PR, dijitalde marka ve çevrimiçi varlığınızı güçlendirmeye yönelik uygulanan halkla ilişkiler çalışmalarının tamamıdır. Kurumsal bir işletmeniz varsa mutlaka hedef kitlenize markanızın gerçek değerini yansıtacak stratejiler üretmeniz gerekiyor.

Gerçekçi hedefleri olan işletmeler PR çalışmaları için İzmir PR ajansı ile çalışmaktadır. Current Works olarak onlarca markaya dijital PR ajansı olarak profesyonel destek veriyor.

İnternet üzerinden çevrimiçi varlıklarınızı geliştirmek ve arama motoru sonuçlarında daha önde yer almak istiyorsanız Pr hizmeti almalısınız.  Markanız ve müşterileriniz arasında bir bağ oluşturacak web sitesi, arama motoru, dijital reklamlar ve sosyal medya stratejileri İzmir PR uzmanı tarafından yürütülür.

Profesyonel dijital PR firması ile çalışırsanız markanızın bilinirliğini geliştirecek etkili stratejiler oluşturabilirsiniz. Bu süreçte sizlere sosyal medya, içerik pazarlaması, arama motoru optimizasyonu gibi tüm konularda destek oluyoruz.

Markanız için en iyi PR şirketi seçmek istiyorsanız referanslarımızı inceleyin ve ekibimizle bir toplantı yapın. Hedef kitlenize ulaşmanızı sağlayacak etkili stratejiler için profesyonel ekibimiz çok yönlü çalışmaktadır.

PR fiyatları ihtiyacınız olan hizmete göre değişir. Tek seferlik, proje bazlı ya da dönemlik fiyatlandırmalar farklı olmaktadır. Current Works olarak markanızı dijitalde daha güçlü konuma getirecek PR stratejileri üretiyoruz.

Referanslarımız

PR Hizmeti Aşamaları

Dijital PR süreci
Hedeflerinizi ve Amaçlarınızı Belirleme

Markanız ya da ürünleriniz için PR hizmeti almak istiyorsanız öncelikle amaçlarınızı belirlememiz gerekiyor. İlk olarak PR hizmetiyle neleri hedeflediğinizi ve elde etmek istediğiniz sonuçları belirliyoruz. Bu süreçte amaçlarınızı belirleyerek tüm çalışmalarımızı buna göre inşa ediyoruz.

Amaçlarınızı belirledikten sonra hedeflerinizi de belirliyoruz. Ürününüzü doğru kitleye ulaştırmak için tanıtım çalışmalarını yürütmemiz gerekiyor. Ürün ve hizmetinizin kalitesi yüksek olsa da doğru hedeflerle çalışmıyorsanız satış rakamlarınız istediğiniz seviyelere gelmez.

İlk yaptığımız toplantı ile hedeflerinizi ve amaçlarınızı belirliyoruz. Bu süreçte sektörünüzü tanıyoruz ve markanızın mevcut PR çalışmalarını da geçmişe yönelik inceliyoruz. Ekibimiz PR hizmeti sürecinde her aşamada yanınızda oluyor.

PR çalışmasında hedeflerinizi ve amaçlarınızı belirledikten sonra hedef kitlenizi de bilmemiz gerekiyor.

Ürünlerinizin kalitesi ne kadar yüksek olsa da doğru hedef kitleye yönelik pazarlama stratejileri yürütmüyorsanız istediğiniz satış rakamlarını yakalamaktan uzak kalırsınız. Bu nedenle öncelikle hedef kitlenizi tanıyoruz. 

Hedef kitlenizi belirlerken ve analiz ederken onlara ulaşmanızı sağlayacak en doğru aracı da belirliyoruz. Hedef kitlenizle doğru iletişim kanalları üzerinden iletişim kurmak için kaliteli içerikler üretmeniz gerekiyor. Bunun için de doğru mecralarda yer almanız markanızın itibarı için çok önemli bir süreç oluyor.

Hedef kitlenizi analiz ederken her zaman ücretli ve profesyonel araçlar kullanıyoruz. Böylece markanız çok geniş kitlelere ulaşım sağlayabiliyor.

Hedeflerinizi, hedef kitlenizi ve doğru mecrayı belirledikten sonra PR çalışmalarınızı planlıyoruz. Markanızın hedefleri ve mevcut konumunu dikkate alarak hedeflerinize ulaşmanızı sağlayacak PR çalışmalarını planlıyoruz.

Bu süreçte PR hizmeti için bir çalışma takvimi planlıyoruz. Bu süreçte tüm çalışmaları profesyonel ekip üyelerimiz yürütüyor. Markanız için her türlü PR çalışmasını en başından itibaren her detayında takip ederek profesyonel şekilde yürütüyoruz.

PR hizmeti verirken ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak, ürün ve hizmetlerinizi daha fazla satış rakamlarına ulaştırmak ve marka itibarını güçlendirmek üzerine odaklanıyoruz. PR çalışmaları boyunca her zaman sizlerle iletişim halinde kalıyoruz.

PR hizmeti için bizim açımızdan en önemli nokta sizlere hesap verebilir olmamızdır. Özellikle yürüttüğümüz dijital PR çalışmalarının tamamında çalışmalarınızda elde ettiğimiz sonuçları analiz edebiliyoruz.

Yaptığımız ölçümler ile markanıza yönelik yürüttüğümüz PR çalışmalarını detaylı olarak analiz ediyoruz. Süreç boyunca analizlerimizi bir araya getiriyor ve verileri etkin şekilde ekibimizle birlikte işliyoruz.

Verilerinizi işledikten sonra asıl odak noktamız sonraki PR çalışmalarını optimize etmek oluyor. Elde ettiğimiz somut veriler ile markanızı daha etkili şekilde tanıtmak için yürüteceğimiz yeni PR çalışmalarını şekillendiriyoruz.

Sonraki süreçte bizimle çalışmasanız da sizler için gerekli olan verileri her zaman paylaşabiliyoruz. PR hizmeti için her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.

PR Ajansları Ne İş Yapar?

dijital pr ajansı hizmetleri
  • PR, Public Relations teriminin kısaltmasıdır. Halkla ilişkiler anlamına gelen bu kavram, aynı zamanda pazarlama ile anılır.
  • PR ajansı, müşterisi olan kişi veya firma ile yapacağı sözleşme kapsamında tüm pazarlama fonksiyonlarını üstlenebilir. 
  • Dijital PR dahil olmak üzere tüm halkla ilişkileri işlemleri, ajansın yapılanmasına bağlı olarak bu hizmetler bağlamında yer alabilir.
  • PR oldukça geniş bir çalışma alanı olduğundan, PR ajansları bünyesinde pek çok uzman görev alır. Yapılacak işlemler ve hizmetin kapsamında bağlı olarak özel projelerde özel görevlendirmeler yapılabilir.
  • PR Ajanslarının yetkinlikleri ve deneyimi önemlidir. Bu bakımdan ilgili alanda veya genel toplam çalışma süreleri nazara alınarak, firma seçimi özenli yapılmalıdır.
  • PR ajansları; marka yönetimi, kurumsal kimlik yönetimi, web yönetimi, sosyal medya yönetimi, yaygın medya yönetimi, SEO uygulamaları, içerik yönetimi, grafik tasarımı, video film çekimi uygulamaları, reklam ve tanıtım yönetimi gibi birçok sürecin yönetimini üstlenir. 
  • PR ajansı yapılacak sözleşme ile süreçleri programa uygun şekilde sürdürür. Ajans, müşterisini anlık olarak bilgilendirir. Olası durumlarda onay istenir.
  • PR ajansı; yerel, ulusal veya global halkla ilişkileri yönetimi yapabilir.

Etkili Bir Pr Çalışmasının En Önemli 5 Maddesi Nedir?

Genel olarak, Halkla İlişkiler (PR), bir markanın kuruluş ile çevresi arasında olumlu ilişkiler kurmak ve sürdürmek için aldığı tüm faaliyetlerdir. Ancak bu faaliyetleri başarılı şekilde yürütmek için etkili bir pr çalışmasının temel unsurlarını bilmelisiniz.

İşte etkili bir PR çalışmasının en önemli 5 maddesi;

  • Hedefler

Neyi başarmak istiyorsunuz? Yeni bir hedef kitle bulmak ister misiniz? Müşterilerinizle bir ilişki kurmaya mı çalışıyorsunuz yoksa zaten sahip olduklarınızı geliştirmeye mi çalışıyorsunuz? Büyük resme bakarak hedefleriniz hakkında bir fikir edinin.

PR kampanyanızın hedefleri belirli bir zaman dilimi içinde ulaşılabilir ve gerçekçiyse, onlara gerçekten ulaşma şansı çok daha yüksek olacaktır. Hedef ne kadar spesifik ve somut olursa, o kadar kolay kontrol edilebilir.

  • Hedef Kitle Analizi

Hedef kitleyi anlamak, başarılı bir halkla ilişkiler stratejisinin en önemli parçasıdır. Araştırmanızı yapın ve ideal müşterinin demografisini belirleyin. Ardından, kampanyanızın PR öğelerini bu özelliklere göre uyarlayabilirsiniz.

  • Kanal

Etkili PR çalışmasında doğru kanal seçimi çok önemlidir. Etkileyicilerle etkileşim kurmak, bir Basın Bülteni yapmak veya bir etkinlik düzenlemek ister misiniz? Hedef kitlenizin tercihleri, seçiminizde önemli bir faktör olmalıdır.  Mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmak için çok kanallı bir stratejiye yatırım yapın.

  • Rakip Analizi

Rekabette öne geçmenin tek yolu, onunla ilgili her şeyi bilmektir. En büyük tehditlerinizin bir listesini yapın ve ardından ne yaptıklarını not edin. PR faaliyetlerini izleyin ve başarılarını ve yanlış adımlarını not edin. Bir strateji onlar için çalışıyor gibi görünüyorsa, benzer bir şeyi kendi kampanyanıza dahil edip edemeyeceğinize bakın. Onları belirli bir alanda eksik görürseniz, boşluğu doldurmanız için bir fırsat vardır.

  • Etkili Marka Mesajı

Kime ulaştığınızı ve neyi başarmak istediğinizi öğrendikten sonra, bir sonraki adım, hedeflerinizi gerçeğe dönüştürmek için mesajınızı kitlenize nasıl uyarlayacağınızı bulmaktır. Araştırmanızı yaptığınız ve kitlenizi tanıdığınız için, onlara ulaşmanın en etkili yollarını bilmelisiniz. Hedef kitlenizle en iyi şekilde konuşan bir dil kullanın ve onlara tüketmeleri muhtemel medya aracılığıyla ulaşın.

    Hemen Teklif Al




    İzmir PR Ajansı Fiyatları

    PR hizmeti çok yönlü bir süreçtir ve mutlaka detaylı olarak planlanması gerekir. Tek bir mecradan ya da belirli bir süreçten bahsetmek yanlış olur.

    Bu nedenle PR hizmeti için detaylı bir planlama yapmamız, hedeflerinizi ve markanızın mevcut konumunu bilmemiz gerekiyor. Tüm bu detayları öğrendikten sonra sizlere PR hizmeti maliyetleri konusunda bilgi veriyoruz.

    PR hizmetini detaylı olarak planlıyor ve sizlere bu konuda her detayı en ince ayrıntısına kadar anlatıyoruz. Ardından PR hizmeti konusunda sizlere fiyat teklifi veriyoruz.

    Markanızı geniş kitlelere ulaştırmak için düşük bütçelerle sizlere kurumsal ve profesyonel PR desteği veriyoruz. Liste veya paket hizmet şeklinde çalışmadığımız için güncel fiyatları öğrenmek için ekibimizle görüşebilirsiniz.

    SSS

    PR Araçları Nelerdir?

    Sosyal medya, sosyal imleme-paylaşım, arama motoru, blog, forum, haber siteleri gibi internet araçlarının halkla ilişkiler amaçlı kullanılması faaliyetlerinin bütününe Dijital PR yani dijital halkla ilişkiler denir. Online ortamda var olan tüm araçları Dijital PR‘ın kapsamına sokabiliriz. Fakat Dijital PR dendiğinde genel olarak akla web sitesi, diğer tüm araçların düzgün bir şekilde yürütülebilmesi için firmanın/markanın web sayfasının diğer araçlar yerine geldiğinde ulaşabilmelerini de sağlayacak profesyonel görünümlü bir kurumsal web sitesine ihtiyaç vardır. Blog, seo, forum, sözlük, sektörel web siteleri gibi şeyler PR aracıdır.

    PR Yönetimi Ne Demek?

    Bir kişi veya kurum için halkın genel algısını başarılı şekilde iletişim kanallarının kullanılarak yönetilmesidir. Türkçeye Halkla İlişkiler olarak çevrilen kavram, bir marka veya kişinin halkın karşısında itibarını korumak, desteklemek, bilinirliğini ve düşüncesini arttırmak, davranış biçimlerine etki etmek sonucunda oluşturulan bir itibar yönetim biçimidir. PR çalışmaları günümüzde büyük küçük fark etmeksizin tüm kişi veya organizasyonlar için hayati öneme sahiptir. Yapılan PR çalışmalarınız sayesinde toplulukların dikkati çekerek, topluluk gözünde olumlu bir imaj oluşturabilirsiniz. Görev bildirimleri yaparak sosyal medya, internet sitesi içerikleri ve geleneksel medya kanalları kullanılarak yapabilirsiniz.

    İyi Bir PR Uzmanı Nasıl Olunur?

    Halkla ilişkiler söz konusu olduğunda, şirketiniz veya müşterilerinizle ilgili heyecan verici ve olumlu bir hikaye anlatırken, tüm materyallerin doğru, güncel ve eksiksiz olduğundan emin olmalısınız. Başarılı bir PR profesyoneli olayları 3 kez kontrol eder ve tüm kaynakların güvenilir olduğundan emin olur. Güçlü bir yazar olmalı, her şeye her an hazırlıklı olmalı, SEO hakkında temel bilgilere sahip olmalı, işleri zamanında teslim etmeli ve araştırmanın nasıl yapıldığını bilmelisiniz. Her zaman öğrenmeye açık olmalı ve öğrenmelisiniz. Sosyal medyaya hakim, becerikli ve öz disiplinli olmalısınız. Bu özellikleri taşıyorsanız iyi bir PR olmuşsunuz demektir.

    Nereden İş Başvurusu Yapabilirim ?

    İş başvuruları ve açık iş ilanlarını öğrenmek için iletisim@currentworks.com.tr adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Hemen Teklif Al!

    Logo, marka kimliğinin önemli unsurlarından biridir ve genellikle potansiyel bir müşterinin markaya dair ilk izlenimini oluşturur.

      Hemen Teklif Al