İzmir sosyal medya yönetimi, işletmenizin sosyal medya platformlarında görünür hale gelmesini ve kurumsal bir imaj çizmesini sağlayan çalışmalar bütünüdür. Markanızı zirveye taşımak istiyorsanız sizler de sosyal medyada varlık göstermelisiniz.

Etkili bir sosyal medya yönetimi için en iyi ajansı seçmek çok önemlidir. Current Works her sektörden işletme ve markaya sosyal medya yönetimi konusunda profesyonel kadrosu ile destek veriyor.

Sosyal medya yönetim çalışmaları sosyal medya hizmeti ile birleştiğinde dijital varlığınız ciddi derecede güçleniyor. Bu nedenle İzmir sosyal medya ajansı olarak bizi tercih eden müşterilerimize freelance çalışanlarla değil sosyal medya uzmanı olan ekibimizle profesyonel destek sağlıyoruz.

Facebook, Instagram, Linkedin, Tiktok, Twitter başta olmak üzere her türlü sosyal medya uygulamasında içerik üretimi, hesap yönetimi, kriz yönetimi, reklam yönetimi ve strateji oluşturma gibi konularda sosyal medya yönetimi veren interaktif bir destek firması olarak çalışıyoruz.

En iyi ajansı seçmek isteyen tüm işletmeleri ve kişisel sosyal medya kullanıcılarını teklif almaya çağırıyoruz. Hemen ücretsiz bir çalışma yaparak ihtiyaçlarınızı belirleyelim ve çalışmaya başlayalım. İzmir sosyal medya yönetimi hizmeti için hemen bize başvurabilirsiniz. Hemen size özel sosyal medya yönetimi fiyatları konusunda bilgi alın ve kurumsal imajınızı sosyal platformlarda birlikte güçlendirelim.

Sosyal Medya Yönetimi Süreci

  • Müşteri Talepleri
  • İçerik Analizi
  • Post/Reels Fikirleri
  • Farklılık Yaratma
  • İstatistik Analizi
  • Kullanıcı Deneyimi
  • Yayınlama

Sosyal Medya Yönetimi Etkenleri

  • Yönetimi Yapılacak Sosyal Mecra
  • Aksiyon Planı
  • Gönderi Türü
  • Gönderi Sıklığı
  • Ajans Deneyimi 
  • Analiz ve Raporlama
  • Revizyon

Referanslarımız

Sosyal Medya Yönetimi Süreci

sosyal medya yönetimi süreci
Durum Analizi

Sosyal medya platformlarında etkin olmak gerek doğrudan müşteri edinmek, gerekse marka veya firma bilinirliğini arttırmak bakımından on derece önemlidir. İşletmelerin SEO süreçlerinde de bu etkinliklerin hayati öneminden söz edilebilir. Bir sosyal medya yönetimi anlaşması yapılmadan önce, mevcut durumun analizi son derece önemlidir. Eğer sıfırdan hesaplar açılarak yeniden bir süreç başlatılacak ise buna gerek olmayabilir ancak bu durumda da, firma veya marka için sosyal medyada ne gibi etkinlikler yapılabileceği ve nasıl fayda elde edilebileceği analiz edilmek durumundadır.

Ürün, marka veya hizmetinizle ilgili en etkili iletişimi kurabileceğiniz platformlar, sizin için en değerli platformlardır. Her sosyal medya platformunun kendine has bir kullanıcı profili bulunur ki, bu kullanıcı gruplarının davranış ve satın alma biçimleri de benzer özelliklere sahiptir.

Sizin ürün, hizmet veya markanızla doğrudan ilişkili kitlelerin yer almadığı mecralarda etkinlik, her ne kadar zararlı olmasa da, fayda maliyet ölçeği bakımından en basit itibarla karsız olacağından tercih edilmemelidir. Bu nedenle, uzmanların sizi analiz etmesinin ardından öncelikle yönelmeniz gereken sosyal medya platformları seçilmelidir.

Sosyal medya, çoğunlukla ciddi paylaşımların etkili olduğu bir yayın platformu değildir. İş için kullanılan belli platformlar haricinde, buralarda paylaşılacak içeriklerin niteliklerinin, etkileyici, güncel veya eğlenceli olması gerekir. Tabii bu içeriklerin, dikkat çekici olması da son derece önemlidir.

Etkileyici görseller ve metin içerikler, paylaşımların etkisini attıracağından, bu planlama son derece önemlidir. Sosyal medya içeriğinin hangi frekansta paylaşılacağı da bu aşamada son derece önemlidir. Doğru zamanda ve doğru aralıklarla içerik paylaşılması, sosyal medya platformlarının algoritmalarını tetikler ve ana sayfalarda daha fazla görünmenizi sağlayabilir.

Sosyal medyanın en önemli özelliği, takipçiniz olan potansiyel müşterilerle gerçek zamanlı olarak iletişim kurabilmenizdir. Ancak bu noktada çok dikkatli olunmalı ve bu kontağın asla kesilmemesi gereklidir. Yorumlara ve mesajlara cevap verilmesi, sosyal medya takipçilerinizle aranızdaki bağı kuvvetlendirir.

Ayrıca burada kullanıcılarla temas halinde olmak, çok güçlü bir müşteri ilişkileri yönetim biçimdir. Biz size sunduğumuz sosyal medya yönetimi hizmetleri kapsamında, tüm bu aşamalarda hizmetleri, en profesyonel biçimde sunuyor ve en iyi etkileşimi elde etmenizi sağlıyoruz.

Sosyal Medya Ajansları Ne İş Yapar?

sosyal medya ajansı hizmetleri
  • Firmaların veya site sahibi gerçek kişilerin sosyal medya hesaplarının profesyonel biçimde yönetilmesi işlemi, sosyal medya ajansları tarafından yapılır.
  • İzmir sosyal medya ajansı, talep edilen platformun gereksinimlerine ve ilgili hesapların durumlarına göre bir strateji kurarak, bunun üzerinden iş ve işlemlerini yapar.
  • Sosyal medya şirketi, müşterisine süreç öncesinde ve süreç boyunca bilgilendirme yapar. Sosyal medya etkinliklerinin hangi şekilde devam edeceği, başlarken yapılan sözleşme ile beyan edilir ve süreç boyunca bilgilendirme yapılır.
  • Süreç içerisinde yapılacak yayınların, kanunlara ve sosyal medya platformlarının kurallarına uygun olması garanti edilir.
  • Firma veya kişinin imajına uygun biçimde, tam olarak belirlenen jargon kullanılarak düzenli çalışmalar yapılır.
  • Gerekli olması halinde influencer desteği gibi destekler alınabilir. Bu durumda müşteri bilgilendirilerek onayı istenir.
  • Sosyal medya yönetimi, gizlilik ilkesi kapmasında yapılır. Müşteri ve ajans dışında kimse bu süreçlerden haberdar olmaz.
  • İzmir sosyal medya ajansı, gerekli olan tüm destek unsurlarını hazırlayabilir. Grafik, video ve içerik gibi gereksinimlerin hazırlanması, sözleşmede belirlenen kapsama binayen ajans tarafından sağlanabilir.

Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?

Sosyal medya yönetimi ile markanız sosyal medya platformlarında çok geniş kitlelere ulaşabilir.

Sosyal medyada profesyonel bir strateji benimserseniz markanızı zirveye taşıyabilirsiniz. Ekibimiz sosyal medya yönetimi konusunda her zaman yanınızda oluyor.

İlk olarak markanızın sosyal medya hedeflerini öğreniyoruz. Daha sonra mevcut sosyal medya hesaplarınızı inceliyoruz.

Markanızın sosyal medyada kurumsal imaj çizmesini sağlayacak hamleleri belirliyor ve hemen harekete geçiyoruz.

Sosyal medyada sektörünüzü ve rakiplerinizi detaylı olarak inceliyoruz. Ayrıca her sosyal medya hesabınız için özel stratejiler geliştiriyoruz. İçerik hazırlama, post paylaşımı, yorum yönetimi, DM yönetimi, kampanya yönetimi gibi tüm stratejileri hayata geçiriyoruz.

Sosyal medya yönetimi stratejilerinizi SEO stratejileriniz ile uyumlu yürütüyoruz. Bunun yanında hedef kitlenizi tanıyacak stratejiler de uyguluyoruz.

Sosyal medya reklamları konusunda da sizlere destek oluyoruz. Doğru sosyal medya platformu üzerinden takipçi sayısı, organik trafik, satış ve ürün tanıtımı gibi tüm hedeflerinize yönelik stratejiler uyguluyoruz.

Sosyal medya yönetimi sürecinde kriz anlarında da yanınızdayız. Markanız hakkında konuşulan olumsuz konu ve durumlara karşı hemen gerekli önlemleri almada yanınızda oluyoruz.

Sosyal medyada her zaman kaliteli ve özgün içerikler hazırlıyor ve doğru zamanı bularak hedef kitlenize ulaşmasını sağlayacak şekilde paylaşıyoruz.

Sosyal medya hesaplarınızı bize bırakın ve kısa süre içinde markanızın nasıl daha fazla konuşulduğunu sizler de görün.  

ALANINDA UZMAN PROFESYONELLERİMİZ

İzmir Sosyal Medya Yönetimi Fiyatları

Markalar artık sektörleri ve ölçekleri ne olursa olsun kurumsal kimliğini tamamlamak için sosyal medya stratejileri de geliştiriyor. Markanızı sosyal medya mecralarında da güçlendirmek için sosyal medya yönetimi hizmeti alabilirsiniz.

Sosyal medya reklam ajansı sayesinde sizler de çok geniş kitlelere ulaşabilirsiniz. Bunun için sosyal medyada doğru stratejiyi belirlemeniz gerekiyor. Current Works ekibi sosyal medya yönetimi konusunda marka stratejisi belirleme ve konumunu güçlendirme konusunda sizlere yardımcı oluyor.

Sosyal medya yönetimi ücretleri tamamen sizlerin alacağı hizmetin niteliğine göre değişiklik gösterir. Her sektörden çok sayıda markaya tüm sosyal medya kanallarında deneyimli ekibimiz ile danışmanlık hizmeti ve destek veriyoruz.

Sosyal medya ajansı İzmir’de bulunan Current Works iş ortağı olmak istiyorsanız hemen bize ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Paket hizmet veya fiyat listesi şeklinde bir hesaplandırma yapmadığımız için fiyatlarımız değişlenlik gösterebilir.

Temel

Firmanızın dijitalde profesyonel görünümüne odaklanan çalışma paketidir. Temel amacı insanların firmayı araştırırken kaliteli ve ikna edici bir sayfaya erişmesini sağlamaktır. Sayfa güncel tutularak firma aktif gösterilir.
  • İçerik Planı Oluşturma
  • Aylık 8 içerik üretimi ve yayını
  • Paylaşıma Uygun Hashtag Kullanımı
  • Öne Çıkan Hikayelerin Düzenlenmesi
  • Aylık Raporlama

5.000 TL / Ay

Bilgi Al

Standart

Kaliteli ve ikna edici görünüme ek olarak reklam çalışmaları ile potansiyel müşterilere erişilmesi sağlanır. Sayfanın takipçi sayısının arttırılması, hizmet/ürünlere talep oluşturulması ve marka bilinirliğinin artırılması amaçlanır.
  • İçerik Planı Oluşturma
  • Öne Çıkan Hikayelerin Düzenlenmesi
  • Aylık 16 Paylaşım
  • Aylık Online Toplantı
  • Sosyal Medya Reklam Yönetimi
  • Haftalık Raporlama
  • Aylık 4 video editleme ve yayın (IG, FB, Tiktok, Youtube)
  • Öne çıkan hikayelere ek 15 adet hikaye yayını

10.000 TL / Ay

Bilgi Al

Agresif

Firmanın 360 derece sosyal medya çalışmalarını kapsamaktadır. İkna edici bir sayfa için farklı formatlarda olacak şekilde içerik türleri detaylandırılır. Nokta atışı hedef kitle oluşturulması amacıyla veri kaynakları ve analizi temel alınır.
  • İçerik Planı Oluşturma
  • Öne Çıkan Hikayelerin Düzenlenmesi
  • Aylık 20 İçerik Üretimi ve Yayını
  • Paylaşıma Uygun Hashtag Kullanımı
  • Sosyal Medya Reklam Yönetimi
  • Haftalık Raporlama
  • Aylık 8 video editleme ve yayın (IG, FB, Tiktok, Youtube)
  • Öne Çıkan Hikayelere Ek 20 adet Hikaye Yayını
  • Linktree Kurulumu
  • Haftalık Online Toplantı
  • Stratejik Danışmanlık
  • Youtube SEO

20.000 TL / Ay

Bilgi Al
  • Yorumların cevaplanması ve mesajlaşma gibi etkileşimleri içermez bu işlemler müşteri tarafından gerçekleştirilir.
  • Aylık toplam 10.000 TL’yi aşan reklam harcamaları için aşan kısmın %20’si reklam yönetim bedeli olarak fiyata ilave edilir.
  • Fiyatlara reklam yayıncısı kuruluşlara (Facebook, Twitter vb.) ödenen reklam maliyeti ve KDV dahil değildir.
  • Video ve fotoğraf içerik üretimi paketlere dahil değildir. Eğer talep edilirse projelendirilip ek fiyatlandırılacaktır

S.S.S

Profesyonel Sosyal Medya Yönetimi Gerekli mi?

Her marka sektörü fark etmeksizin yeni müşteri kitlesine ulaşabilmek ve marka bilinirliğini arttırmak için sosyal medyaya yönelik projeler üretiyor. Başarılı markaların arkasında her zaman profesyonel sosyal medya yönetimi sunan ajanslar bulunuyor. Sosyal medya alanında kaliteli içerik üretmeyen markalar ve kurumsal yapısını korumayanlar olumlu sonuçlar alamıyor. Hedef kitlenize ulaşmak, sosyal medya üzerinden markanızı tanıtmak ve satışlarınızı arttırmak, sektörünüzde lider firma halinde gelmek, takipçi sayısını arttırmak, dönüşüm odaklı sosyal medya stratejileri üretmek ve kaliteli içerikler oluşturmak adına profesyonel sosyal medya yönetimi desteği almalısınız. Sosyal medyada başarılı olmak istiyorsanız diğer alanlar ile koordineli bir şekilde kurumsal yapınıza uygun stratejiler geliştirmeniz gerekiyor.

Sosyal Medya Yönetimi Neleri Kapsar?

Sosyal medya yönetimi markanıza ait Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube ve Pinterest gibi birçok sosyal medya platformundaki tüm çalışmalarınızı kapsar. Bu çalışmalarda sosyal medya hesabının yönetilmesi, kurumsal bir hesap oluşturulması ile başlar ve müşteri ile tüm etkileşimi yönetmeyi de içine alır. Sosyal medyada içerik oluşturma ve yayınlama markanızın başarısı için yeterli değildir. Sosyal medya yönetimi içerik oluşturma, marka krizlerinin yönetimi, müşteri iletişimi, yorum yönetimi, mesajlaşma yönetimi ve kurumsal kimlik yönetimi gibi birçok süreci kapsar. Sosyal medya hesaplarınızı ekibimiz sizin adınıza yönetiyor ve aynı zamanda bu hizmet alınan sonuçların analizi, değerlendirmesi ile birlikte sosyal medya stratejilerinin geliştirilmesini de kapsıyor.

Sosyal Medya Yönetimi Neden Önemlidir?

Sosyal medya yönetimi öncelikle marka ve potansiyel müşteriler arasındaki iletişimin güçlenmesini sağlamaktadır. Markanızın dijital ortamda daha geniş kitleye hitap etmesi ve takipçi kitlenizin artması adına önemidir. Marka bilinirliğinin artması açısından profesyonel sosyal medya yönetimi desteği alınmalıdır. Markanızın mesajını güçlendirme ve satışlarınızı arttırma açısından da sosyal medya yönetimi gereklidir. Markalar sosyal medya stratejileri ile hem daha fazla satış yaparlar hem de düşük bütçelerle çok etkili bir şekilde reklamlarını yapabilirler. Daha geniş kitlelere ulaşmak ve markanızı sektör devi haline getirmek için profesyonel sosyal medya yönetimi hizmetlerimizden yararlanmaya başlamalısınız.

Sosyal Medya İçeriği Nedir?

Sosyal medya içeriği, dijital pazarlama, içerikle pazarlama ve sosyal medya pazarlamanın önemli bileşenidir. Sosyal medya içerikleri son yıllarda satış, ticaret, sosyal aktivite, propagandalarda önemli araç haline geldi. Bu platformlar, kullanıcılarla doğrudan etkileşime izin verdiklerinden şirketler için özellikle ilgi çekicidir. Bununla birlikte, tam etkisini gerçekleştirmek için, kullanılan içerik girişiminin dikkatli bir şekilde hedef kitleye yönelik olması ve sadece başka bir reklam ölçüsü haline gelmesi gerekir. Sosyal medya ve içerikler giderek bir bilgi kaynağı olarak hizmet vermektedir. Dolayısıyla, sosyal medya içeriği bir şirketin genel içerik pazarlama stratejisinde önemli bir rol oynar.

Sosyal Medya Reklam Yönetimi Nedir?

Sosyal Medya Reklam Yönetimi, sosyal medya platformları üzerinde yapmak istediğiniz reklamları nasıl yönetmeniz gerektiği ile ilgili olan konuları içermektedir. Bir başka ifade ile, reklamlar oluşturulurken bulunduğunuz sektör ve işinize uygun Sosyal Medya Kanallarının seçimi, paylaşılacak içeriklerin nasıl olacağı ve kullanacağınız araçların belirlenmesi ile ilgili bilgiler anlatılmaktadır. Sosyal medya üzerinde bulunan etkileşimlerinizi arttırın. Sosyal medya üzerinde reklam verdiğinizde, tasarımın niteliğinden paylaşılan içerik metnine kadar detaylı düşünüp, rakiplerin neler yaptığını analiz edip, sonuçları değerlendirerek karar vermeniz gerekmektedir. Kullanıcı etkileşimi ve marka bilinirliği arttırılmalıdır.

Sosyal Medyanın İşletmelere Sağlayacağı Avantajlar Nelerdir?

Bilindiği gibi İnternet, haberleşmeden bilgi paylaşımına, habercilikten medyaya, tanıtım ve reklamdan seyahat ve tatile, kamu hizmetlerinden bankacılık ve ticarete, eğlenceden sosyal ilişkiler ve kültürler arası etkileşime, çevre ve sağlıktan eğitime ve günlük yaşamı ilgilendiren pek çok alanda olumlu getiriler ve yenilikleri hayatımıza getirmiştir. Sosyal medya da var olmak ve sosyal medyayı etkili bir biçimde kullanabiliyor olmak gelişen çağa ve internet dünyasına ayak uydurabilmenin göstergelerinden biri olarak görülmektedir. Marka bilinirliğini artırır. Web sitesine trafik sağlar. Geri dönüşüm oranlarınızı, müşteri hizmet kalitesini, marka sadakatini artırabilirsiniz.

Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Olmalı?

Kurumsal sosyal medya hesapları kişisel sosyal medya hesapları gibi yönetilmemelidir. Sosyal medya içerikleri oluştururken ve içeriklerin yönetimi sağlanırken doğru mesaj verilmelidir. Hedef kitlenizin ilgi alanlarını doğru tespit etmeli ve ilgi alanlarına göre içerik üretmelisiniz. Mesajınızı verirken aynı zamanda size geri dönüşü ne olacak diye kafa yormalısınız. İçerikleriniz marka algınızı ve kurumsal kimliğinizi güçlendirmelidir. Gelen yorumlara hızlı ve kurumsal bir dil ile cevap vermelisiniz. İçeriklerde argo ve jargon içeren bir dil kesinlikle kullanmamalısınız. Görsel ve içerikleriniz tamamen size özgün olmalıdır. Doğru ürün, doğru kitleye doğru zamanda iletilmelidir.

Hemen Teklif Al!

Logo, marka kimliğinin önemli unsurlarından biridir ve genellikle potansiyel bir müşterinin markaya dair ilk izlenimini oluşturur.

    Hemen Teklif Al