Sosyal Medya Yönetimi Hizmetleri

Sosyal medya yönetimi ile tüm sosyal medya hesaplarınızı kurumsal bir bakış açısı ile yönetiyor ve markanızın sosyal mecralarda yüksek etkileşim almasını sağlıyoruz.

  • Sosyal medya hesapları oluşturma
  • Kurumsal sosyal medya optimizasyonu
  • Hesap güncellemesi
  • Sosyal medya içerik üretimi
  • Sosyal medya odaklı kampanyalar oluşturma
  • Sosyal medya hesapları ile entegre SEO stratejileri geliştirme
  • Trendleri takip ederek kampanya, reklam ve etkinlikleri buna göre optimize etme
  • Müşteriler ile etkileşim kurma
  • Rakip analizleri ve hedef kitle analizleri
  • Organik trafik oluşturma
  • Sosyal medya içerik takvimi optimizasyonu
  • Satış ve pazarlama stratejisi geliştirme ve uygulama

    Hemen Teklif Al

    S.S.S

    Profesyonel Sosyal Medya Yönetimi Gerekli mi?

    Her marka sektörü fark etmeksizin yeni müşteri kitlesine ulaşabilmek ve marka bilinirliğini arttırmak için sosyal medyaya yönelik projeler üretiyor. Başarılı markaların arkasında her zaman profesyonel sosyal medya yönetimi sunan ajanslar bulunuyor. Sosyal medya alanında kaliteli içerik üretmeyen markalar ve kurumsal yapısını korumayanlar olumlu sonuçlar alamıyor.

    Hedef kitlenize ulaşmak, sosyal medya üzerinden markanızı tanıtmak ve satışlarınızı arttırmak, sektörünüzde lider firma halinde gelmek, takipçi sayısını arttırmak, dönüşüm odaklı sosyal medya stratejileri üretmek ve kaliteli içerikler oluşturmak adına profesyonel sosyal medya yönetimi desteği almalısınız.  Sosyal medyada başarılı olmak istiyorsanız diğer alanlar ile koordineli bir şekilde kurumsal yapınıza uygun stratejiler geliştirmeniz gerekiyor.

    Sosyal Medya Yönetimi Neleri Kapsar?

    Sosyal medya yönetimi markanıza ait Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube ve Pinterest gibi birçok sosyal medya platformundaki tüm çalışmalarınızı kapsar. Bu çalışmalarda sosyal medya hesabının yönetilmesi, kurumsal bir hesap oluşturulması ile başlar ve müşteri ile tüm etkileşimi yönetmeyi de içine alır.

    Sosyal medyada içerik oluşturma ve yayınlama markanızın başarısı için yeterli değildir. Sosyal medya yönetimi içerik oluşturma, marka krizlerinin yönetimi, müşteri iletişimi, yorum yönetimi, mesajlaşma yönetimi ve kurumsal kimlik yönetimi gibi birçok süreci kapsar.  Sosyal medya hesaplarınızı ekibimiz sizin adınıza yönetiyor ve aynı zamanda bu hizmet alınan sonuçların analizi, değerlendirmesi ile birlikte sosyal medya stratejilerinin geliştirilmesini de kapsıyor.

    Sosyal Medya Yönetimi Neden Önemlidir?

    Sosyal medya yönetimi öncelikle marka ve potansiyel müşteriler arasındaki iletişimin güçlenmesini sağlamaktadır. Markanızın dijital ortamda daha geniş kitleye hitap etmesi ve takipçi kitlenizin artması adına önemidir. Marka bilinirliğinin artması açısından profesyonel sosyal medya yönetimi desteği alınmalıdır.

    Markanızın mesajını güçlendirme ve satışlarınızı arttırma açısından da sosyal medya yönetimi gereklidir. Markalar sosyal medya stratejileri ile hem daha fazla satış yaparlar hem de düşük bütçelerle çok etkili bir şekilde reklamlarını yapabilirler. Daha geniş kitlelere ulaşmak ve markanızı sektör devi haline getirmek için profesyonel sosyal medya yönetimi hizmetlerimizden yararlanmaya başlamalısınız.

    İzmir Ofisiniz İçin Sosyal Medya Uzmanı İşe Alımınız Var Mı ?

    Evet, İzmir’de sosyal medya uzmanı iş ilanlarımız var başvuru yapmak için iletişim sayfasını kullanabilirsiniz.

    Sosyal Medya İçeriği Nedir?

    Sosyal medya içeriği, dijital pazarlama, içerikle pazarlama ve sosyal medya pazarlamanın önemli bileşenidir. Sosyal medya içerikleri son yıllarda satış, ticaret, sosyal aktivite, propagandalarda önemli araç haline geldi. Bu platformlar, kullanıcılarla doğrudan etkileşime izin verdiklerinden şirketler için özellikle ilgi çekicidir. Bununla birlikte, tam etkisini gerçekleştirmek için, kullanılan içerik girişiminin dikkatli bir şekilde hedef kitleye yönelik olması ve sadece başka bir reklam ölçüsü haline gelmesi gerekir. Sosyal medya ve içerikler giderek bir bilgi kaynağı olarak hizmet vermektedir. Dolayısıyla, sosyal medya içeriği bir şirketin genel içerik pazarlama stratejisinde önemli bir rol oynar.

    Sosyal Medya Reklam Yönetimi Nedir?

    Sosyal Medya Reklam Yönetimi, sosyal medya platformları üzerinde yapmak istediğiniz reklamları nasıl yönetmeniz gerektiği ile ilgili olan konuları içermektedir. Bir başka ifade ile, reklamlar oluşturulurken bulunduğunuz sektör ve işinize uygun Sosyal Medya Kanallarının seçimi, paylaşılacak içeriklerin nasıl olacağı ve kullanacağınız araçların belirlenmesi ile ilgili bilgiler anlatılmaktadır. Sosyal medya üzerinde bulunan etkileşimlerinizi arttırın. Sosyal medya üzerinde reklam verdiğinizde, tasarımın niteliğinden paylaşılan içerik metnine kadar detaylı düşünüp, rakiplerin neler yaptığını analiz edip, sonuçları değerlendirerek karar vermeniz gerekmektedir. Kullanıcı etkileşimi ve marka bilinirliği arttırılmalıdır.

    Sosyal Medyanın İşletmelere Sağlayacağı Avantajlar Nelerdir?

    Bilindiği gibi İnternet, haberleşmeden bilgi paylaşımına, habercilikten medyaya, tanıtım ve reklamdan seyahat ve tatile, kamu hizmetlerinden bankacılık ve ticarete, eğlenceden sosyal ilişkiler ve kültürler arası etkileşime, çevre ve sağlıktan eğitime ve günlük yaşamı ilgilendiren pek çok alanda olumlu getiriler ve yenilikleri hayatımıza getirmiştir. Sosyal medya da var olmak ve sosyal medyayı etkili bir biçimde kullanabiliyor olmak gelişen çağa ve internet dünyasına ayak uydurabilmenin göstergelerinden biri olarak görülmektedir. Marka bilinirliğini artırır. Web sitesine trafik sağlar. Geri dönüşüm oranlarınızı, müşteri hizmet kalitesini, marka sadakatini artırabilirsiniz.

    Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Olmalı?

    Kurumsal sosyal medya hesapları kişisel sosyal medya hesapları gibi yönetilmemelidir. Sosyal medya içerikleri oluştururken ve içeriklerin yönetimi sağlanırken doğru mesaj verilmelidir. Hedef kitlenizin ilgi alanlarını doğru tespit etmeli ve ilgi alanlarına göre içerik üretmelisiniz. Mesajınızı verirken aynı zamanda size geri dönüşü ne olacak diye kafa yormalısınız. İçerikleriniz marka algınızı ve kurumsal kimliğinizi güçlendirmelidir. Gelen yorumlara hızlı ve kurumsal bir dil ile cevap vermelisiniz. İçeriklerde argo ve jargon içeren bir dil kesinlikle kullanmamalısınız. Görsel ve içerikleriniz tamamen size özgün olmalıdır. Doğru ürün, doğru kitleye doğru zamanda iletilmelidir.

    İzmir Konak'tayız!