İzmir PR Ajansı

PR hizmeti, markanızın sosyal medya , web sitesi ve diğer kanalları üzerinden potansiyel müşteriler ile iletişim kurmasına yönelik gerçekleştirilen çalışmaların tamamıdır. PR çalışmaları halkla ilişkiler ile eş zamanlı olarak kullanılmaktadır. Ürün ve hizmetlerinize yönelik tüm itibar arttırıcı çalışmalar bu kapsamda değerlendirilebilir.

PR hizmeti ile ürün ve hizmetleriniz hakkında hedef kitleniz bilgi sahibi olur ve marka hikayenizi çok geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.  PR hizmetinde markanıza yönelik tanıtım çalışmaları ve hedef kitlenize yönelik yapılan tüm çalışmalar söz konusudur.  Tanıtım çalışmaları, itibar yönetimi, iş ortakları bulma gibi tüm süreçler markanız için yürüteceğimiz profesyonel PR çalışmalarına dahildir. PR konusunda profesyonel destek için ajansımız ile çalışabilirsiniz.

PR Hizmeti Aşamaları

  • Hedeflerinizi ve Amaçlarınızı Belirleme

Markanız ya da ürünleriniz için PR hizmeti almak istiyorsanız öncelikle amaçlarınızı belirlememiz gerekiyor. İlk olarak PR hizmetiyle neleri hedeflediğinizi ve elde etmek istediğiniz sonuçları belirliyoruz. Bu süreçte amaçlarınızı belirleyerek tüm çalışmalarımızı buna göre inşa ediyoruz.

Amaçlarınızı belirledikten sonra hedeflerinizi de belirliyoruz. Ürününüzü doğru kitleye ulaştırmak için tanıtım çalışmalarını yürütmemiz gerekiyor. Ürün ve hizmetinizin kalitesi yüksek olsa da doğru hedeflerle çalışmıyorsanız satış rakamlarınız istediğiniz seviyelere gelmez. İlk yaptığımız toplantı ile hedeflerinizi ve amaçlarınızı belirliyoruz. Bu süreçte sektörünüzü tanıyoruz ve markanızın mevcut PR çalışmalarını da geçmişe yönelik inceliyoruz. Ekibimiz PR hizmeti sürecinde her aşamada yanınızda oluyor.

  • Hedef Kitle Belirleme

PR çalışmasında hedeflerinizi ve amaçlarınızı belirledikten sonra hedef kitlenizi de bilmemiz gerekiyor. Ürünlerinizin kalitesi ne kadar yüksek olsa da doğru hedef kitleye yönelik pazarlama stratejileri yürütmüyorsanız istediğiniz satış rakamlarını yakalamaktan uzak kalırsınız. Bu nedenle öncelikle hedef kitlenizi tanıyoruz. 

Hedef kitlenizi belirlerken ve analiz ederken onlara ulaşmanızı sağlayacak en doğru aracı da belirliyoruz. Hedef kitlenizle doğru iletişim kanalları üzerinden iletişim kurmak için kaliteli içerikler üretmeniz gerekiyor. Bunun için de doğru mecralarda yer almanız markanızın itibarı için çok önemli bir süreç oluyor. Hedef kitlenizi analiz ederken her zaman ücretli ve profesyonel araçlar kullanıyoruz. Böylece markanız çok geniş kitlelere ulaşım sağlayabiliyor.

  • PR Çalışmaları Planlama ve Yürütme

Hedeflerinizi, hedef kitlenizi ve doğru mecrayı belirledikten sonra PR çalışmalarınızı planlıyoruz. Markanızın hedefleri ve mevcut konumunu dikkate alarak hedeflerinize ulaşmanızı sağlayacak PR çalışmalarını planlıyoruz.

 Bu süreçte PR hizmeti için bir çalışma takvimi planlıyoruz. Bu süreçte tüm çalışmaları profesyonel ekip üyelerimiz yürütüyor. Markanız için her türlü PR çalışmasını en başından itibaren her detayında takip ederek profesyonel şekilde yürütüyoruz.

PR hizmeti verirken ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak, ürün ve hizmetlerinizi daha fazla satış rakamlarına ulaştırmak ve marka itibarını güçlendirmek üzerine odaklanıyoruz. PR çalışmaları boyunca her zaman sizlerle iletişim halinde kalıyoruz.

  • PR Analizi ve Optimizasyon

PR hizmeti için bizim açımızdan en önemli nokta sizlere hesap verebilir olmamızdır. Özellikle yürüttüğümüz dijital PR çalışmalarının tamamında çalışmalarınızda elde ettiğimiz sonuçları analiz edebiliyoruz. Yaptığımız ölçümler ile markanıza yönelik yürüttüğümüz PR çalışmalarını detaylı olarak analiz ediyoruz. Süreç boyunca analizlerimizi bir araya getiriyor ve verileri etkin şekilde ekibimizle birlikte işliyoruz.

Verilerinizi işledikten sonra asıl odak noktamız sonraki PR çalışmalarını optimize etmek oluyor. Elde ettiğimiz somut veriler ile markanızı daha etkili şekilde tanıtmak için yürüteceğimiz yeni PR çalışmalarını şekillendiriyoruz. Sonraki süreçte bizimle çalışmasanız da sizler için gerekli olan verileri her zaman paylaşabiliyoruz. PR hizmeti için her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İzmir PR Hizmeti Fiyatları

PR hizmeti çok yönlü bir süreçtir ve mutlaka detaylı olarak planlanması gerekir. Tek bir mecradan ya da belirli bir süreçten bahsetmek yanlış olur. Bu nedenle PR hizmeti için detaylı bir planlama yapmamız, hedeflerinizi ve markanızın mevcut konumunu bilmemiz gerekiyor. Tüm bu detayları öğrendikten sonra sizlere PR hizmeti fiyatları konusunda bilgi veriyoruz.

PR hizmetini detaylı olarak planlıyor ve sizlere bu konuda her detayı en ince ayrıntısına kadar anlatıyoruz. Ardından PR hizmeti konusunda sizlere fiyat teklifi veriyoruz. Markanızı geniş kitlelere ulaştırmak için düşük bütçelerle sizlere kurumsal ve profesyonel PR desteği veriyoruz. Bütçe ve fiyat teklifi için ekibimizle görüşebilirsiniz.

S.S.S

PR Araçları Nelerdir?

Sosyal medya, sosyal imleme-paylaşım, arama motoru, blog, forum, haber siteleri gibi internet araçlarının halkla ilişkiler amaçlı kullanılması faaliyetlerinin bütününe Dijital PR yani dijital halkla ilişkiler denir. Online ortamda var olan tüm araçları Dijital PR‘ın kapsamına sokabiliriz. Fakat Dijital PR dendiğinde genel olarak akla web sitesi, diğer tüm araçların düzgün bir şekilde yürütülebilmesi için firmanın/markanın web sayfasının diğer araçlar yerine geldiğinde ulaşabilmelerini de sağlayacak profesyonel görünümlü bir kurumsal web sitesine ihtiyaç vardır. Blog, seo, forum, sözlük, sektörel web siteleri gibi şeyler PR aracıdır.

PR Yönetimi Ne Demek?

Bir kişi veya kurum için halkın genel algısını başarılı şekilde iletişim kanallarının kullanılarak yönetilmesidir. Türkçeye Halkla İlişkiler olarak çevrilen kavram, bir marka veya kişinin halkın karşısında itibarını korumak, desteklemek, bilinirliğini ve düşüncesini arttırmak, davranış biçimlerine etki etmek sonucunda oluşturulan bir itibar yönetim biçimidir. PR çalışmaları günümüzde büyük küçük fark etmeksizin tüm kişi veya organizasyonlar için hayati öneme sahiptir. Yapılan PR çalışmalarınız sayesinde toplulukların dikkati çekerek, topluluk gözünde olumlu bir imaj oluşturabilirsiniz. Görev bildirimleri yaparak sosyal medya, internet sitesi içerikleri ve geleneksel medya kanalları kullanılarak yapabilirsiniz.

İyi Bir PR Nasıl Olunur?

Halkla ilişkiler söz konusu olduğunda, şirketiniz veya müşterilerinizle ilgili heyecan verici ve olumlu bir hikaye anlatırken, tüm materyallerin doğru, güncel ve eksiksiz olduğundan emin olmalısınız. Başarılı bir PR profesyoneli olayları 3 kez kontrol eder ve tüm kaynakların güvenilir olduğundan emin olur. Güçlü bir yazar olmalı, her şeye her an hazırlıklı olmalı, SEO hakkında temel bilgilere sahip olmalı, işleri zamanında teslim etmeli ve araştırmanın nasıl yapıldığını bilmelisiniz. Her zaman öğrenmeye açık olmalı ve öğrenmelisiniz. Sosyal medyaya hakim, becerikli ve öz disiplinli olmalısınız. Bu özellikleri taşıyorsanız iyi bir PR olmuşsunuz demektir.

İzmir Konak'tayız!