Logo Tasarımı Çalışması

Markanızın kurumsal kimlik tasarımı sırasında en önemli amacımız kaliteli bir logo ile işe başlamak oluyor.

  • Marka renklerini belirleme
  • Kurumsal kimlik entegrasyonu
  • Brief toplantıları
  • Sektör ve rakip analizleri
  • Vizyon ve misyon analizleri
  • Son düzenlemeler ile her adımda iş birliği içinde logo tasarımı

    Hemen Teklif Al

    Logo Tasarımı Süreci

    Markanızın Analizi

    Logo; firmanız, kar amacı gütmeyen kuruluşunuz veya herhangi bir iştirak için, kurumsal kimliğin en temel aracıdır. Bu nedenle logo tasarımı sürecinin en can alıcı boyutu, markanın ve özelliklerinin grafik tasarımcı ve pazarlamacı tarafından doğru analiz edilmesidir. Logo olarak kullanılacak unsurun renklerinden, harf tipine veya görselde kullanılacak şeklin ne olduğuna kadar birçok detay, marka ile özdeş olması bakımından son derece önemlidir. Bu bakımdan biz sizinle logo tasarımı konusunda anlaşmaya vardığımızda öncelikle, logo hazırladığımız kuruluşun kimliğini doğru biçimde analiz ederiz.

    Hedef Kitlenin Analizi

    Logonun hangi coğrafyada kullanılacağı ve hedef kitlenin değer yargıları gibi sosyal özelliklerinin doğru analiz edilmesi gerekir. Logo tasarımında, tıpkı marka tasarımında olduğu gibi, hedef örneklemin sosyo-kültürel özelliklerine aykırı olmayan ve mümkünse o sosyal grubun beğenilerine uygun tasarımların geliştirilmesi gerekir. Bu bakımdan marka geliştirme süreçlerinde, kolay anlaşılan ve hedef örneklemin aklında kalacak özelliklere sahip içerikleri hazırlamak temel prensiptir. Logo tasarımında da, markada özelliklerinin yanı sır, hedef kitlenin etki altına alınabileceği tasarımların geliştirilmesi için planlama yapılır.

    Kurumsal Kimliğin Geliştirilmesi İçin Planlama

    Bir logonun tasarımı ile markanın mevcut özelliklerinin geliştirilmesi hedeflenir. Logo değişikliği bir çok marka için bir gelişim ve yenilenme süreci olarak kabul edilir. Özellikle dev markaların zaman zaman logolarında küçük değişikliklere gittiğini görürüz. Bu, hem müşterilerin algılarının tazelenmesi, hem de bir yenilenmenin sinyali olarak algılanması maksadıyla gerçekleştirilen bir eylemdir. Tabii özellikle büyük markalar bu geliştirme süreçlerinde geçmiş pazarlama faaliyetlerinin analizini de yapar ve buna göre değişikliklere giderler. Biz de bu aşamada fayda sağlayabileceğiniz logo tasarımı süreçlerini sizin için en iyi şekilde planlamaya çalışırız.

    Logonun Grafik Tasarımı ve Sunum

    Belirlenen stratejik planlama kapsamında, yetkin grafik tasarımcılar ve beraberinde pazarlama uzmanları ile izin için farklı niteliklere sahip örnek tasarımlar geliştirilir. Örnek eskizler içerisinden uygun bulduklarınız ile süreç daha detaylı hale getirildikten sonra, yeniden beğeninize sunulur. Örneklerin süreç boyunca azaltılması ile nihai olarak bir logo sonucuna ulaşılır. Ulaşılan logo, farklı formatlar ve çözünürlüklerde size ulaştırılır. Dilerseniz bu görselleri dijital mecralarda veya baskı alarak herhangi bir zeminde kullanabilmeniz mümkündür.

    Logo Tasarımı Nasıl Yapılır?

    Logo tasarımı için öncelikle yaratıcı tasarım özetini ortaya koyuyoruz. Bu süreçte tasarım ekibimizin markanızı anlaması bizim için önemli. En hızlı iletişim tekniği olarak sizlerle yüz yüze görüşme gerçekleştiriyoruz. Bu süreçte özel bir anket uyguluyoruz. İşiniz, müşteri kitleniz, marka mesajınız ve projelerinizi öğreniyoruz.

     Daha sonra kaliteli bir tasarım için araştırma ve keşif yapıyoruz. Bu aşamada markalaşma aşamanızı tespit ediyoruz. Daha sonra sektörünüz hakkında detaylı bilgi ediniyoruz. Rakiplerinize ve hedeflerinize yönelik incelemeler yapıyoruz.  Web sitenizi, el ilanlarınızı inceliyoruz ve keşif amaçlı incelememizi tamamlıyoruz.

    Ekibimiz tüm toplantı ve araştırmalardan sonra taslak çıkarıyoruz ve karalama gibi yöntemlerle ekip olarak beyin fırtınası yapıyoruz. Sizlerin ilham aldığı görselleri de inceliyoruz ve marka renkleri üzerine de çalışıyoruz. Daha sonra ekibimiz bilgisayar üzerinde logonuzla birlikte çalışıyor ve taslağı en mükemmel hale getiriyoruz.

    Dijital sürüm sonrası hızlı değişiklikler yapmak kolay oluyor. Çağdaş tasarım ve size uygun yazı tipi ile birlikte logonuzu tamamlıyoruz. Hazır fontlar ihtiyacınızı görmediğinde sizin için yeni çizimler de yapıyoruz. Daha sonra tüm çalışmaları bir araya getiriyoruz ve renkler ile tasarımı bütünleştiriyoruz.

    Bizim için en önemli nokta müşteri sunum belgesi haline getirdiğimiz bir logo çalışmasıdır. Sunumda logonun farklı plan renklerini, ölçülerini ve tasarımını da dikkate alıyoruz. Logonuzun gerçek dünyada nasıl görüneceğini sizlere çok etkili bir sunum ile gösteriyoruz. Son aşamada sizlerin direktiflerinizle logonuza son şeklini veriyor ve sizlere teslim ediyoruz. Kurumsal logo tasarımı için her zaman Current Works ile çalışabilirsiniz.

    İzmir Logo Tasarımı Fiyatları

    Her marka akılda kalıcı ve geniş kitleleri etkisi altına alacak logoya sahip olmak ister. Bunu başarabilmek için benzersiz biçim ve renk açısından markanızı her yönü ile yansıtabilecek başarılı bir logo tasarımı yapılmalıdır.

    Kurumsal kimliğinizin en önemli parçası olan logonuzun sizi en iyi şekilde yansıtması için profesyonel bir ajanstan destek almalısınız. Current Works markanız için kaliteli, etkili ve dikkat çekici bir logoya sahip olmanız için çalışıyor.

    Hem kurumsal kimliğinizi hem de markanızın ruhunu ortaya koyması için doğru logoya ihtiyacınız var.  Firmanızın vücut bulmuş şekli olan logonuzu gelin birlikte tasarlayalım.  Logonuzun etkisi markanızın otoritesini ve güvenilirliği ortaya koyan önemli bir etmendir.

    Logo tasarımı fiyatları konusunda bize ulaşarak fiyat bilgisi alabilirsiniz.

    Fiyatlar Neye Göre Belirleniyor?

    • Logo tasarımı için çalışma süreci
    • Logo tasarımının iş ayrıntıları
    • Ekibimizin logonuz için vereceği emek
    • Özgün ve kaliteli tasarım
    • Sınırsız revize hakkı ve logonuzun boyutu
    • Tüm sosyal medya kanalları uyumlu logo ve web sitesi uyumlu logo fiyatlarımıza dahil oluyor.

    Logo tasarımı sürecinde beklentilerinize bakıyor ve daha sonra sizin için özel olarak ekibimizle birlikte bir fiyat çalışması yapıyoruz. Logo tasarımı ücretleri konusunda bir toplantı yaptıktan sonra sizlere fiyat veriyoruz.

    Current Works olarak hemen sizlere fiyat teklifi verelim ve sizler ne zaman onay verirseniz hemen tasarımı sürecine birlikte başlayalım.

    S.S.S

    Logo Tasarımı Nasıl Olmalı?

    Logo tasarımı markanızın geleceği ve anlaşılması için çok önemli bir çalışmadır. Bu nedenle öncelikle logonuz sade ve net olmalıdır. Aynı zamanda tasarım açısından anlaşılabilir özellikleri barındırmalıdır. Her markanın bir karakteri vardır. Bu nedenle logo tasarımı markanızı doğru yansıtacak özellikte olmalı ve markanızla uyumu anlaşılmalıdır.

    Logoda kullanılan renk sayısı da önemlidir. Çok renkli tasarımlar dikkat çekmez. Markanızın kalitesi için en fazla 2-3 renk yer almalı ve mutlaka marka renkleriniz logoda yer almalıdır. Ek olarak logo vektörel olarak hazırlanarak tamamen size özgün olmalıdır.

    Logo tasarımı sürecinde simetri kurallarına dikkat ederek hareket edilmelidir. Kurumsal logo tasarımı için bize ulaşabilirsiniz.

    Logo Tasarımı Firmaya Ne Katar?

    Logo tasarımı öncelikle markanızın akılda kalıcı hale gelmesini sağlar. İnsanlar her markayı logosu ve sloganı ile aklında tutar. Bu aşamada markanızın hem dijitalde hem de ürün satışında akılda kalması ve iyi algılanması için logo tasarımı önemlidir.

    Logo tasarımı ek olarak markanın kurumsal yapısını ve vizyonunu ortaya koyar. Kaliteli ve kurumsal bir marka olduğunuzu gerçekten kaliteli bir logoya sahip olarak kanıtlayabilirsiniz. Hedef kitlenize ulaşmanızı ve ilk izlenim olarak iyi bir etki bırakmanızı sağlayan bir tanıtım aracı olacaktır.

    Logo tasarımı markanızın pazardaki konumunu güçlendirecek ve sektörünüzle özdeşleşmenizi sağlayacak en önemli kurumsal kimlik tasarımı ögesi olarak dikkat çekecektir.

    Logo Tasarımı Neleri İçerir?

    Logo tasarımı süreci sanıldığı kadar basit ve tek adımlı bir işlem değildir. Öncelikle logo tasarımı için sizinle yaptığımız toplantı ile süreç başlıyor. Bu aşamada sizlerin brieflerini alıyoruz ve markanızın kurumsal yapısına bakıyoruz. Doğru brief ile birlikte eskiz çalışmaları yürütüyoruz.

    Bu aşamadan sonra sizlerin de yorumları ve onayı ile bilgisayar ortamına logonuzu aktarıyoruz. Bu aşamada profesyonel ve ücretli araçlarla çalışıyoruz.  Bu süreçte web tasarım uzmanı, yazılım uzmanı ve marka danışmanı gibi ekip üyelerimizden de görüş alıyoruz. Son aşamada sizlere logonuzu sunuyor ve onayınızla sizlere teslim ediyoruz.

    Logo tasarımı aynı zamanda markanızın yer aldığı tüm dijital alanlara uygun formlarda yürüttüğümüz bir çalışma oluyor.

    Logo Tasarımı İçin Hangi Program Kullanılır?

    Gerek gelişmişlik, gerekse kolay ve kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, Adobe Illustrator dünya çapındaki reklamcılar, meşhur grafik tasarımcılar ve büyük network reklam ajansları tarafından kullanılmaktadır. Bir kurumsal kimlik tasarımı ya da bir logo tasarım projesinde son derece kullanışlı ve güzel bir programdır.  En profesyonel logo tasarlama programı olan Illustrator, dünyaca ünlü yazılım markası Adobe şirketinin ürettiği bir programdır. Bu program vektörel tabanlı bir programdır ve vektörel tabanlı olması büyük bir avantajdır. En güzel illüstrasyonlar ve şık logolar, bu harika program sayesinde oluşturulur.

    Logo Tasarımı Ne Demek?

    Logo, bir şirketin ya da bireysel bir oluşumun imajını ve özelliklerini görsel olarak yansıtan bir çalışma çeşididir. Logo tasarım, ticaretin ilk dönemlerinden bu yana; markanın, ürünün ve hizmetin gücünü diğer rakiplerinden ayırt etmek için kullanılmıştır. Ürünleri farklılaştırmak adına üzerine yapılan işaretlemeler, logo tarihinin temellerini atmıştır. Logo tasarımı, logonun oluşabilmesi için yapılan tasarım olarak tanımlayabiliriz. Kısacası logo, şirket vb. gibi şeylerin kurumsal kimliğini, yapısını belli etmektedir. Logoların tasarımı, hem kara kalem şeklinde dijital ortamda yapılabilir. Amblemler tek başına tasarlanamadığı için, Logotype entegreli olmaları gerekir.

    Logo Tasarımı Neye Göre Belirlenir?

    Logo kullanımı, bir marka için olmazsa olmaz bir şeydir. Markanın müşteri ile ilk tanışması logo ile olmaktadır. Müşteri logoyu gördüğü anda dikkatini çekmeli ve hafızasında kalıcı olmalıdır. Markanın duruşunu ve tarzını tahmin edebilmelidir. Etkili, akılda kalıcı, anlaşılır ve dikkat çeken bir logo tasarımı oluşturulmalıdır. Oluşturduğunuz logoda basit tasarımlara yönelmelisiniz fakat farklı da olabilmelisiniz. Zaten piyasada var olan ve her yerde karşınıza çıkan logolara benzer bir logo olursa fark yaratmanız ve öne çıkmanız biraz zorlaşacaktır. Kalabalık arasından sıyrılabilecek farklı bir tasarım yapmalısınız.

    Etkileyici Logo Nasıl Yapılır?

    Logo; bir harf, şekil ve renk karışımından çok daha fazlasıdır. Markanızın kişiliğini, savunduğunuz değerleri ve markanızın hedeflerini; hedef kitlenize aktarıp sizleri müşterileriniz için değerli kılan, markanızı tamamlayan ve müşterileriniz ile bağlantı kurmanıza yardımcı olarak fark yaratmanızı sağlayan semboldür. Başka bir deyişle, logonuz kimlik oluşturan ve markayı müşterileriniz için anlamlandıran bir sembol olarak; amacına uygun tasarlanırsa markanız için inanılmaz fark yaratabilir. Hedef kitlenize hitap eden, güven oluşturan ve markanızın elçisi olarak hareket eden bir logo oluşturabilmelisiniz. Hedef kitleyi ön planda tutarak karar vermelisiniz. 

    Logo ve Amblem Yaparken Nelere Dikkat Edilmelidir ?

    Logonun temsil ettiği firmayı tam olarak anlatması gerekmektedir. Logo işletmenin kimliğidir demek yanlış olmaz. Kullandığınız renkler, yazı fontları, puntoları, çizgiler grafikler, küçük detaylar ama bir araya geldiklerinde tam anlamıyla sizi ifade etmeliler. Bu sebeple logoda kullanılan her çizginin dikkatli kullanılması gerekmektedir. İyi bir logo mesaj verici olmalıdır. Örneğin, bir inşaat şirketisiniz, logolu kartvizitinizi birisine verdiğinizde, karşınızdaki kişide öncelikle güven duygusu oluşmalıdır. Logo hedef pazara göre tasarlanmalıdır. Hedef pazar eğer çocuklarsa yazılar daha hareketli, eğlenceli olmalıdır. Ya da hedef kadınlarsa kadınların çok kullandıkları renkler, kadınlara yönelik çizimler kullanılmalıdır.

    Logo Önemli Mi?

    Markalar kişileştirilebilir özelliklere sahiptir. Örneğin güçlü, dinamik, güvenilir, elit, gibi insani özellikler taşırlar. Bu sayede markalarla insanlar arasında tıpkı kişiler arası olduğu gibi duygusal bağlar kurulur. Markanın bu değer vaadini yansıtan, diğer ürünlerden ayrışmasını sağlayan ve popülerleşmesinin önünü açan şey onun kimliğidir. Kimliğin merkezi unsuru ise kurumun logosudur. Logo, tüketici için markanızla ilgili ilk dikkat çeken ifadedir. Kimlik tüketici algısını ve kararlarını doğrudan etkiler. Eğer bir kimliğiniz yoksa bu, tüketicinin gözünde var olmadığınız anlamına gelir. İyi bir tasarım sayesinde markanız insanların zihninde daha kalıcı olur.

    İzmir Konak'tayız!