Influencer pazarlama, sosyal medya platformlarında özellikle e-ticaret işletmeleri için ürün ve hizmet tanıtımı yapabilmek için kullanılan bir tekniktir. Kurumsal olarak hizmet veren işletmeler Instagram ve Youtube üzerinden fenomenler sayesinde ürün ve hizmetlerini pazarlayabilirler.Ancak freelance çalışma yapan kişiler yerine profesyonel şirketlerle çalışmanız daha sağlık olacaktır.

İzmir influencer ajansı arıyorsanız Current Works ile sosyal medyada istediğiniz kitleye ulaşabilirsiniz.  Sevilen ve takip edilen uzmanlar ile çalışmak istiyorsanız İzmir influencer pazarlama ajansı ekip üyelerimiz size de yardımcı olabilir.

Sosyal medyayı etkili bir şekilde kullanmak istiyorsanız Influencer pazarlama hizmeti etkili bir strateji olacaktır. Influencerlar ürün ve hizmetlerinizi tanıtarak daha geniş kitlelere ulaştırabilirler. Bu sayede daha fazla satış yapabilir ve daha yüksek kazanç elde edebilirsiniz.

Influencer pazarlama firması arıyorsanız hemen bize ulaşarak fiyat teklifi alabilirsiniz. En iyi influencer pazarlama ajansı seçmek istiyorsanız deneyimli ekibimizle de görüşebilirsiniz.

Fenomen olarak nitelendirilen uzmanlar ürün ve hizmetleriniz hakkında bizzat kişisel deneyimlerini takipçilerine aktarır. Bu sayede insanlar markanıza güvenir ve ürünlerinizi satın alma eğilimine girer. Günümüzde en etkili ve uygun maliyetli stratejiler arasında influencer marketing stratejileri bulunmaktadır.

influencer ajansı

Referanslarımız

Influencer Marketing Aşamaları

influencer pazarlama aşamaları
Hedef Kitlenizi Analiz Etme ve Tanımlama

Influencer marketing sürecinde öncelikle hedef kitlenizi tanımamız gerekiyor. Bu süreçte sizlerden aldığımız briefler ile birlikte hedef kitlenizi tanıyor ve markanızı kimlerin keşfettiğini değerlendiriyoruz. Sosyal medya üzerinden hedef kitlenizi tanıma konusunda gerekli analizleri yapabiliyoruz.

Hedef kitlenizin davranışlarını ve takip ettiği influencer kitlesini tanımlayarak influencer marketing sürecini sorunsuz şekilde yürütebiliyoruz. Sosyal medyada belirli takipçi kitlesi olan kişiler üzerinden yürüteceğimiz çalışmaların verimli olması için hedef kitlenizi iyi tanımamız gerekiyor.

Bu süreçte hedef kitlenizi yaş, çevrimiçi olma durumu, vakit geçirdikleri sosyal medya platformları ve daha birçok detayı ile değerlendiriyoruz.  Bu aşama kampanyanızı optimize etmede bizlere büyük bir fayda sağlıyor.

Hedef kitlenizi tanıdıktan sonra bizim için en önemli nokta markanız için doğru influencera ulaşabilmektir. Bu süreçte markanızın ve potansiyel müşteri kitlenize ulaşması için en doğru içerikleri üreten ve paylaşımları yapan kişilere erişim sağlamamız gerekiyor.

Burada sektörünüzdeki kitleyi takip eden ve paylaşımları sizin sektörünüzle ilgili olan influencerlar markanızın öne çıkmasında büyük fayda sağlıyor.

Bize başvurduğunuzda doğru influencerların listesini yapıyoruz ve onlarla iletişime geçiyoruz. Bu süreçte sizleri de sürece dahil ediyoruz ve  insanların güvendiği kişiler ile pazarlama çalışmalarınızı optimize ediyoruz.

Doğru reklam ve stratejiler ile ürün ve hizmetlerinizin çok daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlıyoruz. Sonraki süreçte bizim için markanızı en iyi şekilde tanıtmak ana amaç oluyor.

Hedef kitlenizi tanıdıktan ve markanız için en doğru influencerları belirledikten sonra doğru sosyal medya platformunda markanızın kurumsal yapısına uygun bir pazarlama stratejisi belirliyoruz.  Bu sayede markanızın daha geniş kitlelere ulaşmasını ve ürünlerinizin daha fazla tanınmasını sağlıyoruz.

Influencer marketing sürecinde bizim için kampanyalarınızı anlık olarak izlemek çok önemli. Ekibimiz proje boyunca reklamları ve paylaşımları takip ediyor. Bu süreçte markanız için yararlı olan her türlü adımı not alıyor ve daha sonraki süreçte size yarar sağlayacak şekilde düzenliyoruz.

Bu süreçte sizinle her zaman iletişim halinde oluyor ve Influencer ile markanız arasındaki ilişkiyi doğru şekilde yürütüyoruz. Bu sayede ürün  ve hizmetlerinizi düşük bütçelerle geniş kitlelere ulaştırıyoruz.

Dijital pazarlama stratejilerinde en önemli özellikler arasında ölçülebilir olması gerekiyor. Sizler için yürüttüğümüz tüm influencer marketing çalışmalarını ölçüyoruz.

Ölçüm sırasında her zaman tüm verileri iyi analiz ediyoruz ve analiz sonuçlarına göre en detaylı analizleri gerçekleştiriyoruz. Analiz sürecinde ekibimiz her türlü özelliği göz önüne alıyor.

Influencer marketing çalışmalarınızdan elde ettiğimiz tüm verileri optimize ediyor ve daha sonraki süreçte ortaya çıkacak olan stratejileriniz için yeni çalışmalar yapıyoruz.

Analizlerle kampanyaların markanıza sunduğu katkıları görüyoruz ve ilerleyen süreçte markanızın daha fazla fayda görmesi için bu verileri kullanıyoruz.

Influencer Pazarlama Ajansları Ne İş Yapar?

influencer pazarlama ajansı hizmetleri
  • Tanınan ve güvenilen kişilerin, tanıtım özelliklerden faydalanma işlemine Influencing, denir. Bu süreçte bir firma veya tanıtım ihtiyacı olan bir gerçek kişinin tanıtım ihtiyaçlarını karşılayan kişiye Influencer, bu işi yapan firmaya ise Influencer marketing ajansı denir.
  • Influencer ajansı, normal koşullarda ulaşmak mümkün olmayan veya çok zor tanınan kişileri ve hesapları tanır ve bu kişilerle reklam ortaklığı anlaşmamaları yapabilir.
  • Etik ilkeler kapsamında yapılacak anlaşmalarda, doğru ürün veya hizmet pazarlaması yapılır.
  • İzmir influencer pazarlama ajansı hem tanıtımı yapanı hem de müşterisini korumak bakımından kanunlara uygun iş ve işlemler yapar.
  • Influencer marketing hizmeti, doğrudan alınabileceği gibi; diğer pazarlama faaliyetlerine ek bir hizmet olarak da alınabilir.
  • Ajans, firma imajına uygun biçimde tanıtımları yine buna uygun Influencerlar tarafından sunar.
  • Yapılacak işlemler bütünüyle gizlilik altında yapılır. Yapılacak tanıtım reklam görüntüsü arz etmez.
  • Bu tür pazarlama çalışmalarında, kanunen yasak olmayan hemen her ürün veya hizmetin pazarlaması yapılabilir. Tarafların uygun görmesi bunun için yeterli olacaktır.

Doğru İnfluencer Nasıl Seçilir?

Sosyal medya pazarlama kampanyaları genellikle bir şirketin ürünlerini ve hizmetlerini tanıtmak için etkileyicileri işe almayı içerir. Influencer’lar etkili pazarlama elçileri olabilseler de şirket ve hukuk danışmanları influencer’larını akıllıca seçerlerse bu tür düzenlemelerin başarı şansı çok daha yüksektir.

Sosyal medya dilinde, bir “etkileyici”, aşağıdakilerden dolayı başkalarının satın alma kararlarını etkileme gücüne sahip bir bireydir. Doğru influencer seçerken şu özelliklere dikkat etmeniz gerekenler;

  • Konum,
  • Otorite,
  • Şöhret,
  • Uzmanlık veya bilgi,
  • Hedef kitleleri veya takipçileriyle otantik ilişkidir.

İşte doğru influencer seçerken dikkat etmeniz gereken noktalar:

  • Markanız için doğru influencer’ları nasıl seçeceğinizi belirlerken ilk ve en temel faktör özgünlüktür. Seçtiğiniz etkileyicinin sektörünüze bağlı kaldığından emin olun. Örneğin, bir etkileyiciyle işbirliği yapmak isteyen her şey dahil bir spor modası markasıysanız, kendini sevmeyi teşvik eden bir fitness-moda etkileyicisi arayabilirsiniz.
  • Influencer’ları karşılaştırmak için en önemli faktör takipçi sayısıdır. Ancak takipçi kitlesi ve etkileşim oranı takipçi sayısından daha önemlidir. Bir seçimde sadece takipçi sayısına göre giderseniz, ürünlerinize ilgi duymayan geniş bir kitle tabanına hitap ederek kampanyanızı başarılı şekilde yönetemeyebilirsiniz.
  • Takipçi büyümesinden daha fazlası, bir etkileyicinin bu takipçileri nasıl elde ettiğini bilmek önemlidir. Bir influencer organik takipçi büyümesine sahip olduğunda, kitlenin profile ve içeriğe gerçekten ilgi duyduğunun bir işaretidir.
  • Katılım oranı, doğru etkileyicilerin nasıl seçileceğini bilmek için hayati faktörlerden biridir. Influencer ve takipçileri arasındaki etkileşim düzeyini tanımlar. Katılım oranı ne kadar yüksek olursa, izleyici kişiye o kadar çok güvenir.
  • Takipçilerin takip oranına göre analiz edilmesi gereklidir. Influencer’lar önce rastgele kişileri takip ederek, onlardan bir geri takip alarak ve daha sonra birkaç gün içinde onları takip etmeyi bırakarak takipçi toplayabilirler.
  • Bir etkileyiciyi pazarlama kampanyanıza katılmaya davet etmeden önce, kitle demografisini analiz edin. Takipçilerinin çekmek istediğiniz gruba ait olduğundan emin olun. Yaş, cinsiyet, konum, dil ve ilgi alanları ölçülmesi gereken temel unsurlardır.
  • Son işbirliği yayınlarına dayanarak bir etkileyici profiline ilgi duymuş olabilirsiniz. Ancak, bir pazarlama kampanyasını değerlendirmek yeterli değildir. Bir influencer’ın önceki işbirliklerini ve pazarlama kampanyalarını kontrol etmek çok önemlidir.

ALANINDA UZMAN PROFESYONELLERİMİZ

Influencer Marketing Fiyatları

Influencer marketing fiyatları öncelikle tercih edeceğiniz kişiye göre değişiyor. Öncelikle en çok tercih edilen influencerlar daha fazla tercih ediliyor. Bu süreçte bütçe belirlerken bizim için öncelikle çalışacağınız kişinin ücret uygulamaları belirleyici oluyor.

Aynı zamanda çalışma yapılacak sosyal medya platformu, paylaşılacak post ve hikaye sayısı, çalışma süresi gibi birçok noktaya bakarak sizler kampanyanızı yönetiyoruz.

Öncelikle sizi dinliyor ve daha sonra influencer marketing çalışmalarınızı detaylı olarak belirliyoruz. Sonrasında sizlere influencer marketing fiyatları konusunda bilgi veriyoruz.

Fiyat teklifi almak ve güncel çalışmalarımız hakkında merak ettiğiniz her detayı öğrenmek için hemen bize ulaşın.

Hemen Teklif Al!

Logo, marka kimliğinin önemli unsurlarından biridir ve genellikle potansiyel bir müşterinin markaya dair ilk izlenimini oluşturur.

    Hemen Teklif Al