Kafe ve Restaurant Sosyal Medya Yönetimi

Kafe ve Restaurant Sosyal Medya Yönetimi

Kafe ve restaurantlar için sosyal medya üzerinden müşteri çekmek çok etkili bir stratejidir. Gelin birlikte Y kuşağı üzerinde ülkemizde yapılan bir anket sonuçlarına göz atalım;

  • Y kuşağının %70.2’si gittikleri kafe ve restaurantların sosyal medyadan kendileri ile etkileşim kurmasını istiyor.
  • Y kuşağının %55’i gittikleri kafe ve restaurantlarda paylaşım yapıyor.
  • Y kuşağının %61.2’si bir kafe ve restauranta giderken sosyal medyadan yapılan paylaşımlara göre seçim yapıyor.

Tüm bu veriler ışığında kafe ve restaurant sosyal medya yönetimi gerekliliğini görüyoruz. İnsanların önemli bir bölümü internette etkileşim kurdukları kafe ve restoranlarda vakit geçiriyorlar.

 Kafe ve restaurant profesyonel sosyal medya yönetimi için bize ulaşarak bilgi ve fiyat teklifi alabilirsiniz.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet 5,000 – 25,000 TL
İlk Dönüşler 2. Aydan İtibaren
İdeal Çalışma Süresi Minimum 12 Ay
Reklam Yönetimi Hizmete Dahil
Paylaşım Planı Günlük Paylaşım
Grafik Tasarım Hizmete Dahil
Fotoğraf ve Video Çekimi Hizmete Dahil Değil
Moderasyon Hizmete Dahil
Raporlama Aylık Raporlama
Platformlar Facebook, Instagram, Tiktok

Kafe ve Restaurant Sosyal Medya Yönetimi Neden Gereklidir?

  • İşletmenize daha nitelikli müşteri çekebilmek için rezervasyon olasılığı yüksek kitleyle ilgilenmelisiniz. Zamandan kazanırken aynı zamanda daha fazla kazanç elde edebilirsiniz. Tabii bunu yapmanın en etkili ve düşük maliyetli yolu da sosyal medya!
  • Sosyal medya üzerinden hedef kitlenize hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.  Web sitenize ziyaretçi çekmek ve daha fazla müşteri kazanmak için kafe ve restaurant sosyal medya yönetimi ile etkili paylaşımlar yapmanız gerekiyor.
  • Daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmak için sosyal medyayı etkili kullanmanız gerekiyor. Bu sayede satış, sipariş ve rezervasyon sayılarını kısa süre içinde arttırabilirsiniz.
  • Sosyal medya üzerinde yaptığınız paylaşımlar ile popüler, güncel ve güçlü bir işletme olduğunuzu insanlara ilan edebilirsiniz.
  • Yüksek çözünürlükte görseller, etikete sahip videolar, kampanya ve reklamlar ile sosyal medyada etkili olabilirsiniz.

Ekibimiz sosyal medya üzerinden hedef kitlenize ulaşmanızı sağlarken sosyal medyada marka değerinizi arttıracak stratejileri oluşturuyor ve yönetim sürecinde sizlere destek oluyor.

Kafe ve Restaurant Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?

kahve dukkani

Kafe ve restoran sosyal medya yönetimi sürecinde sizlere özgün fikirler ve kaliteli içeriklerle geliyoruz. Ekibimiz içeriklerin hazırlanması, çekimi, paylaşımı ve montajı konusunda her aşamada sizlere yardımcı oluyor.

  • Kamera Arkası (Hazırlık Paylaşımları) Oluşturuyoruz

Söz konusu gıda sektörü olunca insanlar yedikleri lezzetli ürünlerin nasıl yapıldığını merak ediyorlar. Bu içerikler hem ilgi çekici oluyor hem de markanızın şeffaf hareket ettiğini gösteriyor.  Birçok işletme gelen malzemelerden ürünlerin yapım ve servis aşamalarına kadar her detayı paylaşarak doğal takipçi kazanıyor.

  • Müşterilerinizi Mekanda Paylaşıma Yönlendiriyoruz

Kafe ve restaurant sosyal medya yönetimi sürecinde müşterilerinizin mekanda paylaşım yapması da sizin için çok önemlidir. Mekanınıza gelen insanlar kendi iradeleri ile fotoğraf çekerse çevresindeki insanlara doğal bir referans olacaktır.

