurumsal Reklam Nedir, Nasıl Yapılır?

Kurumsal reklam; bir şirketin marka imajını, değerlerini ve kimliğini tanıtmayı içeren bir pazarlama stratejisidir. Belirli

İnşaat Sektöründe Dijitalleşme

İnşaat sektöründe dijitalleşme, proje yönetimi ve pazarlama gibi birçok süreçte şirketlere önemli katkılar sağlamaktadır. İnşaat

Doğru ve Faydalı Reklam Nasıl Yapılır?

Doğru ve faydalı reklam oluşturmak için hedef kitlenizi anlamaya, ürününüzün benzersiz satış noktalarını vurgulamaya, mesajınızı

Dijital Marka Yönetimi Nedir, Nasıl Yapılır?

Dijital marka yönetimi, bir markanın dijital dünyadaki varlığını etkin bir şekilde yönetmek için kullanılan stratejilerin

Anahtar Kelimede Yükselmek İçin Ne Yapmalıyım?

Anahtar kelimede yükselmek için arama motoru optimizasyonu (SEO) ve dijital pazarlama çalışmaları yapmanız gerekmektedir. Web

Google Ads Ödeme Nasıl Yapılır?

Google Ads, reklam faaliyetleri gerçekleştirmek isteyen kullanıcılar için Google tarafından oluşturulmuş reklamcılık platformudur. Bu platformda

Google Ads Hesabı Nasıl Oluşturulur?

Google Ads hesabı, Google üzerinde reklam vermek isteyen işletmelerin oluşturduğu hesaptır. Google Ads hesabı oluşturmak

Yorum Backlink Etkili Midir?

Yorum backlink, bir siteye yorum olarak sitenizin adresini ekleyebileceğiniz backlink türüdür. Google, özellikle yorum bağlantısı

Uymanız Gereken SEO Kuralları

Web sitenizin arama motoru sonuç sayfasındaki sıralamasını yükseltmek için uyulması gereken bazı SEO kuralları vardır.

Tek Sayfa (One Page) Siteler İçin SEO Nasıl Yapılır?

Tek sayfalık web siteleri, tek bir sayfaya veya bir HTML sayfasına sahip web siteleridir. Tek

SEO Sorunları Nasıl Tespit Edilir?

Düzenli olarak yüksek kaliteli içerik yayınlamanıza ve güçlü ve alakalı geri bağlantılar oluşturmanıza rağmen hedef

SEO Ne Zaman Çıktı? SEO’nun Evrimi

Birkaç ay önce Google’ın amacını araştırdık ve arama motorunun 1998’deki kuruluşundan bu yana gerçekleşen ve

Oturum Süresi SEO Açısından Önemli Mi?

Oturum süresi, kullanıcıların girdikleri web sitesinde ne kadar vakit geçirdiklerini ifade eden bir terimdir. Farklı

Organik Trafik Arttırma Yöntemleri Nelerdir?

E-postacılar, sosyal medya, organik arama, ücretli arama ve yönlendirmeler dahil olmak üzere sitenize trafik kazanmanın

Medikal Siteler İçin SEO Çalışması

Hastalar arama yaparken, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) çalışmalarınız sitenizi bulmalarına yardımcı olur. Günümüzün dijital dünyasında

Link İnşası Nedir ve Nasıl Yapılır?

Link inşası, kullanıcıları internetteki diğer sayfalardan kendi sitenize linkler aracılığı ile yönlendirme işlemidir. Arama motorları, neyin

Kırık Link Nedir? Kırık Link Nasıl Düzeltilir?

Kırık link, web sayfaları içerisinde bulunan ve ulaşılamayan bağlantıları ifade eder. Basitçe söylemek gerekirse bu

Kaçınılması Gereken 5 Kritik SEO Hatası

SEO, her işletme için gerekli bir strateji haline geldi. Web sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek,

Google Cezaları Nelerdir ve Cezalar Nasıl Kaldırılır?

Google cezaları, hedeflenen anahtar kelimelerde sıralamada büyük ölçüde bir düşüş yaşanması veya bir web sitesinin

Google Ads mi SEO mu?

Dijital kampanyalarına başlayan şirketler en başından itibaren en iyi sonuçları sağlayabilecek doğru stratejiyi seçmek ve

Geçiş Kelimeleri Nedir? SEO’ya Etkisi Nelerdir?

Geçiş kelimeleri; okuyucunuza cümleler, ifadeler ve paragraflar arasındaki ilişkiyi gösterirler. Bir geçiş kelimesini, metninizi bir arada

E-Ticaret Altyapısı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bir e-ticaret platformu, bir işletmeyi çevrimiçi çalıştırmanıza ve çevrimiçi bir mağaza oluşturmanıza olanak sağlayan yazılım parçasıdır.

Domain Uzantıları ve SEO’daki Etkileri

Bir web sitesi açmaya karar verdiğinizde düşündüğünüz en önemli detay domain ismi olur. Her web

Cache SEO Açısından Zararlı Mı?

Anahtar kelime araştırmasını, web sayfalarındaki anahtar kelime kullanımını hızlı bir şekilde analiz etmek için kullanabilirsiniz.

Avukat Nasıl Reklam Yapar?

Avukatsanız ve daha fazla müşteri çekmek istiyorsanız kaç dava kazandığınız veya ofisinizde kaç avukatınız olduğu

Anahtar Kelime Eşleme Türleri Nelerdir?

Anahtar kelime eşleme türleri, anahtar kelimeleriniz tarafından hangi aramaların tetikleneceğini belirleyen parametrelerdir ve anahtar kelime araştırma

Anahtar Kelime Arama Hacmi Nedir? Nasıl Öğrenilir?

Anahtar kelime arama hacmi, bir anahtar kelimenin belirli bir zaman diliminde Google gibi arama motorlarında

Anahtar Kelime Analizi Nedir, Nasıl Yapılır?

Anahtar kelime analizi, halihazırda kullandığınız veya web sitenizde kullanmak istediğiniz anahtar kelimelerin alaka düzeyinin belirlenmesinden

Tanıtım Yazısı Nedir? Nasıl Yazılır?

Tanıtım yazısı, bir ürün, hizmet veya organizasyon hakkında bilgi veren ve okuyucunun ilgisini çekmek için

Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Siteleri Nelerdir?

Sosyal medya, insanların çevrimiçi olarak etkileşim kurabilecekleri ve içerik paylaşabilecekleri dijital platformlar veya uygulamalardır. Bu

Sosyal İmleme Nedir? Nasıl Yapılır?

Sosyal imleme, kişilerin başkalarının davranışlarını, inançlarını, tutumlarını ve değerlerini benimseyerek kendi davranışlarına yansıtmaları sürecidir. Bu,

Siteyi iFrame ile Çekmek SEO İçin Zararlı Mıdır?

iFrame (Inline Frame), HTML kodu içinde, web sayfasının bir bölümünü veya başka bir web sayfasını,

2 Comments

Native Advertising (Reklam) Nedir?

Native advertising (reklam), hizmet ve ürün tanıtımı yaparken reklam havasından uzak olmayı amaçlayan bir türdür.

Kopya İçerik Kontrol Aracı

Kopya içerik kontrol aracı, metinlerin orijinalliğini kontrol etmek için kullanılan bir yazılımdır. Bu araçlar, öğrenciler,

Derin Linkleme (Deep Linking) Nedir?

Derin linkleme (deep linking), mobil uygulamalar, web siteleri ve diğer dijital platformlar arasında kullanıcının belirli

CDN Nedir? SEO Üzerine Etkisi Nelerdir?

CDN (Content Delivery Network), internet üzerinden yayılan içeriklerin daha hızlı ve güvenli bir şekilde kullanıcılara

E-ticaret Uzmanı Nedir? Ne İş Yapar?

E-ticaret uzmanı, bir şirketin veya bireyin çevrimiçi ortamda satış yapmak için kullandığı elektronik ticaret platformlarını

En Etkili Reklam Teknikleri Nelerdir?

Reklam, bir ürünü veya hizmeti tanıtmak, pazarlamak veya satmak amacıyla tasarlanmış herhangi bir iletişim aracıdır.

Google Keşfet (Discover) Nedir? Nasıl Kullanılır?

Google Keşfet (Discover), Google’ın öneri motoru tabanlı bir kişiselleştirilmiş haber akışıdır. Google Keşfet, kullanıcının arama

Hosting Seçimi SEO Performansını Etkiler Mi?

Hosting, bir web sitesinin internet üzerinde erişilebilir olabilmesi için gereken bir hizmettir. Web sitenizin içeriğini

Yurt Dışını Hedefleyen Reklam Ajansı

Yurt dışını hedefleyen reklam ajansları, küresel pazarlama ve reklam stratejileri tasarlayarak, müşterilerinin ürün veya hizmetlerini

Dijital İletişim Ajansı

Dijital İletişim Ajansı, dijital pazarlama, dijital reklamcılık, sosyal medya yönetimi, SEO, içerik pazarlama, web tasarımı

Tam Hizmet Reklam Ajansı Nedir?

Tam Hizmet Reklam Ajansı (Full Service Advertising Agency), müşterilerine tüm pazarlama ve reklam hizmetlerini sunan

Spor Pazarlama Ajansı Nedir, Ne Iş Yapar?

Spor pazarlama ajansları, spor ve eğlence endüstrisinde marka tanıtımı, pazarlama stratejileri, sponsorluk anlaşmaları ve diğer

Seslendirme/Dublaj Ajansı Nedir, Ne İş Yapar?

Seslendirme/dublaj ajansı, film, televizyon programları, reklamlar, animasyonlar, video oyunları ve diğer medya ürünleri için seslendirme