İnşaat Web Sitesi Tasarımı

İnşaat Firması Web Tasarımı Nasıl Olmalıdır?

Türkiye’de inşaat firmalar dijitalleşme yolunda en büyük adımları atan firmaların başında geliyor. İnşaat sektöründe hizmet veriyorsanız geleneksel reklam stratejileri yanında mutlaka bir web sitesine de ihtiyacınız var.  İnsanlar büyük miktarda para harcadıkları için ev satın almadan evvel inşaat firmalarının çevrimiçi varlıklarına göz atmayı tercih ediyorlar.

İnşaat alanında projeler yürütüyorsanız hedef kitlenize göre yerel, bölgesel, ulusal veya uluslararası SEO hedeflemesi sunacak çok dilli veya Türkçe web sitesine sahip olabilirsiniz. İnşaat firması web tasarım kurumsal hakkında sayfası, projeleriniz hakkında detaylar, SEO’ya uygun bir tasarım, mobil uyum, SSS bölümü gibi alanlarla markanızı güçlendirecektir. Duyarlı bir web sitesi ve güncel bir platform güvenilir bir imaj yaratmanızı sağlayacaktır.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet10,000 – 250,000 TL
Teslim Süresi45 – 180 Gün
Alt YapıWordPress, ASP.NET , HTML
Ödeme Planı%50 Proje Başlangıcı, %50 Proje Teslimi
Hosting1 Yıl Ücretsiz
Ek HizmetlerKurumsal Kimlik Tasarımı, SEO, Reklam Yönetimi,  Sosyal Medya Yönetimi
Metin ÜretimiAjans Sorumluluğunda
Görsel TasarımAjans Sorumluluğunda
Fotoğraf ve Video ÇekimiMüşteri Sorumluluğunda

Etkili Ana Sayfa (Açılış Sayfası) Tasarımı

İnşaat firması web tasarımı sürecinde ana sayfa çok önemlidir çünkü insanların sayfanızı tıkladıklarında görecekleri ilk şey budur.

Araştırmalar sağlam bir ilk izlenimin tüketicilerle ilişkiler geliştirmenizle ilgili becerileri sergilemenize ve gelecekteki fırsatlara kapı açmanıza yardımcı olacağını göstermektedir.

İyi tasarlanmış bir açılış sayfası için şu çalışmaları yapıyoruz;

  • Ziyaretçinin dikkatini hemen çeken güçlü bir başlık veya banner resmi
  • İnşaat firmanızın neyle ilgili olduğunu anında gösteren dikkat çekici bir başlık
  • Mobil cihazlardaki kişilerin sizi hemen aramasını sağlayan tıklanabilir bir telefon numarası
  • İnsanların iletişime geçebilmesi için sosyal medya bilgileri ve bağlantıları
  • Uzmanlık alanlarınız (uygun niş kitleye ulaşabilmeniz ve etkileşimde bulunabilmeniz için)
  • Markanıza ait referanslar
  • İnşaat şirketinizin misyonu
  • İnsanların sizi doğrudan rakiplere göre işe alma nedenleri
  • Yerel bir harita

Tüm metninizin kalın ve yüksek oranda okunabilir bir yazı tipinde olduğundan emin olun. Logonuzu belirgin bir şekilde sergileyin ve başlık resminizin markanızla eşleşmesini sağlayın. İnsanlar gördükleri şeylerin % 60’ını okudukları şeylerde n% 60 daha fazla hatırlarlar.

İnşaat Sektörüne Uygun Tasarım ve Tema Seçimi

Bir web sitesi tasarlarken, iki temel seçeneğiniz vardır. Birincisi, inşaat şirketi temalı bir şablon kullanmaktır. Bu doğru bir seçimdir kullanımı kolaydır ve sizinki gibi inşaat firmaları için özel olarak tasarlanmıştır. Tüm bu unsurlar, uyumlu bir marka imajı oluşturmanıza yardımcı olur.

İkinci seçenek tamamen sıfırdan bir site tasarımıdır. Bu özel tasarımlar çok daha etkilidir çünkü kesin vizyonunuzu yansıtan size özel bir çalışma yaparsınız.

Bu seçenekler tamamen bütçenize ve taleplerinize göre bazı avantajlara ve dezavantajlara sahiptir. Bu nedenle her ikisinin de özelliklerine sahip bir web sitesine yatırım yapmalısınız.

Temalar daha az düşük maliyetlidir ancak özel web siteleri de birçok inşaat şirketi için kişiselleştirme şansı sağlar.

Mobil Uyumlu İnşaat Firması Web Tasarım

İnşaat web sitesi tasarımı için mobil uyumluluk önemlidir. Mobil trafiğin dünya çapındaki tüm web trafiğinin yarısını oluşturduğunu biliyor muydunuz? 2021’in son çeyreği, küresel web sitesi trafiğinin % 54,4’ünü oluşturdu. Bu yıl daha da artış gösteriyor.

Telefonlar her zaman daha hızlı erişim sağlar ve inşaat şirketinizin web sitesini aramayı her zamankinden daha kolay hale getiren daha fazla özellik sunar.

Mobil tasarım web sitenize dahil edilmelidir. Web şirketiniz olarak taşınabilir cihazlar için özel bir tasarım süreci yürütüyoruz.

SEO’ya Uygun Bir Web Sitesi

Web sitelerinin % 90.63’ünün Google’dan hiçbir trafik almadığını biliyor muydunuz? Bunun nedeni, insanların çoğunluğunun sonuçların ilk sayfası dışında tıklama zahmetine girmemesidir.

İhtiyaç duydukları tüm bilgilerin birinci sayfada olduğunu düşünürler ve bu yüzden bu üst sıralara girdiğinizden emin olmanız gerekiyor.

Arama motoru optimizasyonu (SEO), arama motorlarından trafik almanın anahtarıdır. SEO, web sitenize ve bir bütün olarak yaptığınız bir dizi çalışmalar bütünüdür.

Bu çalışmaların amacı, sayfanızı web’i dizine ekleyen arama motoru tarayıcılarına daha çekici hale getirmek ve hangi sayfaların Google’ın en üstüne ait olduğunu belirlemektir.

Kurumsal Bir Hakkında Sayfası

Hakkında sayfası inşaat şirketlerinin web siteleri için çok önemli bir sayfadır. Kendinizle veya şirketinizle iş yapma motivasyonunu oluşturmanızı sağlar.

Burada özensiz çalışmalar için zorlamayın ve bir satış konuşması yapmaktan kaçının! Mümkün olduğunca dürüst, inandırıcı ve güvenilir olmanız gerekiyor.

İnsanlar sizi seçmek için bir neden arıyorlar ve bu yüzden lütfen onlara verin. Hikayenizi paylaşın ve güven oluşturun.

Birçok işletme sahibi genellikle hakkında sayfasına iyi içerik yazmayı göz ardı eder bu nedenle kendinizi tanıtmanız için avantajlı bir stratejidir.

SSS Bölümü

Bir web sitesinde en çok okunan sayfalardan biri SSS sayfasıdır. Bazı web sitelerinin kapsamlı SSS sayfaları vardır. İnşaat şirketi web siteni müşterilerinizin günlük olarak size sorduğu sık sorulan soruları cevaplamalıdır.

SSS sayfaları, güvenilirliğinizi artırmanıza ve Google’da sıralamanıza yardımcı olur. Bu sayfadaki bir soruyu yanıtlarken, inşaat şirketi web sitenizde bir soruya cevap veren bir iç sayfaya bağlantı verdiğinizden emin olun.

Ziyaretçileriniz için SSS bölümündeki içerikler gerçek bir değere sahip olmalıdır. Bu nedenle kısa, öz ve bilgi verici bir bölüm oluşturun.

Web sitenizin tüm alanlarında kısa paragraflar ve madde işaretleri ile okunabilir hale getirebilirsiniz. Bu strateji sayfanın gözden geçirilebilir ve potansiyel izleyiciler için değerli olmasını sağlayacaktır.

Güvenilir Bir İmaj

Güvenilirliği göstermenin ilk adımı, tamamladığınız işlerden bazı resimler ve bilgiler eklemektir. Bu insanlara sadece teoride değil, pratikte neler yapabileceğinizi sunar. Ayrıca deneyiminiz olduğunuzu, ne yaptığınızı bildiğinizi ve diğer inşaat ihtiyaçları için uygun olduğunuzu gösterir.

Geçmiş çalışmanızı göstermek için daha önceki müşterilerinizden fikirler almalısınız. Bu yüzden referansları web sitenize dahil etmelisiniz. İnsanların % 84’ü çevrimiçi incelemelere ve referanslara bakarak karar veriyor.

Bu referanslar web sitenizde herhangi bir yerde olabilir. İnsanların hemen görebilmesi için ana sayfanıza kalın yazı tipinde iki veya üç yazı tipi koymanız doğru olur. Ek olarak sitenizdeki referanslarınız için ayrı bir sayfa da oluşturabilirsiniz.

Bir inşaat firması olarak muhtemelen tamamlanmış projelerinizi gösteren bazı basın bültenleriniz vardır. Bu basın bültenlerinden bazılarını alın ve web sitenizden bunlara bağlantı verin.

Ayrıca bu basın bültenlerinden alıntılar veya ekran görüntüleri de ekleyebilirsiniz. İnsanlara medyada bulunduğunuzu göstermek, güven oluşturmak için mükemmel bir yoldur.

Duyarlı Bir Web Sitesi

İnşaat web sitesi tasarımı mutlaka duyarlı olmalıdır. İnşaat şirketinizin sitesi hızlı bir şekilde yüklenmiyorsa potansiyel müşterileri kaybediyorsunuz demektir. Ortalama bir internet tarayıcısı, sadece 3 saniye içinde yüklenmezse bir siteyi terk eder.

Siteniz farklı ekran boyutlarına yanıt vermiyorsa da problem söz konusudur. Duyarlı olmayan web sitesi sadece ziyaretçileri sitenizde tutmakta sorun yaşamakla kalmayacak aynı zamanda muhtemelen SERP’lerde üst sıralarda olmanıza engel olacaktır.

İnşaat web sitesi tasarımı için her zaman Current Works’e ulaşabilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir