Medikal Siteler İçin SEO Çalışması

Medikal Siteler İçin SEO Çalışması

Hastalar arama yaparken, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) çalışmalarınız sitenizi bulmalarına yardımcı olur. Günümüzün dijital dünyasında medikal siteler için tıbbi SEO çalışması önemli bir terimdir, ancak çok azı önemini bilir. Diğer tüm endüstriler gibi tıp endüstrisi de oldukça rekabetçi bir endüstri haline geldi. Doğru SEO uygulamalarına sahip olmak web sitenizi daha yeni zirvelere taşıyabilir.

SEO, sayfanızın veya web sitenizin arama motoru sıralamalarındaki görünürlüğünü artırmak için kullanılan yöntemdir. Çoğu tüketici, belirli bir hizmeti veya ürünü ararken web’deki sonuçların sayfalarından sonra sayfalarca gezinmeyecektir.

Güçlü bir sağlık SEO stratejisi, web sitenizin Google gibi arama motorlarında sayfa #1’de bulunmasını sağlamak için zaman ve bütçeye yatırım yapmayı gerektirir. Sağlık SEO ile kullandığınız yöntemler veya stratejiler, diğer tıbbi sağlayıcılara kıyasla sıralamanız, web sitesi trafiğiniz ve hasta büyümeniz açısından tüm farkı yaratacaktır.

Medikal Siteler İçin SEO Çalışması Avantajları

Search Engine Journal’a göre, SEO potansiyel müşterileri hastaları dönüştürmede % 14.6’lık bir orana sahipken giden potansiyel müşteriler (doğrudan posta veya basılı reklamcılık gibi) % 1.7’lik bir başarı oranına sahiptir.

İşte tıbbi web sitenize SEO uygulamanın en iyi 5 faydası:

  1. Sağlık Web Sitenizi Google’ın #1 Sayfasına Alın

Sayfa # 1 sıralaması, insanlar tıbbi uygulamanız veya tedavinizle ilgili belirli bir terimi aradıklarında, web sayfanızın görülecek ilk sonuç olduğu anlamına gelir. SEO tekniklerini etkili bir şekilde kullandığınızda sıralamada kesinlikle bir iyileşme göreceksiniz.

Brian Clark’ın Copyblogger’daki klasik alıntısını duymuş olabilirsiniz: “Bir cesedi gizlemek için en iyi yer, Google arama sonuçlarının 2. sayfasıdır.”  Bu nedenle ilk sayfaya çıkmak için çalışmalısınız.

  1. Diğer Dijital Pazarlama Kanallarından Daha Yüksek Yatırım Getirisi

SEO, yeni müşterilerin size gelebileceği gelen satış stratejisinin önemli bir bileşenidir. SEO, diğer medyalardan daha uzun sürdüğü için diğer medyalara kıyasla yüksek bir getiri oranına sahiptir. Daha ucuzdur, ölçülebilir ve kitlenize güvenilirlik ve güven sunar.

  1. Azalan Hasta Kazanım Maliyetleri

Yeni hastalar edinmenin geleneksel süreçlerini yürütmek size ödeyeceklerinden daha pahalıya mal olabilir. Çevrimiçi pazarlama maliyetleri nispeten ucuz olduğundan etkili bir SEO stratejisi ile hasta edinme maliyetini azaltabilirsiniz.

  1. SEO’dan İtibar Fırsatları Yakalarsınız

SEO stratejilerini dağıtmak, arama motoru sonuç sayfalarındaki sıralamanızı artırmanıza yardımcı olur ve markanız için daha fazla itibar sağlar. Bu, daha fazla tıklamaya, daha fazla web sitesi trafiğine ve nihayetinde daha fazla satışa yol açar.

  1. Web Sitesi Trafiğini Artırın

HubSpot’a göre, bir web sitesinin trafiğinin % 80’i bir arama sorgusuyla başlar. Bunu söyledikten sonra web sitenizi optimize etmek, sonuçlar sayfasındaki arama sıralamanızı artıracak ve bu da doğru alıcıları çekmenize yardımcı olacaktır.

Medikal Siteler İçin SEO Çalışması Nasıl Yapılır?

SEO bugün hasta bulmak için bir zorunluluk haline gelmiştir. Her tıbbi uygulamanın, pazarlama ortamında öne çıkmak ve önde kalmak için SEO stratejilerine yatırım yapması önemlidir. Bu nedenle SEO sadece daha yüksek bir yatırım getirisi sağlamakla kalmaz, aynı zamanda güvenilirliği, trafiği, görünürlüğü, itibarı ve markalaşmayı da arttırır.

Current Works olarak medikal siteler için SEO çalışması sürecinde şu noktalara odaklanıyoruz;

  • Tıbbi Tabanlı Anahtar Kelime Araştırması

Web siteniz için şehrinizdeki veya eyaletinizdeki en iyi tıbbi arama terimlerine odaklanın. Yerel anahtar kelimelere odaklanmak, medikal siteler için son derece verimlidir. Ekibimiz sizin için daha fazla müşteri çekeceğiniz tıbbi tabanlı anahtar kelimelere odaklanıyor.

  • Sağlık Hizmetleri Web Sitesi için Site İçi SEO

Uygun site içi optimizasyonla arama motorlarından çok sayıda ücretsiz ve hedefli trafik almanızı sağlıyoruz.

Web Sitesi İçin Sayfa İçi SEO Nedir?

Site içi optimizasyon, web sitenizin yapısını hem kullanıcılara hem de arama motorlarına dostça görünecek şekilde oluşturmayı içerir. Temel olarak web sitenizde aşağıdaki çalışmalara yer vereceğiz.

 Web Sitesi İçin Site İçi SEO Neden Önemlidir?

Site içi SEO, web sitenizin sıralamasını belirlemede önemli bir faktördür. Site içi SEO, web sayfalarınızı optimize etme eylemidir, böylece arama motorları onları doğru bir şekilde bulabilir ve sıralayabilir.

Sağlık Web Sitesi için Site İçi SEO Parametreleri

Dönüşümleri en üst düzeye çıkarmak mı istiyorsunuz? Site içi SEO sizin rotamız oluyor.

Yeni açılış sayfaları oluştururken veya mevcut olanları iyileştirmek isterken – sayfalarınızın dönüşüm yeteneğini etkilemeden tıbbi web sitenizin SEO etkinliğini artırmanıza yardımcı olabilecek şu çalışmalara yer veriyoruz;

İşte medikal web sitesi için temel site İçi SEO parametreleri:

  • Başlık Etiketleri

Başlık etiketleri, sitenizin arka ucunda çalışan ve web sayfalarınızın başlıklarını veren bir HTML (kodlama) öğesidir. SERP’lerde (Arama Motoru Sonuç Sayfaları) görüntülenen okuduğunuz başlık, belirli bir arama sonucu için tıklanabilir başlıktır.

  • Meta Açıklama

Meta açıklaması, SERP’lerde sahip olduğunuz en güçlü araçlardan biridir çünkü arama motorunda esasen ücretsiz olarak reklam metni alabileceğiniz tek yerdir. Alanı bir harekete geçirici mesaj, marka adınız, işletmenizle ilgili coğrafi konumlar/öne çıkan ayrıntılar vb. İle kullanarak bu karakterlerin sayılmasını sağlayın.

  • Görüntü Optimizasyonu

Sayfalarınızda resimler kullanıyorsanız, konuyla alakalı olduklarından, çekici olduklarından ve alakalı alternatif metin, başlık ve altyazılar kullandıklarından emin olun. Nitekim, alternatif etiketleri kullanmak, tıbbi hizmetlerinizin Google görsel ve web aramasında görünmesi için en iyi yollardan biridir çünkü arama motorları alternatif metni okur.

  • Anahtar Kelimenizi H1, H2 veya H3 Etiketlerinde Kullanma

H1, H2 ve H3, başlık etiketleri olarak adlandırılır ve önemli bir site içi SEO faktörüdür. H etiketlerinin amacı, Google’a içeriğin okunabilirlik için nasıl yapılandırıldığını anlatmaktır. Örneğin, başlığımız bu yazının konusunu açıklar, ardından site İçi SEO hakkında daha fazla açıklama yapan ve ayrıntıya giren alt başlıklar gelir.

  • HTTPS ile Sitenizin Güvenliğini Sağlayın

Web siteniz söz konusu olduğunda güvenlik önemlidir. Web sitenizi HTTP yerine HTTPS yaparak kendinizi ve tüketicilerinizi korursunuz. HTTPS, tarayıcı ile web sunucusu arasında gönderdiğiniz bilgileri şifrelemenin bir yoludur. Bu, web sitenizin kredi kartı bilgileri veya oturum açma bilgileri gibi bilgileri çalan kullanıcılarını korur.

  • URL Optimizasyonu

URL, bilgisayarların sunucularla iletişim kurmak için kullandığı sayıların (IP adresleri) yerini almak üzere tasarlanmış ve insanlar tarafından okunabilen bir metindir. Müşterilerinizin web sitenize çekilmesini ve düzenli olarak geri dönmeye devam etmesini istiyorsanız, URL’nizin basit, kısa ve kullanıcı dostu olmasını sağlamalısınız.

  • Mobil Uyumlu Web Sitesi

Algoritmalar, ‘mobil uyumluluk’ içeriğine sahipse bir web sitesinin daha yüksek bir sıralama faktörünü göz önünde bulundurur. Mobil cihazlar için optimize edilmiş bir web sitesine sahip olmak, kullanıcıların internette gezinme kullanılabilirliğini artırır ve aynı nedenden dolayı SEO için çok kritiktir.

  • Kırık Bağlantıları Onarıyoruz

SEO çabalarınızı ve kullanıcı deneyiminizi geliştirmek için web sitenizi geliştirmek için web sitenizdeki kırık bağlantıları tanımlamanız, düzeltmeniz ve yönetmeniz gerekir. Kırık bağlantılar sadece can sıkıcı değil, aynı zamanda SEO çabalarınıza da zarar verebilir. Bu nedenle kırık bağlantılarınızı buluyor ve onarıyoruz.

  • Şema İşaretleme

Şema işaretlemesi, arama motorlarını sayfa içeriğiniz hakkında yönlendirir, bu da SERP’lerdeki sıralamanızı etkileyebilir ve web sitenizin arama motoru varlığını artırabilir. Başka bir deyişle, sayfanızın SERP’lerdeki görünürlüğünü dolaylı olarak etkiler.

  • XML ve HTML Site Haritaları

XML Dış Biçimlendirme Dili, HTML ise Köprü Metni Biçimlendirme Dili anlamına gelir. İki biçimlendirme dili, özellikle site haritaları oluştururken ancak ortaklaşa çevrimiçi kullanıcıların ve arama motorlarının bir milyar web sitesinden içerik sayfalarını bulmasını kolaylaştırarak farklı amaçlara hizmet eder.

  • SEO Araçlarını Kullanıyoruz

İyi bir Google aracının SEO stratejiniz için yaratabileceği fark şaşırtıcı olacaktır. Kullanımı ücretsiz olan veya premium sürümü sunan bir dizi harika SEO aracı vardır. En çok kullandıklarımız SEMrush, Moz Pro, Google Search Console, Google’ın Etiket Yöneticisi ve Google Analytics’tir.

Sağlık Hizmeti Sağlayıcıları için Site Dışı SEO

Site dışı SEO, bir web sitesinin arama motoru sonuç sayfasındaki (SERP’ler) konumunu iyileştirmek için kullanabileceğiniz teknikleri ifade eder. Birçok kişi sayfa dışı SEO’yu bağlantı kurma ile ilişkilendirir ama aslında çok daha fazlasıdır.

 Site Dışı SEO Nedir?

Site dışı SEO, SERP konumunu iyileştirmenize yardımcı olmak için web sitenizin dışında yapabileceğiniz her şeyi ifade eder ve bağlantı kurma, forumlar, etkileyici sosyal yardım ve içerik pazarlaması gibi birçok tekniği barındırır.

Meslekten olmayan terimlerle, sayfa dışı SEO, arama motorlarının başkalarının ürününüz, hizmetleriniz veya web siteniz hakkında ne düşündüğünü anlamasına yardımcı olur. Yüksek düzeyde otoriteye sahip güçlü, alakalı sitelerden sadece birkaç bağlantıya sahip olmak bile, daha üst sıralarda yer alma şansınızı artıracaktır.

 Sayfa Dışı SEO Neden Önemlidir?

Arama motorları, arama yapan kişiye en iyi sonuçları döndürmenin bir yolunu bulmaya çalışıyor. Bunu başarmak için, site içi SEO faktörlerini diğer bazı kalite faktörlerini ve sayfa dışı SEO’yu dikkate alırlar.

Site dışı SEO, bir araştırmacıya dünyanın belirli bir web sitesini nasıl algıladığına dair çok iyi bir gösterge verir. Yüksek kaliteli ve kullanışlı bir web sitesinin diğer web sitelerinden geri bağlantılara sahip olma olasılığı daha yüksektir. Sosyal medyada markadan bahsetmek gibidir ve benzer düşünen kullanıcı toplulukları arasında yer imlerine eklenmesi ve paylaşılması daha olasıdır.

Current Works olarak site dışı SEO stratejilerimiz şu şekildedir;

  • Basın Bültenleri

Web sitenizde bir PR bölümüne sahip olmak, işletmedeki güvenilirliğinizi belirlemek için potansiyel hastaları hizmet portföyünüze çeker.

  • Blog Yazıları

İyi bir blog yapısı ve iyi içerik stratejisi her zaman kazandırır. Bu iki strateji web sitenizin kendisini müşterilerin sorgularıyla alakalı konumlandırmasına yardımcı olur.

  • Alıntı

Alıntılar, sağlık kuruluşunun adının, adresinin ve telefon numarasının oluşturulmasıdır. Google ve diğer arama motorları, işletmenizin çevrimiçi otoritesini değerlendirirken bunları kullanır.

  • Online İnceleme Siteleri

Çoğu hasta kararlarını vermek için inceleme web sitelerine güvenir. İtibar yönetiminizin bir parçası olarak, bu sitelerde bir takip çetelesi tutmalı ve burada durumlara yanıt vermelisiniz.

  • Link Oluşturma

Bağlantılar, Google ve diğer arama motorlarındaki sıralamayı iyileştirmek için hayati öneme sahiptir. Bağlantıları olmayan bir web sitesi, aramadan veya diğer web sitelerinden herhangi bir trafik almayacaktır.

Web Sitesi Kullanıcı Deneyimi Optimizasyonu

Kullanıcı deneyimi optimizasyonu, elde tutma oranını artırmak için kritik öneme sahiptir. Web sitesini içerik ve diğer teknik hatalarla geliştirdikçe, UX’i iyileştirmek, dönüşüm oranlarınızı iyileştirmenize yardımcı olur ve gelirinizi artırmanıza olanak tanır.

 Kullanıcı Deneyimi Optimizasyonu Nedir?

Kullanıcı deneyimi (UX), tüketicilerin bir web sitesiyle etkileşim kurarken görüntüledikleri davranışsal faktörleri ifade eder. Web sitesi tasarımından form tasarımına kadar çeşitli faktörler UX’i etkiler.

Daha spesifik olarak kullanıcı deneyimi, kullanıcıların web siteniz veya başka bir uygulama hakkındaki izlenimlerini, kullanımının ne kadar kolay ve keyifli olduğuna bağlı olarak tanımlar. UX’i geliştirdiğinizde, müşterilerin markanızla etkileşime girmesi için daha arzu edilen bir yer yaratırsınız.

Medikal Sitelerin SEO’sunda UX Neden Önemlidir?

SEO’da en iyi uygulamalar, önemli bir sağlık web sitesi için bile kullanıcı deneyimi (UX) parametresini dikkate almayı içerir. Sitenizde gezinmek ne kadar kolay? Ziyaretçilerin kalmak ve etkileşimde bulunmak istemelerini sağlayan kaliteli içeriğiniz var mı? Siteniz güvenli, hızlı ve mobil uyumlu mu?

SEO ve UX ortaklığını şu şekilde düşünün: SEO arama motorlarını hedefler ve UX web sitenizin ziyaretçilerini hedefler. Her ikisi de kullanıcılara en iyi deneyimi sunma konusunda ortak bir hedefi paylaşıyor.

Medikal Web Sitesi İçin Kullanıcı Deneyimi Optimizasyon Kontrol Listesi

Bir sağlık web sitesi için UX en iyi uygulamaları genellikle ziyaretçilere sunduğunuz bilgileri ayrıştırmayı içerir. Böylece dikkatleri dağılmaz veya kafaları karışmaz. Ancak bu, web tasarımına minimalist bir yaklaşım benimsemenizi gerektirmez.

İşte Sağlık Hizmetleri Web Sitesi için UX optimizasyon kontrol listemiz:

  • Kullanıcı Dostu İçerik

Web siteniz, ziyaretçilerin aradıklarına kolaylıkla gidebilmeleri için uygun bölümlerde bilgi sunmalıdır. Yüksek kaliteli orijinal içerik, açıklayıcı başlıklar kullanın ve anahtar kelimelerin aşırı kullanımından kaçının.

  • Mobil Kullanım Kolaylığı

Mobil kullanıma hazır bir web sitesine sahip olmak her zamankinden daha önemli! Bu, duyarlı bir tasarıma, mobil uyumlu düzene, dokunmatik ekrana duyarlı ve platformlar arası uyumluluğa sahip olmak anlamına gelir.

  • Gezinti

Web navigasyonu temel olarak ziyaretçileri kalmaya, içeriğinizi incelemeye ve olumlu bir kullanıcı deneyimine sahip olmaya teşvik eder. Bu da daha sonra işletmeniz için daha fazla satış ve marka sadakatine yol açar.

  • Kırık Site Yapısı/Linkler

Bozuk site yapısı/bağlantıları ve diğer tutarsızlıklar kullanıcı deneyimini engeller. Bozuk bağlantılar (404  hatask veya 301 yeniden yönlendirme), tek tip olmayan mobil deneyim ve üst düzey reklam açılır pencerelerinin düzeltilmesi gerekir.

  • Okunaklılık

İçeriğin en iyisini web siteniz için yazmış olabilirsiniz ancak net okunabilirliği desteklemiyorsa herhangi bir faydası olmayacaktır. Font seçimi, font boyutu, daha iyi arka plan kontrastı ve daha iyi beyaz alan okunabilirliğinizi etkiler.

  • Kullanılabilirlik

Web sitenizin görünümü ve hissi büyük önem taşırken kullanılabilirlik de büyük bir rol oynar. Kullanılabilirlik ve SEO çok yakın ilişkiye sahip iki kavramdır. Kullanılabilirliği optimize etmek, daha yüksek dönüşüm oranlarına yol açacaktır.

  • Site Hızı

Web sitenizin yükleme hızı, kullanıcı deneyimindeki birincil faktörlerden biridir. Web siteniz hızlı yükleniyorsa, anında güçlü bir ilk izlenim bırakmışsınız demektir. Sayfa hızınızı Google’ın PageSpeed Insights ile değerlendirebilirsiniz.

Web Sitesi Dönüşüm Optimizasyonu

Trafik edinimi, pazarlama denkleminin sadece yarısıdır. Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO), sağlık hizmetleri de dahil olmak üzere her büyüklükteki işletme için önemli bir fırsat sunar. Web sitelerini optimize etmek için bilimsel bir yaklaşım benimser ve işletmelerin ve tıbbi kuruluşların daha fazla ziyaretçiyi abonelere veya müşterilere dönüştürmelerini sağlar.

 Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir?

İnternet pazarlamacılığı söz konusu olduğunda, satışları artırmak için sitenize ek trafik çekebilir veya şu anda aldığınız aynı miktarda trafikle satışları artırmak için sitenizin etkinliğini artırabilirsiniz. Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO) ikincisine odaklanır.

Dönüşüm oranı optimizasyonu ile web sitenizin satış hunisini, hizmetinize kaydolan kişilerin daha yüksek bir yüzdesini elde etmek için sitenizi iyileştirmenin yollarını belirlemek üzere değerlendirirsiniz.

 Medikal Web Sitesi İçin Neden Önemlidir?

Sağlık sektöründe, web sitesi dönüşüm oranları % 3 ila% 8 arasında değişebilir. Bu nedenle % 8 dönüşüm oranına sahip bir web sitesi iyi bir SEO stratejisi benimsiyor demektir. Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO), istenen bir eylemi yapmak, bir ürün satın almak, bir uygulama indirmek, randevu almak, kullanıcı formunu doldurmak veya gerçekten ölçülebilir herhangi bir görev hakkında olabilir.

CRO en iyi uygulamalarını kullanarak dijital bir deneyim aracılığıyla daha olumlu bir kullanıcı deneyimi oluşturabilir, bağlantılar kurabilir, ilişkiler geliştirebilir ve hasta güveni oluşturabilirsiniz.

Medikal Web Sitesi için Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO) Kontrol Listesi

Dijital pazarlama dünyasında bir deyiş vardır, “Web siteleri sizin çevrimiçi ofisinizdir.” Web siteniz dijital bir mülktür ve gerçek hastanenizin veya klinik alanınızın bir temsilidir. Potansiyel hastaların işiniz hakkında sahip oldukları ilk izlenimi oluşturacaktır. Bu şekilde bakıldığında CRO’nun kritik rolü, medikal bir web sitesi için çok önemlidir.

Birçok tıbbi ve sağlık hizmeti müşterisiyle olan deneyimimize dayanarak, sağlık hizmeti sağlayıcıları için dönüşüm oranı kontrol listesini derledik:

İşte medikal Web Sitesi için Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO) kontrol listemiz:

  • Banner Optimizasyonu

Bir ziyaretçiyi elde tutmak veya ziyaretçi çekmek için özellikle web sitesi banner’larına hitap eden stil öğeleri, görüntüler ve metinler benimsemelidir.

  • Başlıklar ve Konu Satırları Optimizasyonu

Uygun başlıklar ve konu satırları okuyucunuzun dikkatini çeker. İlgi çekici başlıklar yazmak bir beceridir. Blogunuzu veya web sitenizi hedeflenen anahtar kelimelerin kullanımıyla sıralamaya yardımcı olan ilgi çekici başlıklar yazmanız gerekir.

  • İçerik Yazma Optimizasyonu

Web sayfası içerik optimizasyonu, arama motorlarına görmek istediklerini, nerede görmek istediklerini veren, metin veya görsel içerik oluşturarak elde edilir. İlk adım, anahtar kelime araştırması veya anahtar kelime optimizasyonudur.

  • Web Sitesinde Güven Artırıcı Unsurların Kullanımı

Web sitenizin ziyaretçilerinin güvenini kazanmak imkansız değildir. Web sitenizin ziyaretçileriyle güven oluşturmak için rozetler, hakkımızda güçlü sayfa, sosyal kanıt, referanslar, iletişim sayfası ve diğer yararlı bilgiler gibi birkaç görsel yardımcı uygulama yapabilirsiniz.

  • Harekete Geçirici Mesaj Optimizasyonu

Harekete geçirici mesaj (CTA), bir web sitesinde kullanıcıya bazı işlemler yapmasını söyleyen bir istemdir. CTA’larınızı doğru yapmak çok önemli olduğundan ifadeler, renk, konumlandırma ve diğer faktörler açısından optimize edildiklerinden emin olmak için biraz zaman harcamalısınız.

  • Web Sitesi Tasarım Optimizasyonu

İster yeni bir web sitesi oluşturuyor olun, ister mevcut sitenizin büyük bir revizyonunu yapıyor olun, web sitesi tasarım optimizasyonu gibi etkili bir stratejiye sahip olmanız gerekir. Estetik açıdan hoş bir web sitesi istiyorsanız bir sitenin en önemli yönü işlevselliğidir.

  • Müşteri Adayı Oluşturma Formları Optimizasyonu

Müşteri adayı oluşturma formunu optimize etmek, satışları ve dönüşümleri artırmak için gerçekten önemlidir. Araştırmalar, harika tasarımlara ve düzenlere sahip formların, optimize edilmemiş formlara göre çok daha fazla dönüşüm sağladığını göstermektedir.

Medikal Web Siteleri İçin Google Benim İşletmem

İnternette yeni hastalar çekmek istiyorsanız, muhtemelen her şeyin Google ile başladığını zaten biliyorsunuzdur. Bugün, 100 Google aramasından 20’si sağlıkla ilgilidir. Ve bunu perspektife koymak için, Google’da günde 3,5 Milyar arama var.

Google Benim İşletmem girişini tıbbi uygulamanız için optimize etmek, Google’daki yerel arama sonuçlarında nasıl göründüğünüzü önemli ölçüde etkiler.

Google Benim İşletmem Nedir?

İlk Google Benim İşletmem biçimi, bir işletmeyi (doktor, özel muayenehane veya hastane) ada göre aradığınızda görünür. Bu, sonuç sayfasının sağ tarafında görünür:

Sağ kenar çubuğundaki bu kutu, Bilgi Paneli olarak adlandırılır. Bilgi Paneli’nde resimler, adres, çalışma saatleri, telefon numarası ve “Google yorumları” bulunur. Bu şekilde, Google Benim İşletmem, Practo gibi diğer üçüncü taraf inceleme sitelerine çok benzer.

Medikal Web Siteleri Neden Google Benim İşletmem Profiline İhtiyaç Duyar?

Google Benim İşletmem’i farklılaştıran ve bu kadar önemli kılan şey, bilgilerin nasıl sunulduğudur. Potansiyel hastalar herhangi bir yere gitmek veya herhangi bir bağlantıya tıklamak zorunda kalmadan önce, ilgili bilgiler ihtiyaç duyduklarında ortaya çıkar.

Çünkü hiç kimse gerçekten araştırma yapmak için bir ton zaman harcamak istemez. Hastalar sorularını hızlı bir şekilde cevaplayan bir işletmeyi ziyaret etmek istemeye daha meyillidir. Google Benim İşletmem profilinizi verimli bir şekilde kullanırsanız, bu çevrimiçi varlığınız için önemli bir gelişme olabilir.

Medikal Web Siteleri İçin Blog Sayfaları

On yıldan fazla bir süre önce blog yazmak sadece bir blogçuların işiydi. Bugün, her işletmenin blog yayınlaması zorunludur. Hubspot’a göre, blog yayınlayan tıbbi uygulamalar, web sitelerine gelen trafikte yüzde 55’lik bir artış yaşıyor ve her yıl yatırım getirisi görme olasılığı yaklaşık 13 kat daha fazla.

Böyle inanılmaz bir büyüme potansiyeliyle, muhtemelen her doktorun blog yazdığını düşüneceksiniz, değil mi? Ne yazık ki, durum böyle değil. Çok az sayıda medikal sağlık sitesi gerçek bir blog sayfasına yatırım yapıyor.

Medikal Web Siteleri İçin Bloglama Nedir?

Hastalar yeni bir doktor veya klinik ararken ilk sayfada görünmek istiyorsunuz. Bunun gerçekleşmesi için hastaları web sitenize yönlendirebilecek konunuza adanmış bir bölüme ihtiyacınız olacak.

İçerik pazarlaması sizi hastalarınıza ulaştıracak önemli bir alandır. İlgili ve ilginç bloglar sağlayarak, hastalarınızın sizi bulmasını sağlayabilirsiniz. Belirli bir konuyla ilgili çok sayıda blog ile hastanıza genellikle web’de bulunmayan bilgileri veren bir blog yayınlayarak öne çıkabilirsiniz.

Medikal Web Sİtelerinin Neden Bir Bloglama Stratejisi Olmalı?

TV, radyo ve basılı reklamlar gibi geleneksel pazarlama stratejileri eski teknikler haline geldi. 20 yıl önce etkiliydiler ancak teknoloji arttıkça, arama motorları, sosyal medya pazarlama dünyasına hakim olmaya başladı.

Günümüzde medikal alanında bir web sitesinin blog bölümü çok ziyaret edilen bir sayfadır. Bu nedenle sağlık uygulamanızın pazarlama stratejisini benzersiz bir blog ile başlatın. Harika bir blog varlığı gerçekten güçlü bir web sitesi oluşturur ve güçlü web siteleri arama motoru optimizasyonunda başarılı olur. İnternet kullanıcılarının % 77’si blogları okuyor.

Bu blog istatistiklerini öğrendikten sonra artık blog bölümünü bir kenara itemezsiniz. Tıbbi bir markaysanız ve blog yazmaya başlayıp başlamayacağınıza henüz karar vermediyseniz bu sizi harekete geçirmelidir.

Sağlık Hizmetlerinin Hastalara İhtiyacı Olduğu Gibi SEO’ya İhtiyacı Var

Bugünün pazarında rekabet şiddetli. Diğer sağlık markaları iyi müşteri çekişinin tadını çıkarıyor ve hizmetlerini sizinki üzerinden sıralıyorlar. Bu SEO’nun gücünü anlamanız için bir başlangıç noktasıdır.

Sağlık hizmetleri, SEO’yu başarıyı artırmak için güçlü bir silah olarak dahil etmeyi amaçlayan gelişen bir endüstridir. Bir doktor, tıbbi temsilci veya ilaç tedarikçisi olsanız da medikal bir paydaş olarak SEO’nun önemini küçümsememelisiniz. Web siteniz, sağlık sektöründeki iş başarınızda önemli roller oynar. SEO daha fazla ziyaretçi getirmeye ve potansiyel müşteriler oluşturmaya katkıda bulunacak.

Bir sağlık pazarlama ajansı olarak hastalarınızın nabzını biliyoruz. Current Works medikal şirketler için çok kanallı pazarlama hizmetleri, sosyal medya yönetimi ve SEO desteği veren bir ajanstır. Sağlık sektörü için olağanüstü deneyimler yaratmak üzere ilgi çekici yaratıcı ve çığır açan teknolojiyle birlikte müşteri odaklı bir yaklaşım kullanarak en iyi sağlık kuruluşlarıyla birlikte çalışıyoruz.

Sağlık alanında SEO uzmanları olarak sizi başarıya ulaştıracak içgörüye sahibiz. Strateji, markalaşma, dijital veya tasarım becerilerimizin kendi hedeflerinizi gerçekleştirmenize nasıl yardımcı olabileceğini öğrenmek için hemen bize ulaşabilirsiniz.

Kaynaklar:

Neil Patel https://neilpatel.com/blog/healthcare-seo/ Erişim Tarihi: 7 Mar 2023, 16:25

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir