Skip to content

Katalog ve Broşür Tasarımı

Veri Odaklı Stratejilerle İşletmenizi Öne Çıkarın!

Katalog - Broşür

Markanızı Anlatın

İşletmenizin pazarlama ve tanıtım faaliyetlerini desteklemek üzere katalog tasarımı ve broşür tasarımı hizmetleri sunuyoruz.

Marka hikayenizi en çekici tasarımlarla ele alarak potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlıyoruz.

Süreç

Katalog ve Broşür Tasarımı Kapsamında
Sunduğumuz Hizmetler

Current Works’te her bir müşterinin özel ihtiyaçlarına uygun detaylı bir katalog tasarımı ve broşür tasarımı süreci izliyoruz.

Katalog ve broşür tasarımında; stratejik planlama, içerik geliştirme, yaratıcı içerik ve görsel tasarımları süreçlerini izleyerek markanıza en uygun tasarımları oluşturuyoruz.

01

Stratejik Planlama

İlk adım olarak işletmenizin hedeflerini ve katalog/broşür ile ulaşmak istediğiniz sonuçları detaylı bir şekilde anlamaya yönelik stratejik bir planlama yaparız. Stratejik planlama süreci hedef kitlenizin ihtiyaçlarına ve beklentilerine göre şekillendirilir.

02

İçerik Geliştirme ve Düzenleme

Etkili bir iletişim için içeriklerinizi dikkatle hazırlıyor ve düzenliyoruz. Metin yazarlarımız ürün veya hizmetlerinizin özelliklerini öne çıkaracak ve hedef kitlenizi etkileyecek içerikler üretiyor aynı zamanda bilgilerin okunabilir ve anlaşılır olmasına özen gösteriyoruz.

03

Görsel Tasarım ve Yaratıcılık

Markanızın kimliğini ve sektördeki pozisyonunu güçlendirecek yaratıcı görsel tasarımlar oluşturuyoruz.

Renk seçimi, tipografi ve görsel öğeleri, markanızın estetik ve profesyonel bir görünüm kazanmasını sağlayacak şekilde entegre ediyoruz.

04

Dijital ve Fiziksel Tasarım

Projelerinizi hem dijital hem de fiziksel ortamlarda kullanılabilecek şekilde tasarlıyoruz. Dijital broşürleri, web sitelerinde kullanıma uygun veya e-posta kampanyalarında etkili olacak şekilde, fiziksel katalog ve broşürler ise yüksek kalitede baskı için optimize ediyoruz.

05

Prototipleme ve İnceleme

Tasarım sürecinde fikirlerin somut örneklerini oluşturarak sizlere sunarız. Bu prototipler üzerinden geri bildirim alarak gereken düzenlemeleri yapıyoruz.

06

Baskı ve Üretim

Son onayın ardından yüksek kalitede baskı süreçlerini yönetiyoruz. Kullanılan materyalleri ve baskı teknikleri en iyi sonucu garanti edecek şekilde seçiyoruz.

Sonuç

Dağıtım ve Takip

Basılı materyallerin dağıtımını organize ederek dijital içeriklerin yayınlanmasını sağlıyoruz. Ayrıca, kampanyanın etkinliğini ölçmek için gerekli analiz ve takipleri yürütüyoruz.

Current Works ile işletmenizin pazarlama materyallerini bir sonraki seviyeye taşıyın. Markanızın özgün hikayesini anlatan, görsel ve içerik açısından zengin katalog ve broşürlerle hedef kitlenize ulaşın.

Bizimle iletişime geçin ve işletmenizin ihtiyaçlarına özel katalog tasarımı ve broşür tasarımı çözümlerimizi keşfedin!

Dijital Reklam
Yönetimi

Dijital Reklam
Yönetimi

Bilgi Al

Sosyal Medya
Yönetimi

Sosyal Medya
Yönetimi

Bilgi Al

SEO
Danışmanlığı

SEO
Danışmanlığı

Bilgi Al

Web
Tasarım

Web
Tasarım

Bilgi Al

SSS

Sıkça Sorulan Sorular

  • Görsel Çekicilik: Katalog tasarımı, temiz, düzenli ve görsel açıdan çekici olmalıdır. Renkler, markanızın kimliğine uygun olmalı ve ürünlerinizi öne çıkaracak şekilde seçilmelidir.
  • İyi Organize Edilmiş İçerik: Bilgiler kolay okunabilir ve anlaşılır olmalıdır. Kategoriler veya bölümler halinde düzenlenmiş içerik, kullanıcıların aradıklarını kolayca bulmalarına yardımcı olur.
  • Yüksek Kaliteli Görseller: Ürün fotoğrafları yüksek çözünürlüklü ve profesyonelce çekilmelidir. Ürünlerin detaylarını gösteren net görseller, müşterilerin alım kararlarını olumlu yönde etkileyebilir.
  • İletişim Bilgileri ve Çağrılar: İletişim bilgilerinizin ve ürün veya hizmetlerinizi satın almaları için müşterilere yönelik çağrıların (call-to-action) net bir şekilde belirtilmesi gerekir.

Katalogun sayfa sayısı, içermesi gereken bilgi miktarına ve tasarımına bağlı olarak değişebilir. Genellikle 8 sayfadan başlayıp, 100 sayfaya kadar veya daha fazla sayıda olabilir. Tasarım ve maliyet dengesini gözetmek önemlidir.

  • Ürün Katalogları: Belirli ürünlerin ve hizmetlerin tanıtıldığı kataloglar. Genellikle perakende, üretim ve dağıtım sektörlerinde kullanılır.
  • Hizmet Katalogları: Hizmet odaklı işletmelerin sunduğu hizmetleri detaylandıran kataloglar.
  • Kurumsal Kataloglar: Şirketin genel bilgilerini, tarihçesini, değerlerini ve başarılarını içeren kataloglar.

Katalog hazırlığı, ürün/hizmet seçimi ile başlar. Daha sonra metinler yazılır ve düzenlenir. Görseller seçilir ve profesyonel fotoğraf çekimleri yapılır. Tasarım sürecinde, tüm bu unsurlar bir araya getirilir ve sayfa düzeni oluşturulur. Son olarak, tasarım revize edilir ve baskıya hazır hale getirilir.

Dijital katalog, basılı katalogların elektronik versiyonudur ve genellikle PDF formatında olur. Web sitelerinde yer alabilir, e-posta yoluyla müşterilere gönderilebilir veya çevrimiçi olarak görüntülenebilir. Dijital kataloglar, geniş bir kitleye ulaşmanın yanı sıra, güncellemelerin kolaylıkla yapılabilmesi avantajını da sunar.