Ürün sunumu, servis peçetelerindeki etkileyici mesaj, dekor gibi birçok detayı burada paylaşabilirler. Bu süreçte uzman ekibimiz sosyal medya yönetiminden daha fazlasında yanınızda oluyor. Paylaşım yapan müşterilerinize küçük ikramlar verdiğinizde de daha fazla dikkat çekebilirsiniz.

  • İşletmenizin İç Atmosferine Ait Paylaşımlarla İnsanlarda Sıcaklık Hissi Yaratıyoruz

Potansiyel müşterileriniz işletmenizin iç atmosferinde merak ettikleri detayları görmek için dahi kafe ve restaurantınızı ziyaret edebilirler.

İç mekana yeni gelen bir çiçek, içeride olan bir ağaç ya da yeni bir aksesuar hemen dikkat çekecektir. Bunun yanında içeride vakit geçiren kediler, yapılan özel kutlamalar ya da mekanın kalabalık olduğu anların paylaşımı insanlarda sıcaklık hissi yaratabilir.

  • İnsanlar Personel Deneyimlerini Paylaşan Markaları Destekliyor

Kafe ve restaurantınızda görev yapan personellerin deneyimlerini işletmenin resmi sosyal medya hesaplarında paylaştığınızda insanlar sizi destekleyecektir. Bu süreçte bir personel servis yaparken paylaşılabilir.

Personellerinizin geçirdikleri eğlenceli çalışma saatlerinden kesitlere yer verilebilir ya da bir personelin kutlanan doğum gününe ait postlar paylaşabilirsiniz. İşletmenizde kurum kültürü oluşturuyor ve bunu insanlara göstermekten de geri kalmıyoruz.

  • Takipçilerinizin Katılabileceği Paylaşımlar Planlıyoruz

Kafe ve restaurantlarda potansiyel müşteriler ya da takipçiler bir paylaşıma katılabiliyorsa mekanınıza uğrama olasılıkları çok daha fazla olacak.

Anket çalışması, oylama, sizlere soru sorma gibi içeriklerde etkileşim yüksek olacak ve markanız ile müşterileriniz arasında bir bağ oluşacaktır. Bunu çeşitli özgün fikirlerle düzenli olarak yapıyor ve insanların markanızla bir bağ kurmasını sağlıyoruz.

  • İşletmenize Gelen Eleştirilerden Ders Çıkarıyor ve İnsanlarla Paylaşıyoruz

İnsanlar şeffaf olan işletmeleri daha fazla tercih ediyor. Kafe ve restaurant sosyal medya yönetimi çalışmalarında olumlu ve olumsuz eleştirileri detaylı takip ediyoruz. Yapılan yorumlar ya da verilen puanları her zaman ciddiye alıyoruz. 

Olumsuz yorumlardan eksikleri fark etmenizi ve kendinizi geliştirmenizi sağlıyoruz. Üstelik olumsuz yorumların da paylaşılması ve düzeltilmesi müşteri bağlılığını arttırıyor. 

İnsanların önemli bir bölümü ürünler hakkında yorumlara göre yemek yiyecekleri mekanı seçiyorlar. Bu süreçte kurumsal ve nazik bir dille olumsuz yorum yapanları da kazanmaya çalışıyoruz.

Kafe ve Restaurant Sosyal Medya Yönetiminde Reklam Stratejileri

Kafe ve restauranların daha fazla etkileşim sağlaması ve daha fazla müşteri çekebilmesi için reklam stratejileri çok önemlidir.

Bunun için sosyal medya reklam bütçesi oluşturarak etkili şekilde kullanabilir ve direkt olarak müşteri kitlesine ulaşabilirsiniz. Bunun yanında yapacağınız özel kampanya ve indirimler ile de insanları kendinize çekebilirsiniz.

  • Özel günlerde indirim kampanyaları (Kadınlar gününde kadınlara indirim vs.)
  • Öğrencilere özel indirimler
  • Takipçilerinize özel indirim gün ve saatleri
  • Gel al siparişlerinde ücretsiz içecek 
  • Paylaşım yapan müşterilerinize indirim ve ikramda bulunma gibi stratejiler her zaman sizlere kazandıracaktır.

Sosyal medyada kafe ve restaurantlar için sosyal medya her zaman etkili bir alandır. Daha fazla müşteriye ulaşma ve daha çok satış yapabilmek için profesyonel sosyal medya yönetimi konusunda bizlere ulaşabilirsiniz.

Kafe ve restaurant sosyal medya yönetimi konusunda ekibimiz her zaman sizlere destek olacaktır. Dönemlik ve uzun vadeli yönetim desteği için hemen bizi arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kaynak:

https://get.popmenu.com/post/restaurant-social-media-marketing

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir