Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi, içerik oluşturma ve yayınlama, katılımı ve bahsetmeleri izleme, bir müşteri ve etkileyiciler topluluğu oluşturma ve çabalarınızın sonuçlarını raporlama ve analiz etme sürecidir.

Şirketin hedeflerine bağlı olarak, bu süreç Facebook’tan YouTube’a kadar sadece bir veya bir düzineden fazla kanalı içerebilir. Bir işletme kaç tane sosyal kanal kullanırsa kullansın, sosyal medya yönetimi bir şirketin pazarlama stratejisinin ayrılmaz bir parçasıdır ve ölçülebilir bir yatırım getirisi (ROI) sağlayabilir.

Markanız için tüm sosyal medya platformlarında reklam kampanyalarınızı sizin için yönetiyoruz.

Sosyal Medya Reklam Yönetimi Nedir, Nasıl Olmalıdır?

https://youtu.be/V4Gls9po8A8

Sosyal Medya Reklam Yönetimi Neden Gereklidir?

Sosyal medya reklam yönetiminin neden gerekli olduğunu aşağıdaki şekilde listeleyebiliriz:

  • Sosyal medya reklamları faydalıdır ve şirketlerin yeni müşterilere ulaşmasını kolaylaştırır.
  • Kullanıcılarla iletişim kurmayı ve marka bilinirliğini artırmayı amaçlayan sosyal medya reklamları sayesinde müşteri ağınızı genişletebilir ve diğer medya kanallarından elde edemeyeceğiniz avantajlara sahip olabilirsiniz.
  • Sosyal medya reklam yönetimini seçmek, uygun adımları izleyerek kullanıcılarla yakın temas kurmanıza olanak tanır.
  • Markaların ürün ve hizmetlerini olabildiğince geniş bir kitleye ulaştırmaları, olumlu bir algı oluşturmaları ve bu algıyı müşteri tabanında yönetmeleri şarttır. Sosyal medya reklam yönetimi hizmetleri, arama motorları tarafından değerli görülen bir konuma ulaşmanıza yardımcı olur.
  • Profesyonel ve etkileyici içeriklerden oluşan sosyal medya reklamları, tüm pazarlama sürecinizi olumlu yönde etkileyebilecek bir öneme sahiptir.
  • Sosyal medya reklamları, markanızın ürün ve hizmetleri için doğru hedef kitleye ulaşmayı kolaylaştırır. Hedef kitlenizle yüksek düzeyde etkileşim kurmanızı ve hedeflediğiniz performansa ulaşmanızı mümkün kılar.
  • Etkili sosyal medya reklam yönetimi ile reklam bütçenizi verimli bir şekilde kullanabilirsiniz.

Bunlara ek olarak; müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen markalar için kullanıcı deneyimlerini içeren öneriler sosyal medya üzerinden paylaşılabilir. Bu nedenle kullanıcı davranışları hakkında doğru bilgi edinmek ve pazarlama stratejinizi geliştirmek için sosyal medya reklam yönetiminden faydalanmak marka değerine önemli ölçüde katkı sağlamaktadır.

Sosyal medya reklamları, işletme sahiplerinin pazarlama stratejileri oluştururken göz önünde bulundurabilecekleri veriler sağlar. Doğru verilerle etkili reklam performansı, potansiyel müşterilere ulaşmanıza ve satışları artırmanıza yardımcı olur. Organik bir kitle geliştirmek, sosyal medya reklam yönetimi açısından son derece önemlidir. Sosyal medya reklam yönetimi hizmetleri alarak, markanızın global bir müşteri tabanına hitap edebilmesini sağlayabilirsiniz.

Sosyal Medya Reklam Yönetimi İçin Neden Biz?

Önemli sosyal platformlar olan Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pintrest ve FourSquare bireysel yaklaşımlarını geliştirmeye devam ederken, bazıları olgun ve sofistike reklam araçları geliştirmeye başladı. Özellikle Facebook ve Twitter, işletmenizi doğrudan etkileşime girme olasılıklarını artıran belirli ilgi alanlarına sahip yeni müşterilerin önüne çıkarmak için tasarlanmış bazı inanılmaz hedefleme araçları sunar.

Sosyal medya reklam yönetimi hizmetimiz, bir kampanyanın tüm yönetimiyle ilgilenir, mesajlaşmayı tanımlar, hedeflemeyi oluşturur ve aradığınız sonuçları elde etmek için bütçeyi tahsis eder. Hedefleme, farklı yaş aralıklarını, cinsiyetleri, ilgi alanlarını, yerleri ve hobileri kapsayan oldukça spesifik olabilir. Tasarımcılarımızın yardımıyla, özellikle reklam kampanyanız için en kaliteli marka içi görsel, video ve yazılı içeriği oluşturabiliriz. Tasarımcılarımız ayrıca kampanyanızla bağlantı kurmak için müşteri banner’ı ve profil resimleri oluşturabilir veya uyarlayabilir.

Sosyal medya yönetiminde aşağıdaki hizmetleri sunuyoruz:

  • Detaylı Raporlama: Twitter, Facebook ve Youtube trafiğinde sosyal medya etkinliği, takipleri, takipleri bırakmaları, etkileşimleri ve dönüşüm oranları hakkında aylık raporlama.
  • Marka Adı Bahsetme İzleme: Marka bahsetme monitörü, milyonlarca web sitesinde markanızın incelemeleri, blogları ve sosyal sözleri hakkında rapor verecektir. Bu rapor, bulunan sözleri görmeniz için günlük, haftalık veya aylık olarak otomatik olarak gönderilecektir.
  • Marka İtibarı İzleme Yönetimi: İşletmenizin neredeyse tüm sözlerinin çevrimiçi olarak raporlarını takip edeceğiz ve ardından her ay işletmenizin bu sözlerini rapor edebilir ve araştırabiliriz. Herhangi bir basın haberi, inceleme veya kapsama alanı size geri bildirilecektir.

Sosyal Medya Reklam Yönetimi Süreci Nasıldır?

Current Works deneyimli ekibiyle tüm sosyal medya platformlarına özel reklam yönetim süreci işletiyor. Size özel reklam yönetimi sürecimiz genel olarak şu şekilde işleyecek;

  • Hedef Kitle Belirleme

Çevrimiçi tüketici özelliklerini ve davranışlarını kullanarak kitleleri ölçeklendirmek için birinci taraf verilerini veya bazı özel segmentlerini kullanıyoruz. Milyarlarca sosyal medya etkileşiminden elde edilen içgörülerden yararlanarak kişiye özel kitle hedefleme oluşturuyoruz. Belirli kitlelere ulaşmak için Oracle, Experian ve Foursquare gibi önde gelen veri sağlayıcılarının önceden oluşturulmuş 3.000’den fazla segmentini kullanarak sosyal medya reklamlarını etkinleştiriyoruz.

  • Reklam Kampanyası Oluşturma

Uygun ölçekte kişiselleştirilmiş kreatifler oluşturun ve içeriği konumlara, kitle segmentlerine, ürün tercihlerine ve daha fazlasına göre reklam kampanyalarınızı oluşturuyoruz. Öğe yükleme, reklam öğelerini onaylama veya reklam başlatma izinleriyle ekipler arası kreatif işbirliğini yürütüyor ve bu işi bir işbirliği içinde yürütüyoruz.

  • Raporlama

Yerel, özel ve üçüncü taraf ölçümlerini kanallar arası bir analiz modülüyle bütünsel performansı analiz ediyoruz. Raporlama sürecinde reklam kampanyanızın başarısını birlikte ortaya çıkarıyoruz.

  • Ölçüm

Web sitesi veya uygulama analizinden, gelir verilerinden, marka güvenliği verilerinden ve daha fazlasından elde edilen sonuçlara dayanan özel tanımlı KPI’ları kullanarak performans incelemesini yürütüyoruz. Kritik iş metriklerine göre ölçmek, raporlamak ve optimize etmek için doğru kaynakları kullanmaya özen gösteriyoruz.

  • Optimizasyon

Harcama ve performans KPI’larını izlemek için özel yöntemler kullanıyor ve harcama tutarınızı azaltmayı hedefliyoruz. Kurallar oluşturuyor veya teklifleri ve bütçeleri canlı sonuç verilerine göre hedef kitle, etiket veya kreatif düzeyine göre optimize ediyoruz.

Ekibimiz çalışma sistemi içinde şu özelliklere uyuyor;

  1. Mevcut sosyal medya ve rakip analizlerinin denetimi
  2. Demografik tanımlamayı içeren stratejik planlama
  3. En son sosyal trendleri içeren içerik geliştirme
  4. Etkileşimi en üst düzeye çıkarmak için yayınlama ve etkileşim
  5. Sosyal medya reklamcılığı ve yeniden hedefleme kampanyaları
  6. Influencer araştırması ve sosyal yardım
  7. Büyüme fırsatlarını belirlemek için sürekli ölçüm ve analiz

Sosyal Medya Reklam Yönetimi Avantajları

Sosyal medya reklam yönetiminin avantajları şu şekildedir:

  • Çevrimiçi Varlığınızı Oluşturma

Satın alma süreci artık sunmanız gereken ürün veya hizmet hakkında bilgi edinmek değil, ne tür bir şirket olduğunuzu öğrenmekle sınırlıdır. Bunu yapmanın bir yolu, sosyal medya profillerinizi kontrol etmektir. Bilimsel uzmanlığınız, doğrulama süreciniz ve hatta karbon ayak iziniz gibi temel değerlerinizi sosyal gönderiler aracılığıyla hızlı bir şekilde iletmek, çevrimiçi varlığınızı geliştirmenize yardımcı olabilir.

  • Web Trafiğini Artırın

İçeriğinizi sosyal yayınlar aracılığıyla paylaşırken, web sitenize geri bir bağlantı eklediğinizden emin olun. Bu şekilde okuyucular paylaşılan konu ve umarım markanız hakkında daha fazla bilgi edinebilirler.

  • Düşünce Liderliği

Belirli bir teknoloji, araştırma veya ürün kategorisinde uzman mısınız? Bu uzmanlığı takipçilerinizle paylaşın ve nişinizle ilgili konular hakkında bilgi için başvurulacak kaynak olun. Unutmayın, her zaman insanların markanızı takip etmeleri ve markanızla etkileşime girmeleri için bir neden vermelisiniz.

Markalarınızın sosyal medya stratejisini oluşturuyor ve iletiyoruz. Dijital kanallarda/medyada yer almanızı, ihtiyaç duyduğunuz yerde, hedef kitlenize yazılı, görsel ve video içerikler oluşturmanızı ve doğru zamanda paylaşmanızı sağlıyoruz. Sosyal medya reklam yönetimi ile mevcut müşterilerinizin yanında potansiyel müşterilerinizin de sizden haberdar olmasını, sizi takip etmesini ve sizinle etkileşim kurmasını sağlıyoruz. İzleme hizmeti ile sosyal medyada ve dijital dünyada sizinle ilgili konuşmaları takip ediyor ve proaktif hareket ediyoruz. Sosyal medya faaliyetlerinin günlük, haftalık ve aylık analizlerini yapıyor ve ay sonunda tamamlanan tüm çalışmalardan bir rapor hazırlıyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi, Fiyatları Belirleyen Faktörler

https://youtu.be/sxEqBGQiqi4

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir