İzmir Kurumsal Kimlik Tasarımı

Kurumsal kimlik tasarımı, markanızın hem şirkette hem de dışarıda temsili ve insanların markanızı tanımaları için yapılan çalışmaların bütünüdür.  Markanız kurumsal kimlik tasarımı sayesinde daha profesyonel görünür ve müşterilerinizin gözünde daha güvenilir olur.  B2B pazarlama ve B2C pazarlama faaliyetlerinizde markanızı görünür kılmak için kurumsal bir kimliğinizin olması gerekiyor. 

Markanızın logosundan ürünlerine, müşteri hizmetlerinden sosyal medya hesaplarına, ofis düzeninden müşteri ilişkilerine kadar her detayında kurumsal kimlik tasarımı çalışmaları yer alır. Aynı zamanda web sitesinden ambalaj tasarımına kadar her türlü çalışma kurumsal kimliğinizin bir parçası olur.  Sektörünüzde daha görünür olmak ve en büyük isimler arasına girmek adına kurumsal kimlik tasarımı süreçlerinizi birlikte yürütüyoruz.

Kurumsal Kimlik Tasarımı Aşamaları

  •  Kurumsal Kimlik Çalışmalarının Belirlenmesi

Kurumsal kimlik tasarımı öncelikle sizlerin istekleri, sektörünüzün dinamikleri ve markanızın pazardaki konumuna göre şekillenir. Bu nedenle öncelikle bizler sizinle bir toplantı düzenliyoruz. Toplantı sırasında kurumsal kimlik tasarımı konusunda uzman ekip üyelerimiz hangi ürünleri istediğinizi ve ön planda tutmak istediğiniz noktaları öğrenir. Daha sonra firmanızın genel özelliklerini de sizlerden dinleriz.

Kurumsal kimlik tasarımında logo çalışmalarından başlayarak web sitesine kadar her ayrıntıda markanızın isteklerini göz önüne alıyoruz. Tasarım çalışmalarımızın her aşamasında sizlerden aldığımız briefler ve kurumsal kimlik tasarım dinamiklerini harmanlayarak markanızın kurumsal kimliğini tasarlarız. Kurumsal kimlik tasarımında öncelikle sizleri dinliyor ve sonrasında biz konuşmaya başlıyoruz.

  • Kurumsal Kimlik Dizaynı

Kurumsal kimlik tasarımında sizlerden aldığımız brieflerden sonra hemen çalışmaya başlıyoruz. Bu süreçte öncelikle marka logosu ve marka renkleri üzerinde çalışmaya başlıyoruz. Daha sonra sektörünüzü inceliyor ve markanızın mevcut konumu ile itibarını inceliyoruz. Ardından marka ismi, font kullanımı, slogan, kartvizit, antetli kağıt, zarf, dosyalar, kutu tasarımları, kartlar, sertifikalar, markanızla ilgili ilanlar ve bayrak ile giydirmeleri ayarlıyoruz.

Tabela tasarımı, promosyon tasarımı, mail şablonları, web sitesi, sosyal medya süreçleri gibi her türlü detayı planlıyoruz. Kurumsal kimliğinizi her yönüyle dizayn ediyoruz ve markanızın pazardaki konumunu zirveye çıkarak çalışmalar yürütüyoruz. Hem dijitalde hem de reel sektörde kurumsal kimliğinizi profesyonel şekilde dizayn ediyoruz.

  • Kurumsal Kimlik Çalışmaları Sunumu

Kurumsal kimlik çalışmalarımızda öncelikle dizayn sürecini tamamlıyoruz. Kurumsal kimliğinizi oluştururken en önemli süreçlerden biri bizim için markanızı tamamen sizlerin istediği şekilde konumlandırmak. Burada markanızın öne çıkarmak istediğiniz özelliklerine odaklanıyor ve sizlerin istediği alanlarda markanızı öne çıkarıyoruz. Son aşamada sizlere kurumsal kimlik tasarımı çalışmaları ile ilgili sunum yapıyoruz.

Sunumdan sonra sizi tekrar dinliyoruz ve tekrar sizlerden düzenlenecek bazı briefler alıyoruz. Ekibimizin bu aşamada son yolculuğu başlıyor. Sunum sürecinde yaptığımız her çalışmayı sizin için detaylı olarak anlatıyor ve nelere odaklanmanız gerektiğini belirtiyoruz. Tüm süreçte sizin için profesyonel çalışıyoruz ve markanızı zirveye çıkarmanız için en temel ve önemli adım olan kurumsal kimlik tasarımını birlikte yürütüyoruz.

  • Kurumsal Kimlik Entegrasyonu

Sizlerden aldığımız onay ile birlikte son düzenlemeleri de yaptıktan sonra işin en heyecanlı kısmı bizim için başlıyor. Tüm çalışmalardan sonra markanızın kurumsal kimliğini artık entegre etmek kalıyor. Bu süreçte öncelikle sosyal medya, web sitesi gibi dijital süreçlerde markanızın entegrasyonlarını yürütüyoruz. 

Ardından kurumsal kimlik tasarımında basılı süreçlere bakıyoruz. Basılı tüm kurumsal kimlik süreçlerini koordine ediyor ve markanızı çok yönlü olarak pazara yeni baştan sürüyoruz. Bu sayede artık sizler de büyümeye odaklanan ve markanızın gücünü kısa sürede gören bir işletme sahibi olabilirsiniz. Kurumsal kimlik tasarımınızı bize bırakın ve markanızı uçuşa geçirelim.

İzmir Kurumsal Kimlik Tasarımı Fiyatları

Kurumsal kimlik tasarımı fiyatları konusunda bize ulaşarak her zaman bilgi alabilirsiniz. Öncelikle kurumsal kimlik tasarımında yapılacak çalışmaları bilmemiz gerekiyor. Logo tasarımından web sitesine kadar her türlü çalışmamız için ayrı bir fiyat uygulamamız bulunuyor. Kurumsal kimlik tasarımında istediğiniz çalışmaları öğrendikten sonra detaylı bir planlama yapıyoruz. Daha sonra sizlere ücretsiz bir şekilde fiyat teklifi veriyoruz. Kurumsal kimliğinizi oluştururken her zaman bütçenizi en iyi şekilde yönetmenize yardımcı oluyoruz ve markanızı büyütürken sizlere her zaman çok yönlü destek sağlıyoruz.  Kurumsal kimlik tasarımı fiyat teklifi için hemen bizi arayın ve birlikte markanızı yeni baştan yaratalım.

S.S.S.

Kurumsal Kimlik Nedir, Nasıl Yapılır?

Kurumsal kimlik, firmanın şirket içinde ya da şirket dışında duruşunu temsil eden ve müşterilerin bir bakışta firmayı tanımasını sağlamak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Kurumsal kimlik aynı zamanda firmanın profesyonel görünmesini sağladığı için müşterilere daha güvenilir bir izlenim bırakır. Bu çalışmaların en temeli kurum ismi ve amblemden oluşan logodur. Bunun dışında kalan bütün görsel iletişim malzemeleri logo tasarımı baz alınarak şekillenir. Kurumsal kimlik hem B2B pazarlama hem de B2C pazarlama alanında firmayı görünür kılarak müşteriler arasındaki bilinirliğini arttırdığı için de oldukça önemlidir.

Kurumsal Kimlik Çalışmasında Neler Var?

Bir markanın kurumsal kimlik oluşturma sürecinde ele alınan başlıca kurallar vardır. Bunlardan ilki kurumsal kimlik oluşturma süreci ve iletişim standartları ile başlar. Kurumsal kimlik oluşturmakta ana amacınız  markanın aynı sektörde yer alan diğer rakip kurum ve kuruluşlardan farklılaşmasını hedeflemektir. Aynı zamanda markanın duruşunu ve görsel yüzünü temsil edeceğinden dolayı müşteri-marka ilişkisini kurmakta büyük rol oynamaktadır. Bu çalışmalarınızda tamamına Kurumsal kimlik tasarım ve iletişim standartları çalışması ile başlanılmalıdır. Kurumsal kimlik marka ve kurum için ilerleyen zamanları göz önünde bulundurarak sağlam ve doğru bir yatırımı ifadede etmektedir.

Kurumsal Kimlik Unsurları Nelerdir?

Kurumunuz kendinize ait logo, amblem, davranış biçimleri, iletişim modelleri, kurumsal değerler ve kültür ile kendinizi diğer rakip kurumlardan farklılaştıran özellikleri, kurumu tanıtan felsefeleri ile kimliklerinizi oluşturur. Kurum kimliği, bir kurumun ne olduğu, nereye doğru yol aldığı, tarihçesi, iş karması, yönetim biçimi, iletişim politika ve uygulamaları, terminolojisi, yeterlilikleri, pazar ve rekabet farklılıklarını tanımlayan ve gösteren faktörlerin toplamıdır. Kurumsal kimliğiniz, kurumun uzun süreli ayırt edici özelliklerini, kendine özgü sahip olduğu özelikleri, ayrıca yöneticilerin aralarındaki birliktelikler ile dış iletişimin nasıl olması gerektiği ile ilgili yorum ve görüşleri oluşturduğunu gösterir.

Bir Firmanın Kurumsal Kimlik Kılavuzunda Öne Çıkan Özellikler Nelerdir?

Kurum Adı, Logo ve Semboller, Siyah Beyaz Kullanımı, Renkli Kullanımı, Genel Kullanımı, Hatalı Kullanımı, Renk & Font, Slogan / Motto, Sosyal Medya Kiti, kurumsal yazı karakteri, renk kodları ve yardımcı renk kodları (Siyah / Beyaz / Gri), E-Posta imzası, kurumsal banner, antetli kağıt ve devam kağıdı, kartvizit, fatura Ve makbuz, zarf Çeşitleri ,diplomat zarf, pencereli, penceresiz, torba zarf, Kraft Zarf, klasör, dosya (Cepli, Telli, Körüklü), bloknot, faks kağıdı, sticker, kargo kolisi ve koli bandı üstü uygulaması, ilanlar, belgeler, Kaşe vb. ürünler öne çıkan özelliklerdendir.

Kurumsal Kimlik Kaça Ayrılır?

Bu kurumsal kimlik markanızı müşterilerinize, tedarikçilerinize, çalışanlarınıza görsellikle nasıl yansıttığınızdır. Dışarıdan bakıldığında ilk görülen yüzünüzdür. Markanızın görsel bir şekilde dışa aktarımıdır. Kurumsal kimlik çalışmaları sektörel farklılıklar içerir. Yani her marka için aynı kurumsal kimlik tasarımı oluşturulmaz. Markaların ihtiyaçları burada kurumsal kimlik tasarımına yön verse de tam bir kurumsal kimlik çalışmaları arasında, marka ismi, logo, fot kullanımı, slogan, kartvizit, ambalaj tasarımları, e-mail imzası, web sitesi, sosyal medya kiti, kaşe, poşet tasarımları, tabela çalışmaları vb. kurumsal kimlik kitapçığı gibi şeylere yer verilmektedir.

Kurumsal Kimlik Tasarımı Neden Önemli?

Kurumsal kimlik, markanızın fiziksel görünümünü oluşturan şeydir. Genellikle logonuz, web siteniz, antetli kağıt ve kartvizit tasarımlarınızın yanı sıra sosyal medya platformlarınız da kurumsal kimliğinizi yansıtırlar. İşletmenizi profesyonel bir şekilde göstermek istiyorsanız, tutarlı bir kurumsal kimliğin korunması hayati öneme sahiptir. Belirli bir renk paletini ve yazı tipini kullanmak, tutarlı logo konumlandırma, basılı ve çevrimiçi iletişimlerinizde aynı ahengi korumak, profesyonel duruşunuzu geliştirmeye de yardımcı olur. Kurumsal kimliğe yatırım yapan bir şirket, burada kalacağına işaret eder. Şirketin başarılı olması konusunda ciddi bir mesaj gönderir. Müşteriye güven duygusu verir.

İzmir Konak'tayız!