SEO (Arama motoru optimizasyonu), bir web sitesinin çevrim içi olarak daha kolay bulunabilmesi için site içi ve site dışında yapılan teknik düzenlemelerdir. SEO öncelikle bir web sitesinin Google ve BING gibi arama motorlarındaki sonuç sayfalarında daha iyi performans göstermesini hedefler. Bir web sitesi arama motoru sıralamalarında ne kadar yüksek görünürse ziyaret edilme olasılığı da o kadar yüksek olur. Bir web sitesi daha fazla trafik aldığında daha fazla iş olasılığı vardır.
Bunun yanı sıra Global müşteri kitlesine ulaşmak isteyen işletmeler web sitesinde kesinlikle İngilizce SEO hizmeti de almalıdır.İngilizce dünyada en çok konuşulan dildir. Ayrıca İngiltere ve Amerika’da resmi dil olması da popüler bir dil olmasında etkilidir. Current Works yerel, ulusal ve global İngilizce SEO hizmetleri ile web sitenizi arama motorlarında güçlü bir konuma getiriyor.
Hizmet Özeti | |
Aylık Ortalama Maliyet | 15,000 – 45,000 TL |
İlk Dönüşler | 3. Aydan İtibaren |
İdeal Çalışma Süresi | Minimum 12 Ay |
Raporlama | Aylık |
SEO Stratejisi | White Hat SEO |
Garanti | Yükselme Garantisi Veriyoruz |
İçerik Üretimi | Ajans Sorumluluğunda |
Görsel Tasarım | Ajans Sorumluluğunda |
Fotoğraf ve Video Çekimi | Müşteri Sorumluluğunda |
İngilizce SEO Nasıl Yapılır ?
İngilizce SEO hizmeti alan müşterilerimiz için web sitenizde teknik SEO, site içi SEO ve site dışı SEO stratejileri bir arada yürütüyoruz. İngilizce SEO yaparken diğer SEO çalışmalarından farklı olan tek şey dilin İngilizce olması değil içerik kurgusunun da bu hedef kitleye hitap etmesidir. Yani içeriğin lokalleştirilmesi oldukça önemlidir. SEO çalışmaları yürütürken dikkat edilmesi gerekenleri aşağıda inceleyebilirsiniz.
Teknik SEO
Teknik SEO web sitesinin sıralamasını etkileyen teknik faktörlerinin analizidir.
Bu çalışmalar şunları içerir;
-
Kod Verimliliği
Web sitesi optimizasyonu için önemli bir faktör kod verimliliği olarak dikkat çeker. Şişirilmiş verimsiz kodlar web sitesinin daha yavaş açılmasına yol açar.
Sayfa içi içeriği optimize ettiğimizde web sitesi kodu simge durumuna küçültüldüğünde optimizasyon Google tarafından daha iyi karşılanır. Google, daha az kod olduğunda sayfayı daha iyi anlamlandırabilir. Bu da daha iyi bir sıralama elde etmeye yardımcı olur.
Google’ın sıralama algoritması, kullanıcılarının deneyimini daha iyi hale getirmek için her zaman güncellemeler duyurmaktadır.
Google, bir sorguyu ele alan doğru sonuçlar sunmanın yanı sıra, bir web sitesinin hızına da sıralama faktörü olarak bakar. Daha hızlı bir web sitesi kullanıcı deneyimini en üst seviyeye çeker.
Diğer her şey eşit olduğunda Google tarafından daha hızlı olan web siteleri üst sıralarda listelenmektedir. Çünkü ziyaretçiler hızlı sitede daha etkili bir deneyim elde ederler. Sayfa yükleme süreleri 2,5 saniyenin altında olursa başarılı bir hız var demektir.
-
Mobil Yanıt Hızı
Bir diğer önemli sıralama faktörü, bir web sitesinin mobil duyarlılığı olmaktadır. Bu, web sitesinin düzeninin giriş yapılan cihaza uygun olması şeklinde tanımlanabilir. Bir web sitesi yanıt verdiğinde, daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunar.
Yanıt vermeyen web siteleri, masaüstü için tasarlanmış bir web sayfasının tüm genişliğini bir akıllı telefona veya tablete sunmaya çalışır.
Sayfayı sığdırmak için sayfa içi içeriğin boyutunun küçültülmesi gerekir. Bu da genellikle sayfayı görüntülenemez hale getirir. Diğer her şey eşit olduğunda, Google, yanıt vermeyen bir siteden önce mobil duyarlı bir web sitesi sunacaktır.
-
SSL/HTTPS
Google, kullanıcıları gibi güvenli web sitelerini tercih ediyor. Kötü amaçlı yazılım içeren bir web sitesi, zayıf, güvensiz bir web sitesi olarak algılanır. Tabii ki, hiç kimse güvenli olmayan bir web sitesini ziyaret ederek bilgisayarlarına virüs bulaştırmak istemez.
Google, HTTPS web sitelerinin HTTP siteleri üzerindeki önemini her geçen gün arttırmaktadır. Yani güvenilir bir web sitesi her zaman daha fazla önem kazanıyor.
HTTPS basitçe web sitesinin bir SSL sertifikası ile korunduğunu göstermektedir. SSL güvenlik sertifikası olarak bilinir. Bir ziyaretçi ve bir web sitesi arasında güvenli bir bağlantı gerçekleştiğine dair bir protokol olarak tanımlanabilir.
Google bir web sitesine giren ziyaretçilere ait bilgilerin korunmasına çok önem veriyor. Bu nedenle SSL korumalı (https) bir web sitesini SSL olmayan (http) bir web sitesine göre sıralayacaklardır.
Site İçi SEO
Site içi SEO sıralamaları etkileyen görünür sayfa öğelerini optimize etmektir. İngilizce SEO hizmeti sunarken site içi SEO’ya oldukça fazla odaklanıyoruz.
Bu çalışmalar şöyledir;
-
Sayfa Başlığı & Meta Açıklama
İki nedenden dolayı bir web sayfasının başlık etiketi ve meta açıklaması SEO sıralamaları için kritik öneme sahiptir. İlk olarak, Google’ın sayfanızı anlamlandırması için birincil anahtar kelimeleriniz başlıkta yer almalıdır.
Anahtar kelime doldurma (eski SEO) yerine, anahtar kelimelerinizin bir varyasyonunu kullanın. Eş anlamlıları, sözcük varyasyonlarını kullanmak ve bir anahtar sözcük öbeğindeki sözcüklerin sırasını değiştirmek en iyi uygulamadır.
Profesyonel bir SEO hizmeti sunarken Google arama sorgularında organik trafiğin sıralamasına ve iyileştirmesine yardımcı olmak için başlık etiketlerini ve meta açıklamaları en iyi şekilde nasıl optimize edeceğimizi çok iyi biliyoruz.
Sayfa başlıkları ve meta açıklamaları önemlidir. Çünkü web sayfanızın sonucunu rakiplerinizden ayırt etmek için bir fırsat sunarlar.
Mevcut SEO en iyi uygulamaları, Google tarafından kullanılan, sitede geçirilen süre, hemen çıkma oranı ve tıklama oranı gibi kullanıcı etkileşimi metriklerini içeren daha yeni optimizasyon faktörlerini göz önünde bulundurur.
Google, bir web sayfasının daha uzun bir süre boyunca görüntülendiğini ve web sitesiyle daha fazla ziyaretçi etkileşimi olduğunu tespit ettiğinde, sayfa daha düşük kullanıcı metriklerine sahip sayfaları geride bırakacaktır.
Doğru ve ilgi çekici sayfa başlıkları ve açıklamaları, tıklama oranlarını artırmaya ve hemen çıkma oranlarını azaltmaya yardımcı olur.
-
Başlıklar
Google, sezgisel olarak yapılandırılmış web sitelerini daha fazla ön plana çıkarmaktadır. Başlıkların kullanımı, bir sayfadaki içeriğin düzenlenmesine yardımcı olur.
SEO açısından, içerikler H1 ve H2 başlık etiketlerini içermelidir. Her kapsayıcı konuda daha fazla ayrıntı tartışıldığında, bu içerik alanları H3 ve H4 gibi daha az belirgin başlıklar kullanır.
Başlık etiketlerinin doğru kullanılması sıralamaları ciddi derecede etkiler. Bir web sitesinin sıralamasında, ana sayfadaki H1’i değiştirerek bir kereden fazla büyük bir iyileşme yaşadım.
SEO servis sağlayıcıları, Google sıralamalarını iyileştirmeye yardımcı olmak için başlıkları nasıl optimize edeceklerini ve kullanacaklarını bilirler.
-
Sayfa İçi İçerik
Bir web sayfasının içeriği, o sayfanın potansiyel sıralaması için kritik öneme sahiptir. Yukarıda belirtildiği gibi Google, sayfada geçirilen süre ve hemen çıkma oranı gibi ziyaretçi kullanım metriklerini izlemektedir.
Profesyonel SEO hizmetleri şirketiniz sıralamaları iyileştirmek için başlıkları, meta açıklamaları ve başlıkları optimize ediyorsa bu iyileştirmeler kısa ömürlü olabilir.
Sonuçta sayfa içi içerik ziyaretçiye değer sağlamalıdır. Örneğin, sadece hizmetleri listelemek sıkıcıdır. İçerik potansiyel müşteriye bu hizmetlerin faydalarını veya değerini de sunarsa sayfa ziyaretçiyle daha alakalı hale gelir.
Sayfa kısa ve özlüyse, çekici bir düzene sahipse ve ziyaretçi katılımını artıran zengin medya (videolar, grafikler vb.) kullandığında sıralama iyileştirmesi kısa sürekli ve kalıcı olur.
Site Dışı SEO
Site dışı SEO sayfanın kendisiyle ilgili olmayan optimizasyon öğelerinin uygulanmasıdır. Yani sitenizin dışında yapılan çalışmaları kapsar.
Sayfa dışı SEO teknikleri, bir web sitesinin güvenilirliğini ve iyi sıralama kapasitesini ölçen bir web sitesinin alan adı otoritesini artırmaya yardımcı olur.
Sayfa içi SEO, arama motorlarının bir web sitesinin ve web sayfalarının anlamsal anlamını anlamasına yardımcı olarak bir web sitesini arama terimleri için iyi bir sıralamaya yerleştirirken, sayfa dışı SEO, bir web sitesinin otoritesini artırmaya ve Google’ın hangi web sitelerinin diğerlerinden daha önde olması gerektiğine dair yorumuna yardımcı olur.
Bu çalışmalarımız şöyledir;
-
Sosyal Medya
Sosyal medya kullanımı, marka bilinirliği ve web sitesi ziyaretçileri için potansiyel yaratmaya yardımcı olur. Bir web sitesi sosyal medyaya ne kadar çok katılırsa sosyal medya kullanıcılarının web sitesini ziyaret etme olasılığı o kadar artar.
Sayfa dışı SEO ile ilgili olarak Google’ın önceliği kullanıcılarına kaliteli içerik sunmaktır. Kaliteli içeriğin en iyi göstergeleri arasında, içeriğin çevrimiçi olarak paylaşılma sıklığı vardır.
Sosyal medya pazarlaması web sitesindeki içeriklerin paylaşılması için takipçileri motive edebilir.
-
Backlinkler
Google’ın sıralama algoritmasının temelinde backlinkler var. Google’a göre bir web sitesinden diğerine yapılan geri bağlantılar, ağızdan ağıza yönlendirmelere benzer.
Bir web sitesi ne kadar çok yönlendirme (geri bağlantı) alırsa, Google web sitesini o kadar alakalı olarak görür ve daha sonra bir web sitesinin sıralaması o kadar büyük olur.
Geri bağlantılar, alan adı otoritesi ve iyi sıralama için kritik öneme sahip olduğundan spam açısından kötüye kullanıma da çok açıktır.
Organik SEO
Organik SEO arama motorlarındaki ana “organik” alan için sıralamaların iyileştirilmesidir. Organik SEO, ulusal ve uluslararası odaklı işletmeler için önemlidir.
Bu SEO türü, bir web sitesini Google’ın arama motoru algoritması için optimize ederek organik arama sonuçlarındaki sıralamaları iyileştirmeye odaklanır.
Organik SEO, anahtar kelime araştırması ile başlayan geleneksel veya klasik arama motoru optimizasyonudur. İnternet, Google sıralamalarını iyileştirmek için organik SEO’nun nasıl gerçekleştirileceğine dair makalelerle doludur.
İngilizce SEO hizmeti içinde organik SEO’da teknikler, meta etiket ve sayfa başlığı optimizasyonu, sayfa içi içerik optimizasyonu, geri bağlantılar oluşturma ve sosyal medyayı kullanma dahil olmak üzere sayfa içi optimizasyonu ve sayfa dışı optimizasyonu içerir.
Sesli SEO
Sesli SEO sesli arama için sıralamaların iyileştirilmesidir. Sesli arama optimizasyonu, arama motoru optimizasyonunun en yeni şeklidir.
Çoğu insan yazmak yerine sesli aramayı kullanmayı tercih eder. Bu nedenle sesli aramanın 2024 yılına kadar tüm aramaların %50’sinden daha büyük olacağı tahmin edilmektedir.
Sesli arama optimizasyonu öncelikleri arasında hızlı bir web sitesine sahip olmak (4 saniyenin altında sayfa yükleme süresi), SSL güvenlik web sitesi şifrelemesi, açıkça tanımlanmış sorular bulunur.
İtibar Yönetimi
Profesyonel bir SEO şirketi olarak sunduğumuz arama optimizasyonu hizmetlerinin bir diğer önemli kısmı da çevrimiçi itibar yönetimidir.
İnternet kullanıcılarının çoğunluğu, çevrimiçi incelemeleri satın alma kararı vermede yararlı bulmaktadır.
Belki de en iyi bilinen çevrimiçi incelemeler Trendyol, Hepsiburada ve Amazon’dan gelenlerdir. Gerçek alıcılardan gelen ürün incelemeleri, ürünleri araştıran potansiyel müşteriler için çok yararlıdır.
Ürün incelemeleri gibi şirket ve hizmet incelemeleri de hizmetleri gerçekleştirmek için bir strateji geliştirmelisiniz. Bu tür incelemeler bir kuruluşa hem yardımcı olabilir hem de zarar verebilir.
Olumlu değerlendirmeleri olan şirketler muhtemelen kötü değerlendirmeleri olanlardan daha fazla işe alınacaktır.
İtibar yönetimi hizmetleri, olumsuz yorumları azaltırken olumlu yorumları teşvik etmeye yardımcı olur. İngilizce SEO hizmeti için çalışmalarımızın önemli bir kısmı, müşterilerin çevrimiçi incelemelere olumlu yanıt vermesine yardımcı olmaktır.
Arama Motoru Pazarlaması
İngilizce SEO hizmeti için önemli alanlardan biri de arama motoru pazarlamasıdır. Arama motoru pazarlama hizmetleri, bir kuruluşun web sitesinin genel çevrimiçi görünürlüğünü artırmaya yardımcı olur. Bir şirketin aldığı gösterim sayısı ile yeni iş edinmesi arasında güçlü bir ilişki vardır.
İnternet kullanıcıları bir markaya ve web sitesine daha aşina hale geldikçe bir işletmenin web sitesiyle artan etkinlik ve etkileşim görüyoruz. Arama ağı pazarlaması, marka bilinirliğini, web sitesi trafiğini ve dönüşüm oranını artırmaya yardımcı olur.
İngilizce SEO Hizmeti Fiyatları Ne Kadar?
İngilizce SEO hizmeti maliyetleri hedefleriniz, stratejiniz ve SEO ajansı dahil olmak üzere çeşitli faktörlere bağlıdır.
Ortalama olarak, aylık SEO planları ayda 2 bin TL ile 10 TL arasındayken, saatlik SEO saatte 100-500 TL arasındadır. En doğru SEO oranları için bir Current Works olarak müşterilerimize özel bir teklif sunuyoruz.
Her kuruluşun pazarlama bütçesi farklıdır ancak size bütçe belirleme konusunda bazı örnekler sunalım;
- Ucuz SEO planlarından kaçının: Bazı işletmeler genellikle kendilerini “ucuz” olarak tanıtır ve ayda 500 TL’nin altında fiyat noktalarına sahip olma eğilimindedir. Ayrıca, vaat edilen teslimatlar veya sonuçlar söz konusu olduğunda yetersiz teslim etme veya hiç teslim etmeme) gibi durumlar yaşayabilirsiniz.
- Devam eden SEO için plan yapın: Arama motoru optimizasyonu devam eden bir stratejidir. SEO’ya sürekli bir yatırım, işletmenizin daha fazla yatırım getirisi elde etmesine yardımcı olacaktır. Bu nedenle SEO hizmetleri için bütçeleme yaparken, devam eden yatırım planlayın.
- SEO hedefleri için beyin fırtınası yapın: SEO’dan ne istediğinizi anladığınızda daha fazla sıralama veya daha fazla gelir elde edecek bütçeyi belirleyebilirsiniz. Bu bilgileri hedeflerinize uygun bir SEO ortağı bulmak için kullanabilirsiniz. Current Works, müşterileri için gelir elde etmeye odaklanan bir SEO servis sağlayıcısıdır.
Temel
- 25 Anahtar Kelime
- Aylık 5 Yeni İçerik
- 30 Sayfaya Kadar Optimizasyon
- Teknik Hataların Giderilmesi
- UX İyileştirmeleri
- Aylık 1 Online Toplantı
9.490 TL / Ay
Bilgi AlStandart
- 40 Anahtar Kelime
- Aylık 8 Yeni İçerik
- 50 Sayfaya Kadar Optimizasyon
- Teknik Hataların Giderilmesi
- UX İyileştirmeleri
- Aylık 1 Online Toplantı
- Ciro ve Talep Takibi
16.490 TL / Ay
Bilgi AlKurumsal
- 70 Anahtar Kelime
- Aylık 15 Yeni İçerik
- 100 Sayfaya Kadar Optimizasyon
- Teknik Hataların Giderilmesi
- UX İyileştirmeleri
- Aylık 2 Online Toplantı
- Ciro ve Talep Takibi
- Haftalık Telefon Görüşmeleri
24.990 TL / Ay
Bilgi AlAgresif
- 100+ Anahtar Kelime
- 25+ Yeni İçerik
- 200+ Sayfa Optimizasyonu
- Teknik Hataların Giderilmesi
- UX İyileştirmeleri
- Aylık 2 Online Toplantı
- Ciro ve Talep Takibi
- Aylık 1 Yüz Yüze Toplantı
- Günlük Telefon Görüşmeleri
- Advertorial Reklam
- Infografik Görsel Üretimi
Neil Patel https://neilpatel.com/blog/international-seo/ Erişim Tarihi: 27 Eyl 2022, 07:02