Kuaför Reklamı Nasıl Yapılır?

Kuaför Reklamı Nasıl Yapılır?

Kuaför reklamı yapmak başlı başına bir sanattır. Saç modeli geliştirmek, yıpranmış bir saçı onarmak gibi görevleri vardır kuaförlerin. Kuaförler hem kadınlar hem de erkekler için önemlidir.

Yeri geldiğinde ruhsal bir terapidir. Bu nedenle kuaförler icra ettikleri bu sanatı en iyi biçimde yansıtmalıdırlar. Kuaför olmak, insanların hayatlarına birden fazla dokunuş yapmak anlamına gelir. Bir kuaför olarak müşterinizin sosyal hayatını etkilediğiniz kaçınılmaz bir gerçekliktir.

İnsanlara sunmuş olduğunuz saç tasarımlarınızla iyi bir görünüm ve yeni bir his, onları profesyonel ve sosyal yaşamlarında nasıl etkiler alacaklarını dört gözle beklemeye motive eder. Diğer birçok meslek maddi olarak ödüllendirirken bu mesleğin en dikkat çekici yanı duygusal tatmindir.

Eserinizle gurur duymak tam olarak bu meslek için söylenebilecek bir tanımdır.  İşine ve amacına bağlı olan kuaför için duygusal bir tatmin yaşayabilmesi için her şey anlamına gelir.

Hayatlara samimi bir düzeyde dokunma ve değiştirme, müşteri motivasyonlarını etkileme ve müşteriler tarafından değer verilen hizmetler sunma yeteneği ile kuaförlük son derece tatmin edici ve duygusal olarak ödüllendirici bir meslektir.

Bir kuaför olarak sadece bir takım beceriler geliştirmeniz asla yeterli değildir. Bunun en önemli nedenlerinden bir tanesi her müşterinin farklı olmasıdır. Bu da yaklaşımınızı her düzeyde kişiselleştirilmiş hizmetler sunmaya uyarlamanız anlamına gelmektedir.

İkinci nedeni ise müşterinin ihtiyaç duyduğu stili sunmada teknikler, yeni teknoloji veya nüanslar açısından sürekli öğrenecek yeni bir şeylerinizin olmasıdır.

Bir kuaförün uğraştığı tek şey saç değildir. Farklı kişisel, kültürel ve profesyonel geçmişlerden gelen insanlarla uğraşırlar. Bu müşterilerinizle kişiliklerini eşleştirmek için iletişim kurmanızı gerektirir. Bir kuaförü başarılı bir profesyonel yapan iletişim becerilerini geliştirmeniz gerekir.

Müşterilerin ruh hallerine ve duygularına uyum sağlamayı, gereksinimlerini anlayarak ve bunlara yanıt vererek daha iyi bir iletişimci olmayı öğrenmeniz gereklidir. 

Aynı zamanda işinizde sorumluluk almanız da gerekir.  Sunduğunuz müşteri hizmeti, salonunuzun geliri ve karlılığı üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir.

Uzmanlığınızı geliştirmeniz ve hizmetlerinizi müşteri ihtiyaç ve tercihlerine göre uyarlamanız için yeterli bir neden olduğunu söyleyebiliriz.

Sadece kuaförlük konusundaki uzmanlığınızla değil, aynı zamanda insanlarla etkileşim kurma yeteneğinizle daha iyi bir hizmet sağlayıcı olursanız sizi tercih edenlerin sayısı artacaktr. Ancak sevilen, seçilen ve başarılı bir kuaför olabilmeniz için yapmanız gereken çalışmalar da vardır.

Web sitede bir kuaför salonunun sahip olması gereken varlıklardan bir tanesidir. 

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet5,000 – 25,000 TL
İlk Dönüşler2. Aydan İtibaren
İdeal Çalışma Süresi12 Ay
Tek Seferlik HizmetlerWeb Tasarım, Kurumsal Kimlik Tasarımı
Aylık HizmetlerSEO, Sosyal Medya Yönetimi, Google Reklam Yönetimi, İçerik Pazarlama
Ek HizmetlerPR, Grafik Tasarım, Influencer Pazarlama, Görüntülü Reklamlar, Yeniden Pazarlama
Hedef KitleLokal veya Ulusal

Bir Kuaförün Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

kuaforde islem yapilirken

Web siteniz işletmeniz için en önemli reklam aracıdır. İşletmeniz için güzel bir kuaför web sitesi nasıl yapılmalıdır? Başlamadan önce, sadece güzel olduğundan değil, aynı zamanda size daha fazla ilgi ve rezervasyon kazandırdığından emin olmak için dikkat etmeniz gereken unsurlar vardır. 

Bu unsurları şu şekilde sıralayabiliriz:

  • Hızlı ve mobil uyumlu olmalı: Bir web sitesi kapsamı ne olursa olsun hızlı ve mobil uyumlu olmalıdır. Örneğin sitenizin 3 saniyeden daha kısa bir sürede yüklenmesi gerekmektedir. Yapılan araştırmalarda yükleme süresi geç olan web sitelerinde ziyaretçilerin kalmadığı gözlemlenmiştir. Bu nedenle web site hızınız çok önemlidir. Ek olarak günümüzde masaüstü kullanımı oldukça azalmıştır. Özellikle son kullanıcılar için bu durum çok önemlidir. Mobil uyumlu bir tasarım seçmek sizi hem masaüstünde hem de mobilde üste taşır.
  • İletişim formu seçeneği olmalıdır: İletişim formları günümüzde çok büyük bir öneme sahip. Özellikle gerçekten bu hizmete ihtiyacı olanlar form doldurmaya vakit ayırırlar. İşte onlar potansiyel müşteri adaylarınızdır. Onları sizden hizmet almaları konusunda çok daha fazla ikna edici olacaktır. Onların sorunlarıyla gerçekten ilgilendiğinizi gösterir. Bu da sizi iyi iletişim kuran bir firma yapar.
  • İletişim kurmayı çok kolaylaştırmak: bir markanın ziyaretçiler üzerinde olumlu algı yaratabilmesinin en önemli adımlarından bir tanesi iletişim kurmayı kolaylaştırabilmektir. Bunlar arasında bir mobil cihazdan telefon numaranızı büyük ve tıklanabilir yapılması, adresinizi ve yol tarifinizi ana sayfada gösterimi, ana sayfanızdaki en belirgin düğme veya bağlantı “randevu al” yapılmasıdır.
  • Her sayfada harekete geçirici bir mesaj olmalıdır: Call to Action yani harekete geçirici mesaj dediğimi butonlar çok önemlidir. Bunlar satın almaya ya da iletişim kurmaya teşvik eder. Bu nedenle her sayınızda bu butonlardan mutlaka bulunmalıdır.
  • Asla stok fotoğraflar kullanılmamalıdır: Stok fotoğraflar işiniz hakkında yeterli bilgiyi vermez. Bu nedenle sadece kendi işlerinizi gösterdiğiniz, kendi salonunuzu yansıttığınız fotoğraflar ve videolar kullanılmalıdır. Böylece insanlar gerçekte nasıl çalışmalar yaptığınızla alakalı gereken güveni size duyacaklardır. Kullanacağınız görüntülerde sadece iyi bir aydınlatmaya sahip olduklarından ve bulanık olmadıklarından emin olmanız yeterlidir. Bu sizi rakiplerinizden bir adım öne taşıyacaktır.
  • Markanızı öne çıkarması: Web sitenizin birincil işlevi markanızı tanıtması ve öne çıkarmasıdır. Bu nedenle web sitenizde tamamen kendi markanızı öne çıkarak içerikler kullanılmalıdır. İçeriklere örnek olarak tedaviler ve görseller verilebilir. Açıkçası insanlar marka satın almayı severler. Bu nedenle kendinizden güçlü bir marka yaratmalısınız. Bu da web sitenizin iyi tasarlanmasından geçer.
  • Sizi tanıtması: Alıcı kişiliklerinin bir değerlendirmesi yapıldığında öne çıkan birinci unsur sizi tanıyabilmesi olmuştur. Mutlaka web sitenizde sizi anlatan bir yazı olmalıdır. Web siteniz nasıl reklam araçlarından en önemlisiyse bu da reklamınızı yapabileceğiniz ikinci alandır.
googleda kuaför aramasi
Google’da kuaför araması

Bay § Bayan Kuaför Reklamı İçin Kullanılabilecek Araçlar

internetten isletme tanitimi yollari

Günümüzde reklam araçları sayıca artmıştır. Dijital reklamlardan basılı reklamlara kadar kuaförlerin kendilerini tanıtabileceği birçok alan vardır. Bu alanlarda yer almak işletmenizin tanınırlığını çok daha kısa sürede artıracaktır. Tanınırlığınız arttıkça gelirleriniz de doğru orantılı olarak artacaktır.

Instagram en önemli reklam araçlarından bir tanesi olmuştur. Kullanıcı sayısı milyonları aşmıştır. Bu nedenle en çok çalışma yapmanız gereken adımlardan bir tanesidir.

Sosyal medya platformu, göz alıcı görsel içeriğe sahip şirketler için süper etkilidir. Instagram’da ücretli reklamcılık, işletmenizin potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurması çin etkili yollardan bir tanesidir. 

Instagramda yapabileceğiniz hedeflemeler:

  • Web sitenize trafik göndermek
  • Web sitesi dönüşümlerinizi artırmak
  • Varsa uygulama yükleme miktarını ve uygulama etkileşimini artırmak
  • Doğrudan potansiyel müşterilerinizden mesaj alabilmek
  • Doğrudan potansiyel müşterilerinizden telefon araması almak

Instagram sürekli olarak büyüyen bir topluluktur. Instagram ve Facebook birbirine bağlı olduğundan, hedef kitlenizi Facebook verilerine göre hedeflemek çok daha kolaydır. Reklamların kurulumu ve oluşturulması Facebook üzerinden yapılır. Bu da hedeflemeyi kolaylaştırır.

Instagram’daki katılım oranı, özellikle satın alma amaçlı diğer herhangi bir sosyal medya platformundaki katılım oranından daha yüksektir. Ürününüz görsel olarak ilgi çekici olduğu sürece, yatırım getiriniz için faydalı olan kitleye erişebilirsiniz. 

kuaforInstagram Hikaye Reklamları

Instagram hikayelerinde, 24 saat sonra otomatik olarak kaybolacak içerikler yayınlama özgürlüğüne sahipsiniz. Uzun vadede ziyaretçiler için bağımlılık yaparlar. Bu paylaşımların dikkat çekici ve merak uyandırıcı olması çok önemlidir.

Merak etmediğiniz ve görselini beğenmediğiniz hiçbir markanın profil sayfasını ziyaret etmezsiniz. Bu nedenle kendi açınızdan değil potansiyel müşterileriniz açısından değerlendirmelisiniz.

Tüm bunların ötesinde dikkate almanız gereken bir başka nokta daha vardır. Bu da profesyonel yardım almaktır. Sizin için trendleri takip eden bir dijital pazarlama ajansı seçimi sizi her daim başarıya ulaştıracaktır. Daha fazla bilgi almak için bize şimdi ulaşın!

 

Kuaför Reklamı İçin Neden Pazarlama Ajansı ile Çalışmalısınız?

Kuaförlerin reklam yapacakları dönemlerde uzman bir pazarlama ajansı ile çalışmalarının getirileri şunlar olacaktır:

  • İçgörü ve araştırma: Pazarlama ajansları, kuaförünüzün hedef kitlesine yönelik araştırmalar yapabilir ve bunlara dayanarak stratejiler oluşturabilir. Bu sayede, reklam kampanyanızın etkisi daha yüksek olur.
  • Reklam bütçesi yönetimi: Pazarlama ajansları, kuaförünüz için düşündüğünüz reklam kampanyalarınız için uygun bütçe ayarlamaları yapabilir ve kampanyanızın bütçesini etkili bir şekilde yönetebilirler.
  • Kreatif çözümler: Pazarlama ajansları, yaratıcı ve yenilikçi fikirlerle kuaför işletmenizi farklılaştırabilirler. Reklam kampanyalarınız daha etkili hale gelirken aynı zamanda daha da ilgi çekici olabilir.
  • Analiz: Pazarlama ajansları, reklam kampanyalarınızın başarısını ölçebilir ve analiz edebilir. Bu sayede, gelecekteki reklam kampanyalarınız için daha iyi bir yol haritası oluşturabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir