Sosyal medya hesaplarınıza ve web sitenize hedef kitlenizi çekebilmek, markanızın konumunu güçlendirmek ve değerli içerikler üretebilmek için içerik pazarlama hizmetimizden yararlanabilirsiniz. İçerik pazarlama hizmetleri şu şekildedir:

  • Metin içerikleri.
  • SEO uyumlu içerikler.
  • Blog içerikleri.
  • Kategori içerikleri.
  • Video içerikler.
  • Sosyal medya post içerikleri.
  • Temel içerikler (Core Content).
  • Ürün tanıtım içerikleri.
içerik pazarlama

İçerik Pazarlama Hizmetinin İçeriği Nedir ?

  • Hedef Anahtar Kelimelerin Araştırılması
  • Şablon Oluşturma
  • Taslak Oluşturma
  • Yayın ve Tanıtım Takvimi Hazırlayın
  • Dahili Bağlantılar (Internal Linking)
  • İçeriği Yayma

İçerik Pazarlama Fiyatlarının Etkenleri

  • Müşteri İstekleri
  • İçerik Türü
  • İçerik Uzunluğu
  • Markanızı Kurumsal Kimliği
  • Rakip İçerikleri
  • SEO Metrikleri

Referanslarımız

İçerik Ajansı Ne İş Yapar?

icerik pazarlama süreci

Web siteleri veya basılı mecralarda yayınlanacak içeriklerin hazırlanmasında görev yapan ajanslara, içerik ajansı denir. İzmir içerik pazarlama ajansı, firma veya müşteri olarak tanımlanan gerçek kişinin içerik ihtiyaçlarını doğru biçimde karşılar. İçerik ajanslarının görevleri şu şekildedir:

  • İçerik ajansları bünyesinde yazarlar ve editörler görev alır. Kendilerine verilecek konu başlıkları hakkında araştırma yapan yazarlar, mecraya uygun biçimde içerik geliştirerek yayına hazır hale getirir.
  • İçerik pazarlama ajansı, müşterinin dahi bilmediği teknik özellikleri ve kanuni sınırları bilerek içerik hazırlar. Müşterinin kanuni sorunlar yaşamayacağı doyurucu metinler, içerik ajansları tarafından sunulur.
  • İçerik ajansları, gerekli olması halinde farklı dillerde içerik üretebilirler. Bu sayede uluslararası gereksinimler karşılanabilir.
  • İçerik ajansı, SEO uyumlu ve özgün içerik üretir. İçeriğin geliştirilmesinde faydalanılan kaynak hiçbir şekilde kopyalanmaz.
  • İçerik ajanslarında uzman yazarlar görev yapar. Dil, anlatım ve kompozisyon özellikleri bakımından uygun metinler geliştirilir.
  • İzmir içerik pazarlama ajansı tam gizlilikle işlem yapar.
  • İçerik ajansları kanunlara aykırı olmamak kaydıyla, hemen her alanda içerik üretebilir.
  • İçerik ajansları müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda çok sayıda içerik üretebilir.
  • Ajanslar tarafından üretilen metinlerin revizyon gibi yenileme ve geliştirme süreçleri, yapılacak anlaşma koşullarında hükme bağlanır.

İçerik Pazarlama Süreci

Ön Görüşme

Markanızın bilinirliğini arttırmak ve müşterilerinizle daha etkili iletişim kurmak için ihtiyacınız olan içeriklerin sağlanmasına yönelik çalışmaları, içerik pazarlama hizmeti kapsamında yapıyoruz.

Ön görüşme aşamasında sizin için neler yapabileceğimizi, referanslarımız ve mevcut yapılanmamız kapsamında size anlatıyoruz. İhtiyaçlarınızı da analiz ettiğimiz bu süreçte, sektördeki fırsatlar konusunda da sizi haberdar ediyoruz.

Ön görüşme, hizmetlerimizin genel bir sunumudur ve sizin bizi, bizim de sizi tanımamız için bir müzakere sürecidir. Bu safhada anlaşmaya varmamız halinde, sizin için ihtiyaçlarınıza yönelik planlama sürecine geçiyoruz.

İçerik pazarlama kapsamında hangi hedefe yöneleceğimiz konusunda mutabık olduktan sonra, işin planlamasına geçeriz.

Örneğin, SEO maksatlı bir içerik süreci gerçekleştiriyorsak, sizin için anahtar kelimeleri belirler ve size en faydalı olacak içeriklerin başlıklarını hazırlarız. Sektördeki rakiplerinizin de analizini yaptıktan sonra, ilgili içeriklerin niteliklerini belirleriz.

İçerik lisanı ve pazarlama bölgesine bağlı olarak ortaya çıkacak bütçenin de planlanmasından sonra, sunulacak hizmeti bir şablona dönüştürerek onayınıza sunarız. Hazırlanan planın sizin tarafınızdan onayının ardından, üretim sürecine geçer ve planda belirlenen süreler dahilinde üretimi tamamlarız.

Etkili müşteri iletişimi kurarken, SEO için faydalı ve doyurucu içerik üretmek, oldukça ciddi bir iştir. Müşterilerinize siz ve/veya markanız hakkında yeterli ve doğru bilgiyi verirken, kanun ve protokollere uygun biçimde doyurucu içeriği, yine sektörünüzün sınırlamalarına uygun biçimde üretiriz.

Örneğin, bazı sektörlerde yasak olan reklam ve benzeri tanıtım faaliyetleri, tarafımızca özenle analiz edilerek, size mağduriyet yaşatmayacak içerikler hazırlanır.

Belirttiğimiz gibi, bu süreçte içeriğin uygunluk ve tutarlılığının yanı sıra, potansiyel müşterilerinizi çekme özelliğinin olması da son derece önemlidir. Tabii kanuni olarak metinlerin bütünüyle özgün olması gereklidir ki, biz metinlerimizde tek satır kopya kullanmayız.

İçerik revizesi, üretilen içeriğin genel koşullara uygunluğu bakımından bizim editörlerimizce size ulaşmadan önce yapılır. Dil, anlatım ve genel kurallar bakımından uygun olduğu tespit edilen metinler, SEO analizi de yapıldıktan sonra size ulaşır.

Metinlerin herhangi bir boyutu ile revize edilmesi noktasında belli sınırlarımız olmakla birlikte, üretimde bizden kaynaklanan hatalar mutlak suretle koşulsuz revize edilir.

Bunun dışında sizde gelecek ek talepler ve içeriğin bilgi tutarlılığına dair değişiklikler de azami ölçekte temel iş akti kapsamında yapılır. Maksadımız tam olarak ihtiyacınız olan ve sizin talep ettiğiz işin size ulaşmasıdır.

İçerik Ajansı ile Çalışmanın 5 Faydası

İçerik pazarlaması işletmelere dijital stratejilerinde büyük avantajlar sağlıyor. Ancak bunun için profesyonel bir içerik stratejisi geliştirmek gerekiyor. Bunu yaparken de kaliteli bir içerik ajansı ile ortaklık kurmalısınız.

Markanız için içerik ajansı ile çalışmanın 5 faydası şu şekildedir:

  • Hemen Yazar Atama

İçerik yazma ajanslarının emrinde büyük bir yazar havuzu vardır ve ihtiyaçlarınıza göre, hizmet belirli bir sektör içinde uzman yazarları barındırırlar. Unutulmaması gereken en önemli şey, içerik ajanslarının süreci çok hızlı bir şekilde tamamlayacağı ve müşterinin kısa sürede hazır bir ekibe sahip olacağıdır.

  • Kalite İçerikler

İçerik ajansları esas olarak kaliteleri nedeniyle piyasada değerlidir ve belirli bir talebe sahiptir. İçerik web sitesinde yayınlanmadan önce herhangi bir hata biçimini önlemek için kapsamlı bir şekilde kontrol edilmesi ve verimli bir şekilde düzenlenmesi önemlidir. Bunun yanı sıra, ilgi çekici ve akılda kalıcı içeriğin ana noktalarından biri de deneyimli içerik yazarları ile çalışmaktır.

  • Uygun Maliyetli İçerik Üretimi

Bir içerik ajansı ortaklığının maliyet avantajları önemli bir faktördür. Bu, daha akıcı bir yaratıcı süreç ve daha kısa geri dönüş süreleri ile başlar. Güven oluşturulduğunda, kısa süreden içeriğin size geldiğini görürsünüz. Üstelik içerik üretim ve pazarlama maliyeti çok daha düşük olur.

  • Yazarlarda Geniş Seçim

İçerik endüstrisinin, her sektörde kökleri olduğu için veri analitiği alanına benzer özelliklere sahip gelişen bir endüstri olduğu zaten tespit edilmiştir.  İçerik konusunda farklı ihtiyaçlarınız olabilir. İçerik ajansları ile çalışan tek bir müşterinin farklı türlerde çeşitli içerik yazma hizmetlerine ihtiyacı olabilir. Bu durumda bir ajans, her birinin belirli uzmanlıklara sahip olduğu yazarlarda çok sayıda seçenek sunar. Bu sayede her türlü ihtiyacınız bu konuda uzman olan yazarlar tarafından üretilir.

  • İncelenmiş Yazarlar Edinin

Ajanslar genellikle geçmiş çalışmaları ve becerileri hakkında zorlu ve katı bir analiz sürecinden sonra yazarları işe alırlar. Müşterinin projeleri için yalnızca en iyi yazarları almasını sağlamak için herhangi bir yazarı işe almadan önce belirli bir eğitim ve seçim sürecinden geçirirler.

ALANINDA UZMAN PROFESYONELLERİMİZ

İçerik Pazarlama Hizmeti Ücretleri

icerik pazarlama danismanligiArama motorlarında veya sosyal medyada markanızın konumunu güçlendirmek istiyorsanız güçlü, kaliteli, etkili ve profesyonel içeriklere ihtiyacınız var.

Hem metin hem ses hem de görsel anlamda özgün ve kaliteli içerikler markanızı zirveye çıkarabilir.

Özellikle arama motorlarında SEO çalışmaları ile markanızı geliştirmek istiyorsanız mutlaka içerik pazarlama hizmeti almanız gerekiyor.

Current Works olarak deneyimli içerik ekibimiz ile birlikte içerik pazarlama konusunda sizlere profesyonel hizmet veriyoruz.

Markanıza değer katacak kaliteli içerikler oluşturmak istiyorsanız kaliteli bir içerik yazarının elinden çıkan ve dijitalde uzman bir ekibin süzgecinden geçen bir içeriğe sahip olmanız gerekiyor.

İçerik pazarlama hizmeti satın almak ve paket hizmetlerimizi öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Fiyatlar Neye Göre Belirleniyor?

  • İçerik türü içerik pazarlama maliyeti için önemli bir metriktir. (Blog içeriği, kategori içeriği, tanıtım yazısı, ürün tanıtımları, ürün açıklamaları ve çok daha fazlası.)
  • İçerik uzunluğu da ihtiyaç duyduğunuz içerikler için fiyatları belirlemede önemli olmaktadır. (İçerik pazarlama hizmetinde genellikle kelime bazlı bir sistem ile çalışırlar.)
  • Sektörünüz ve rakiplerinizin içerik kalitesi de sizin için oluşturacağımız içeriklerin fiyatlarını etkiler. (Uzmanlık gerektiren sektörlerde uzman bir içerik yazarından destek almanız gerekir.)
  • SEO metrikleriniz ve markanızın kurumsal kimliği de içerik pazarlama fiyatları konusunda belirleyicidir.

Dijitalde yerinizi güçlendirecek içerikler için Current Works’e ulaşarak hemen içerik pazarlaması güncel çalışmalarımızı ve fiyat teklifi alabilirsiniz.

İçerik pazarlaması nedir, nasıl yapılır?

İçerik pazarlaması öncelikle markanızın dijitalde içerikler hazırlayarak hedef kitlesine ulaştırmasıdır. Bu süreçte ilgili platformlara yönelik doğru içerikler oluşturmak gerekiyor. Pazarlama stratejisinde başarılı olmak isteyen firmalar özgün ve kaliteli içerikler oluşturuyor. İçerik pazarlaması hedef kitle analizi, sektör analizi ve rakip içeriklerin incelenmesi ile başlar. Daha sonra deneyimli içerik yazarlarının devreye girmesi ile devam eder. Görsel, metin ya da video içerikler oluşturulur ve daha sonra potansiyel müşterinize ulaşmak için gerekli paylaşım planı oluşturulur. İçerik pazarlama konusunda başarılı olmak adına kaliteli içerikler oluşturmak ve düzenli olarak içerik üretmeye devam etmek gerekiyor. Profesyonel içerik pazarlaması danışmanlığı için firmamıza ulaşabilirsiniz.

İçerik Pazarlaması Neden Önemlidir?

İçerik pazarlaması öncelikle markanızın farkındalığı için çok önemlidir. Hedef kitlesi ve potansiyel müşterilerinizin markanızı fark etmesi için kaliteli içerikler çok etkilidir. Aynı zamanda ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak için içerik pazarlaması önemlidir. Bunun yanında müşterilerinizin markanıza bağlanması adına da içerik pazarlaması yöntemine başvurabilirsiniz. Başarılı bir içerik pazarlama stratejisi ile geniş kitlelere ulaşabilirsiniz. İçerik pazarlama sürecinde takipçilerinize de güven aşılayabilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizi pazarlamak için potansiyel müşterilerinizin dikkatini içerik pazarlaması ile çekebilirsiniz. İçerik pazarlaması ile birlikte hedef kitleniz ile markanız arasında bir bağ kurabilir ve her zaman akılda kalıcı olabilirsiniz. Tüm bu avantajları elde etmek için profesyonel içerik pazarlaması danışmanlığı hizmetinden yararlanabilirsiniz.

İçerik Pazarlaması Ne Kazandırır?

İçerik pazarlaması öncelikle markanızın dijitalde aktif olmasını sağlar. İşletmeniz için ücretsiz ve nitelikli reklam ve tanıtım çalışmaları olarak görülebilir. Ek olarak içerik pazarlaması ile hem daha fazla müşteri çekebilir hem de web sitenize daha fazla ziyaretçi alabilirsiniz. Markanızın konuşulması ve her zaman akılda kalması adına kaliteli içerikler üretmeniz gerekiyor. Bu süreçte ekibimiz sizlere profesyonel içerik pazarlama danışmanlığı hizmeti veriyor. İçerik pazarlaması aynı zamanda sizlere daha fazla satış ve gelir olarak geri döner. Arama motorlarında sıralama, sosyal medyada daha fazla takipçi elde etme gibi birçok konuda en etkili ve yararlı strateji kaliteli ve özgün içerik pazarlama olacaktır.

İçerik Pazarlamanın 4 Temel Amacı Nedir?

İçerik pazarlama stratejileri ile istenilen hedef müşteri kitlesine ulaşmak ve tanınmak çok daha hızlı ve kolay olur. Doğru stratejiler ile hazırlanan içerik etkileyici ve kalıcı olacaktır. Üstelik Google gibi arama motorlarında firmanın yer alabilmesi için verimli içerik pazarlamasına ihtiyacı vardır. İlk amaç bilgi içeren içerikler hazırlanmalıdır. İkinci, firma, marka, ürün ve hizmet ile ilgili net ve yalın bilgiler ile oluşturacağınız içerikler çok daha etkili ve amaca uygun olacaktır. Üç, orijinal ve yeni fikirler geliştirilmelidir. Bir içerik için tek bir konuya odaklanılmalıdır. Son olarak içerikler anlaşılır bir dille yazılmalıdır.

İçerik Pazarlama Uzmanı Ne İş Yapar?

İçerik Planlama Uzmanı, şirket içerisinde hazırlanan yazılı – görsel tüm içeriklerin kalıcı ve her dönemde ilgi çekici olması için standartlarının oluşturulup pazarlama stratejilerine uygun olarak sunulmasından sorumlu olan yöneticidir. Çoğunlukla pazarlama ekiplerine bağlı ya da onlarla yakın çalışan, sözlü ve yazılı iletişim yeteneği gelişmiş kişilerdir. Pazarlama stratejisine yönelik içeriklerin, hazırlanması ve farklı mecralarda ne şekilde, ne zaman sunulacağının planlanmasıdır. Şirketlerin kendilerini ve ürünlerini tanıtırken kullandıkları içeriklerin kalitesi, uygun dil ile ifade edilmesi ve sunum şeklinin planlanması, başarının anahtarı kabul edilir.

İçerik Pazarlama Stratejisi Nedir?

İçerik pazarlaması, belirli bir değere ve alaka seviyesine sahip tutarlı içeriklerin, daha önceden bilinen kullanıcı kitlesi hedef alınarak oluşturulmasını ve sonuç olarak bu kitlelerin harekete geçirilmesini sağlayan stratejik bir pazarlama yaklaşımıdır. Fark edeceğiniz üzere bu tanımdaki anahtar kelime bulunmaktadır. Bu anahtar kelime içerik pazarlamasını diğer tüm pazarlama ve reklam yöntemlerinden ayırıyor diyebiliriz. Eğer kullanıcılar bir öğeyi görmezden gelmek yerine, düzenli takip etmeyi ya da ondan faydalanmayı tercih ediyorlarsa bu durumda söz konusu öğe, içerik pazarlama stratejisinin bir parçası olmuş demektir.

İçerik Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

Markaların dijital platformlar üzerinden tüketiciye ulaşması, tüketicilerin sorularına yanıt vermesi, etkileşime girmesi ve satış arttırması açısından içerik pazarlama oldukça önemli bir fırsattır. Ayrıca bu durum markaların itibarları açısından da önem taşımaktadır. Her konuda olduğu gibi içerik planlamada da stratejisi de çok önemlidir. Doğru kurgulanmış olan içerik planlama stratejisi ile yükseliş sağlanır. İçerik planlama stratejisi iki nokta üzerine kuruludur. Bunlar hedef tanımı ve görev tanımıdır. Bu noktalar bizlere içerik üretmek konusunda karar vermemize ve objektif bakarak içerik çalışmalarını değerlendirmek konusunda yardımcı olmaktadır.

Geleneksel İçerik Pazarlama Nedir?

İçerik pazarlama, hedef kitlenize bilgi sunmak için blog yazıları, videolar, e-kitaplar, teknik ve çözüm özetleri gibi dijital varlıkları ve çeşitli diğer dijital içerikleri yaratma ve dağıtma sürecidir. Geleneksel içerik pazarlama, online olmayan her türlü pazarlama faaliyetini ifade etmek için kullanılan bir terimdir. Geleneksel içerik pazarlama televizyon, radyo, gazete, broşürler ve reklam panoları ve benzeri yöntemlerle geniş kitlelere ulaşan araçlar sayesinde yürütülen reklam faaliyetlerini kapsar. Her ne kadar günümüzde tercih edilen reklam ve tanıtım kampanyalarının gölgesinde kalsa da halen etkili bir pazarlama yöntemi olduğunu söylememiz gerekir.

Hemen Teklif Al!

Logo, marka kimliğinin önemli unsurlarından biridir ve genellikle potansiyel bir müşterinin markaya dair ilk izlenimini oluşturur.

    Hemen Teklif Al