Oto Galeri Web Sitesi

Oto Galeri Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

İnternet ve akıllı telefonlar yeni bir dijital dünya yarattı. Kalemden devasa SUV arabalara kadar her şey artık çevrimiçi olarak satın alınabilir.

Dijitale yatırım yapan şirketlerin gelirleri belirgin oranda artıyor. Aslında, Covid-19 pandemisi dijital bağlantıya hiç bitmeyen bir destek verdi. Çevrimiçi otomobillere olan talep hiç bu kadar yüksek olmamıştı. Bu noktada, artan taleplerle beraber şirketler, oto galeri web sitesi hizmetine yoğunlaşmaya başladı.

Google raporlarına göre bir ankete katılanların % 72’si web siteleri aracılığıyla bir satıcı bulmak için çevrimiçi araştırma yaptı. Bunların %10’u potansiyel müşteri formundan, diğer %62’si ise araba satıcılığı web sitesinde verilen numaradan telefon görüşmeleri yapıyor.

Raporda ayrıca bunların yaklaşık % 59’unun ay içinde sıfır bir araba veya ikinci el araba satın almaya karar verdiği ve % 21’inin ödemeyi web sitesinin ödeme ağ geçidi üzerinden yaptığı belirtiliyor.

Araba ticareti yapan web siteleri ile artık online olarak yeni veya ikinci araba satın almak mümkün ve bu web sitelerine olan talep ışık hızıyla birlikte artıyor. Dijital bağlantının zirvesinde bir oto galeri web sitesi tasarımı bir araba bayisi sahibi için en iyi seçim olacaktır.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet 10,000 – 250,000 TL
Teslim Süresi 45 – 180 Gün
Alt Yapı WordPress, ASP.NET , HTML
Ödeme Planı %50 Proje Başlangıcı, %50 Proje Teslimi
Hosting 1 Yıl Ücretsiz
Ek Hizmetler Kurumsal Kimlik Tasarımı, SEO, Reklam Yönetimi,  Sosyal Medya Yönetimi
Metin Üretimi Ajans Sorumluluğunda
Görsel Tasarım Ajans Sorumluluğunda
Fotoğraf ve Video Çekimi Müşteri Sorumluluğunda

Adım adım oto galeri web sitesi nasıl oluşturulur?

Bir oto galeri web sitesinin oluşturulması için öncelikle galilerinin kurumsal kimliğine uygun dijital materyaller toplanır. Bunlar logo ve benzeri kurumsal kimlik araçlarının dijitalleştirilmesi ile elde edilen materyallerdir.

Web sitesi tasarımcısı, firmadan firmanın gereksinimlerini öğrenir. Hedefin ne olduğu ve sitenin ne kapsamda çalışması gerektiğine karar verilir. Örneğin; bu site yalnızca kurumsal bilgileri içerebileceği gibi portföyde bulunan araçların sergilendiği bir galeri de olabilir. Her iki durumda kullanılacak yazılım ve donanım farklı olacağından, buna karar vermek önemlidir.

Galeri web sitesinin gereksinimlerine karar verildikten sonra, hangi yazılım türünün tercih edileceğine kara verilir. Bu siteler, özgün kodlarla yazılmış siteler olabileceği gibi, CMS platformları üzerine uygun temalar giydirilerek oluşturulan dinamik siteler de olabilir. Bu durumda, tema ve diğer uygulama maliyetleri ile özgün kod maliyetleri kıyaslanabilir ve sonuçları bakımından değerlendirme yapılabilir.

Yazılım ve tema gibi seçimler yapıldıktan sonra, site yapısına karar verilir ve müşterinin bilgisine başvurulur. Site içerisinde hangi bilgiler yer alacaktır? Site içeriği nasıl bir üslupla geliştirilecektir? Sitenin SEO gereksinimleri nedir? Gibi detaylara, bu aşamada karar verilir.

Sitenin yapısal özelliklerine karar verildikten sonra, sitenin alan adı (domain) ve hosting gereksinimleri karşılanır. Bunlar müşterinin mülkiyetinde olan ürünler olduğundan, çoğunlukla tasarım firması tarafından yönlendirilir ve müşteri tarafından satın alınır. Müşteri tercih etmesi halinde bu işi tasarım firmasına devredebilir.

Hosting ve alan adı alma işlemleri tamamlandıktan sonra, sitenin temel inşası başlar. Site içerisinde tasarım işleri tamamlandıktan sonra, galeriden firma ve araçlarla ilgili görseller ve içerik talep edilir. Firmanın içerik temin etme durumu yoksa, tasarımcı firma bu işlemi onlar yerine yapabilir.

Sitenin içerik ve diğer detayları tamamlandıktan sonra test yayını yapılır. Bu aşamada site diğer kullanıcılara görünmez, sadece galeri yetkilileri görebilir. Sitenin müşteri tarafından onaylanmasının ardından tüm kullanıcılar için görünür olması sağlanır ve işlem tamamlanır. Oto galeri web sitesi oluşturma profesyonel bir iştir. Bu bakımdan uzman tasarımcı ve firmalarla çalışmakta fayda vardır.

Oto Galeri Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

Bir oto galeri için web sitesi gereklidir ancak bu tek başına yeterli değildir, Araba satmak için iyi donanımlı bir oto galeri web sitesine ihtiyacınız vardır.

Bir oto galeri web sitesi, etkili yönetim, Satış, ürün ve envanter bilgileri gibi özellikler içermeli ve ayrıca fiyatlandırmadaki değişiklik, küçük yükseltmeler ve yeni listeler ile güncel kalmalıdır.

Bir araba ticareti web sitesinin işlevleri son kullanıcılar için kullanıcı dostu ve kullanımı kolay bir deneyim vaat etmelidir.

Current Works oto galeri web siteleri için şu stratejileri uygular:

  • Çoklu Kullanıcı ve Erişim Seviyesi Sistemi

Bayiler, müşteriler, satış ekibi ve yönetici gibi birden fazla kullanıcı artık verileri sorunsuz bir şekilde yönetebilir ve birden fazla kullanıcı ve erişim seviyesi sistemleri kullanarak bilgilere anında giriş yapabilir.

Yönetici bir veritabanına erişebilir, veritabanını düzenleyebilir veya veritabanını değiştirebilir. Satış ekipleri fiyatlandırmayı ve listeleri kontrol edebilir. Çok kullanıcılı ve erişim seviyesi sistemi, araba ticareti yapan web sitelerinin işlemlerini kolaylaştırır.

  • Arama ve filtreleme

Akıllı arama ve filtreleme, bir oto galeri web sitesi için en önemli işlevdir. Akıllı arama işlevinin yardımıyla bir kullanıcı artık binlerce üründen en alakalı sonucu aynı anda arayabilir.

Akıllı arama işlevi, bir saniye içinde büyük miktarda veriyi işleyebilir ve mümkün olan en kısa sürede en alakalı aramayı bulabilir. Öte yandan filtreleme işlevi, bir kullanıcının fiyat, kategori, kilometre ve rengi ayarlayarak aramaları filtrelemesine olanak tanır.

  • İstek listesi ve bildirimler

İstek listesi işlevleri, bir kullanıcının favori araba listelerini takip etmesini sağlar. Kullanıcı istediği araçların profillerini veya grafiklerini oluşturabilir ve benzer bir araba her listelendiğinde bir bildirim alabilir.

Aynı zamanda kaliteli tasarlanmış bir istek listesi işlevi eğilimleri kolayca tanımlamak için verileri izleyebilir ve daha sonra özel bildirimlerle ürünleriyle ilgili tekliflerle bunlara yanıt verebilir.

Bildirimler, kullanıcıya fiyat değişiklikleri, yeni liste kaydı ve yeni özellikler hakkında bilgi vermede de yardımcı olur.

  • Çarpıcı Görsel Galeriler

Bir otomobilin iyi bir etkili sunumu, herhangi bir oto galeri web sitesinin en önemli özelliğidir. Herhangi bir görsel sunum olmadan, bir alıcı bir saniye bile beklemezdi.

Gelişen pazar yeri ve yeni teknolojiler nedeniyle web sitelerine aynı kalitede ve tam biçimde yüksek çözünürlüklü görüntüler yükleyebilir.

  • Araba Karşılaştırma ve E-posta

Araba karşılaştırma özelliği, son kullanıcıların anlık görüntüleri görüntülerken özellikleri iki veya daha fazla otomobille karşılaştırmasını sağlar. Bu da kullanıcının kolaylıkla satın alma kararlarında yardımcı olur ve web sitesine başarı getirir.

Bir araba karşılaştırma özelliği, bir oto galeri web sitesinin çok önemli bir parçasıdır. Kararı verdikten sonra potansiyel bir alıcı satıcılara e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz. Bu özellik kullanıcı memnuniyetine yol açar ve potansiyel müşteri adayları oluşturmak için kullanılabilir.

  • Akıllı Talep Formu ve İletişim Formları

Akıllı Talep Formu veya İletişim formları, son tüketicinin kolayca bir broşür, araç hakkında bilgi, Franchise, müsaitlik durumu gibi geri bildirim sunmada kolaylıklar sağlar.

İnteraktif bir sorgu formu veya iletişim formu, daha sonra müşterilere dönüştürülebilen potansiyel müşterileri yakalamak için mükemmel bir yol olabilir.

Ayrıca, potansiyel alıcılarla bir soruşturma veya iletişim formu ile iletişim kurmak gerçekten kolay olacaktır. Bu özellik bir müşterinin bulduğu farklı sorguları bulmak için web sitesinde uygulanmalıdır.

  • Satış, Rezervasyon ve Müşteri Desteği için Akıllı AI Chatbot’ları

Bilim dünyayı değiştirdi ve insanlar yerine Yapay zeka artık sorguları çözebilir hale geldi. Yapay zekanın bir web sitesinde uygulanması bir kullanıcıya birçok yönden fayda sağlayabilir.

Bir chatbot kullanıcı sorgularını çözebilir, rezervasyonlar ve satışlar için özel bir çözüm sunabilir ve hatta müşteri desteği sağlayabilir. Bir chatBot sadece potansiyel müşterileri yakalamakla kalmaz, aynı zamanda müşteriyi elde tutmaya da yardımcı olur.

  • Mobil ve tablet için kusursuz duyarlı tasarım

Hiç kimse yavaş yükleme veya ekstra süslü bir web sitesini, özellikle de araba ticareti yapan bir web sitesi söz konusu olduğunda sevmez. Hızlı yüklenen ve üstün performans sunan kusursuz duyarlı bir web sitesi, araba ticareti yapan web siteleri için üstündür.

Anlaşılması kolay ve kullanıcıların sorunlarını çözen bir tasarım yeni müşteriler çekebilir. Yakın tarihli bir Google anketi, araba ticaretinin % 80’inin araba ticareti yapan web siteleriyle başladığını gösteriyor.

Bu nedenle, bir PC’de veya mobil cihazda görüntülenip görüntülenmediğine bakılmaksızın ekran boyutundan bağımsız olarak dikkat çekici bir şekilde performans gösteren bir web sitesi tasarlamak için Current Works ekibi ile çalışabilirsiniz.

  • Ödeme ağ geçidi entegrasyonu

Ödeme ağ geçidi entegrasyonu aynı zamanda çevrimiçi araba satış web siteleri için sahip olunması gereken bir işlevdir. Her ödeme ağ geçidiyle sorunsuz bir şekilde entegre olabilen sistem potansiyel müşterileri müşterilere dönüştürmek için etkili bir stratejidir.

Profesyonel destek almadan sıkıntılı alışveriş sepetleri gibi sorunlar ortaya çıkabilir ve potansiyel müşterileri kaybedebilirsiniz. Tüm büyük ve popüler ödeme ağ geçitlerine sahip olma, son tüketicilerin veya potansiyel alıcıların güvenini kazanmanın harika bir yoludur.

Ödeme ağ geçidi, son kullanıcıların hassas verilerini koruyan ve hem alıcıyı hem de satıcıyı sahtekarlıklardan sorunsuz bir şekilde koruyan şirket standardı şifrelemeyi kullanır.

  • SEO Dostu Tasarım

Bir ankete göre üst sıradaki siteler, düşük rütbeli sitelerinkinden daha fazla potansiyel müşteri çekme eğilimindedir.

Google aramalarında üst sıralarda yer alan SEO dostu siteler yalnızca yeni potansiyel müşteriler çekmekle kalmaz aynı zamanda marka bilinirliğinin oluşturulmasına yardımcı olur.

Ek olarak web sitelerinin itibarını ve marka değerini oluşturmaya da yardımcı olur. SEO için optimize edilmiş web sayfalarına, istenen tüketici kesit demografisi tarafından kolayca erişilebilir. SEO, birincil potansiyel müşteri kaynağı olarak kabul edilir.

  • Açılış Sayfaları

Açılış sayfaları, işletmenizin daha profesyonel görünmesini ve web sitenizin daha kullanıcı dostu olmasını sağlamanın harika bir yoludur. Tüm listelerin tek bir sayfada olması tüketiciyi bıktıracak ve web sitenizden uzaklaşmasına yol açacak.

Bunların kategorize edilmesi, potansiyel müşterilere kullanımı kolay, kullanıcı dostu bir ortam sağlamanın çok daha iyi bir yoludur. Açılış sayfaları genellikle direkt erişim sunar ve noktaya bilgi sağlar.

İlgili açılış sayfaları, işletmenizin ilk izlenimi olduğu için bir oto galeri web sitesinin en önemli parçasıdır. Ayrıca, Açılış sayfaları, Google aramalarında web sayfalarından daha üst sıralarda yer alma şansına sahiptir.

  • Varsayılan hızlandırılmış mobil sayfalar (AMP) desteği

Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP), mobil kullanıcılar için mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sağlayan yepyeni bir çerçevedir.

AMP, mobil uyumlu sayfaları destekleyecek şekilde tasarlanmıştır. Hızlandırılmış mobil sayfalar (AMP) ile bir kullanıcı, minimum hemen çıkma oranlarıyla hızlı yüklenen mobil uyumlu sayfalar bulabilir.

Böylece bir web sitesinin Arama Motoru Optimizasyonu performansını arttırılır. Hızlandırılmış mobil sayfaların uygulanmasının temel yararı hızdır. Bunlar mobil kullanıcılara yıldırım hızında deneyim sağlamak için tasarlanmış sayfalardır.

  • Etkili yardım ve SSS

Etkili yardım bölümleri, bir müşteriyi web sitelerine çekmenin bir başka etkili yoludur. Etkili yardım veya SSS sayfaları, oto galeri web siteleri için en çok göz ardı edilen sayfalardır. Bir kullanıcı genellikle soru ve sorularına doğrudan bir cevap arar.

Müşteriye satın alma kararlarında yardımcı olur ve kullanıcıya uygun bir deneyim sunar. Bu içerikler arama motorlarında da aranabilir ve bulunduğu siteye etkili SEO performansı sağlar. Ayrıca insanlar karar vermek için temel bilgilere sahip olacağından satışları da artıracaktır.

SSS sayfaları, potansiyel müşterileri ödeme yapan müşterilere dönüştürmede çok önemli bir rol oynar. SSS sayfanız için yüksek kaliteli ve etkileyici tasarıma yatırım yapmanız Current Works ekibinin en etkili önerilerinden biridir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir