Kuaför & Güzellik Merkezi Web Sitesi Tasarımı

Kuaför & Güzellik Merkezi Web Sitesi Tasarımı

Güzellik salonu ve kuaför sahipleri olarak müşterilerinizin güzellik salonu web sitenizden randevu alabilmeleri önemlidir. Ancak bir salon işletme web sitesi oluşturmaya karar verdiğinizde doğru hizmeti almak zor olabilir.

Web sitesi tasarımı ve içerik oluşturmadan randevu planlama uygulamanızı entegre etmeye kadar süreç profesyonellik gerektirir Kuaför ve güzellik merkezi web sitesi tasarımı konusunda profesyonel destek alabilirsiniz.

Current Works’ün güzellik salonu web sitesi tasarımı hizmeti ile öne çıkabilir ve yeni müşterilerle bağlantı kurmaya başlayabilirsiniz.

Kuaför web sitesi ile daha fazla öne çıkabilir ve özellikle lokal SEO çalışmaları ile çevrenizdeki müşteri kitlenize ulaşabilirsiniz. Profesyonel tasarım süreçleri için her zaman ekibimizle çalışabilirsiniz.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet 10,000 – 250,000 TL
Teslim Süresi 45 – 180 Gün
Alt Yapı WordPress, ASP.NET , HTML
Ödeme Planı %50 Proje Başlangıcı, %50 Proje Teslimi
Hosting 1 Yıl Ücretsiz
Ek Hizmetler Kurumsal Kimlik Tasarımı, SEO, Reklam Yönetimi,  Sosyal Medya Yönetimi
Metin Üretimi Ajans Sorumluluğunda
Görsel Tasarım Ajans Sorumluluğunda
Fotoğraf ve Video Çekimi Müşteri Sorumluluğunda

Kuaför & Güzellik Merkezi Web Sitesi Tasarımı Nasıl Olmalıdır?

guzellik merkezi web sitesi tasarim calismasi 1

Bir güzellik uzmanı olarak görsel stil ve renk anlayışına sahip olabilirsiniz. Ancak bu grafik tasarım becerilerine dönüşemeyebilir.

Current Works ekibi web sitesi tasarımı sürecinde çok sayıda güzellik web sitesi şablonunu size sunuyor ve işletmenizin benzersiz kimliğini ve hizmetlerini en iyi vurgulayanı özelleştirmeyi ortaya koyuyor.

Kuaför ve güzellik merkezi web sitesi tasarımı sürecinde ekibimizin fark yarattığı süreçler şöyledir;

  • Marka Renklerinizi Öne Çıkarıyoruz

Birçok salon web sitesi parlak renklere sahip olsa da işletmenizin benzersiz havasını yansıtan bir renk şeması seçmeniz gerekiyor.

Yenilikçi veya klasik, eğlenceli veya dinamik renk şemalarını bir araya getirebilirsiniz. Şablonunuzda hangi renklerin en iyi göründüğünü görmek istiyorsanız ön çalışmalarımıza göz atabilirsiniz. Burada temel amacımız;

  1. Merkezi resminizi ortaya çıkarmak için arka planda görünen merkezi bir renk oluşturuyoruz.
  2. Üst bilgi resminizle kontrast oluşturan renkleri tercih ediyoruz.
  • Profesyonel Logonuzu Entegre Ediyoruz

Sayfanız ayarlandığında ve kurumsal yapınıza uygun salonunuz için bir logoya ihtiyacımız var. Current Works logonuz yoksa salonunuz için özgün tasarım hizmetleri de veriyor.

En sevdiğiniz yazı tipini seçin ve yüksek çözünürlüklü bir logo oluşturmak için yazı tipini, görüntüleri ve rengi özelleştiriyoruz. Sitenizle birlikte:

  1. Sosyal medya kanallarınız
  2. Dijital varlıklarınız
  3. Kartvizitleriniz
  4. Promosyon ürünleriniz üzerinde de logonuzu kullanabilirsiniz.
  • Ana Sayfanıza Çok Önem Veriyoruz

Ana sayfanız, kullanıcıların salonunuzla ilgili ilk izlenimlerini oluşturur. Bir güzellik uzmanı olarak ilk izlenimlerin ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuz.

Başlık resminizin yanı sıra ana sayfanızda başka hangi görsel öğelerin ait yer alacağına birlikte karar veriyoruz. Mobil cihazlarda ve bilgisayarlarda iyi çalışacak bir ana sayfa tasarlamak en büyük hedefimiz oluyor.

Mesela sürekli kaydırmalı web sayfaları, mobil cihazlarda iyi performans gösteriyor. Ancak, bu biçim belirli bilgileri arayan masaüstü kullanıcıları için tam performans vaat etmiyor.

Ana sayfanızı hem mobil hem de web için optimize etmek üzere şunları göz önünde bulunduruyoruz:

  1. Basit bir yaklaşım- Başlık resminiz, logonuz ve gezinme panelinizle salonunuzun havasını vurgulamaya odaklanıyoruz.
  2. Metin ekleme- Hizmetlerinizin benzersiz bir yönünü vurgulamaya çalışıyoruz. Örneğin doğal saçlara veya başarılı çalışmalara odaklanıyoruz.
  3. Görsel ekleme- Öncesi/sonrası gibi seçenekler ile potansiyel kitlenizin gerçek çalışmalarınızı görmesini sağlıyoruz.

Ana sayfanız üzerinde şu stratejiler ile güzellik salonunuzu öne çıkarıyoruz;

  1. Bir ziyaretçinin kaydırması gerekmeden önce ana sayfanızın metni görmesi gerekiyor.
  2. Dağınık bir görünümden kaçınmak için kelime sayısını 100’ün altında tutuyoruz.
  3. Yerel basında yıldız yorumlarınız varsa, bunları metninizi yazmak yerine becerilerinizi ve hizmetlerinizi vurgulamak için kullanıyoruz.
  4. Net bir harekete geçirici mesaj (CTA) ekliyoruz. Salonunuzun teklifleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için kullanıcıların nereye gitmesi gerektiğini belirten bir düğme veya bağlantıya yer veriyoruz.
  • Randevu ve Rezervasyon Sayfası Ekliyoruz

İnsanların hizmetlerinizi kullanmak için adım attığı ve aslında randevu almasını istediğiniz yer burasıdır. Bu nedenle randevu alma sürecinin takip edilmesinin kolay olduğundan ve iletişim bilgilerinizin süreç boyunca açık ve görünür olduğundan emin oluyoruz.

Rezervasyon sürecini açık ve kolay hale getirmek için aşağıdaki bilgileri mutlaka ekliyoruz;

  1. Müşteriler tüm hizmetlerinizle ilgili randevu alabilir. Birden fazla stilistiniz varsa deneyim seviyeleriyle birlikte kendi uzmanlık alanlarını da ekliyoruz.
  2. Hangi hizmetler tercih edilebilir?
  3. Sunulan her hizmet için fiyatlar nedir?
  4. Her hizmetin buna göre planlama yapabilmeleri için ne kadar sürdüğünü belirtiyoruz.
  5. İptal politikanız nedir?
  6. Randevu nasıl alınır süreci hakkında kısa bir bilgilendirme bölümüne yer veriyoruz.

Ziyaretçilerinizi randevularını almak için kullanıcıları ayrı bir web sitesine veya iletişim formuna yönlendirmeniz gerekmez. Planlama sayfanızı kendi web sitenize yerleştiriyoruz.

  • Hizmetler Sayfalarını SEO Uyumlu Tasarlıyoruz

Randevu Rezervasyon sayfası hizmetlerin bir listesini ve bir fiyat listesini içerse de “Hizmetler” sayfası her hizmet hakkında daha fazla ayrıntı sunmak için önemlidir.

Ayrıca her biri için fiyatları özetleyebilir ve müşterilerinize bir hizmetin sağlanmasının yaklaşık olarak ne kadar süreceğini bildirebilirsiniz.

Bizim için “Hizmetler” sayfanızın en önemli kısmı, randevu/rezervasyon sayfanıza geri bağlantılardır. Her hizmet açıklamasının sonunda müşterilerinizi sadece baktıkları hizmeti rezerve edebilecekleri yere yönlendiren bir CTA (harekete geçirici mesaj) düğmesine yer veriyoruz.

  • Kurumsal Bir Hakkında Sayfası Oluşturuyoruz

Her işletme web sitesinin bir hakkında sayfası olmalıdır. Burası tarihinizi, benzersiz felsefenizi açıkladığınız ve temel olarak ziyaretçilerinize markanız hakkında biraz fikir verdiğiniz yerdir.

Burası ayrıca müşteri yorumlarının ve çalışan profillerinin içeriklerini eklemek için iyi bir alandır. Hakkımızda bölümünü kuaför ve güzellik merkezi web sitesi tasarımı sürecinde işletmeniz için çok etkili kullanıyoruz.

  • İletişim Sayfası ile Dönüşüm Oranını Arttırmayı Hedefliyoruz

İletişim sayfası ile potansiyel müşterilerin iletişime geçmesini kolaylaştırıyoruz. Rezervasyon sayfanızda bazı net iletişim bilgilerini veriyoruz. Ancak burası daha fazla bilgi sunmamız gereken yerdir.

Müşterilerinizin sizinle bağlantı kurmanın birçok yolu olduğundan emin olmak için şunları ekliyoruz;

  1. Konum: Yalnızca adresinizi değil, aynı zamanda yol tarifi almak için bağlantı içeren bir haritayı da ekliyoruz.
  2. Çalışma Saatleri: İşletmenizle ilgili her konum için çalışma saatleri hakkında bilgi veriyoruz.
  3. İletişim Seçenekleri: Telefon numaranızı ve e-posta adresinizi veya size mesaj gönderebilecekleri ve aynı anda bülteninize abone olabilecekleri bir formda ekliyoruz.
  • Portföy Sayfası ile Son Noktayı Koyuyoruz

Kendi gerçek hayattaki müşteri dönüşümlerinizin görüntülerinden daha iyi bir reklam yoktur. Zaten aktif bir Instagram hesabınız varsa müşterilerin genellikle geçmiş güzellik konseptlerinizden, saç rengi hikayelerinizden ve daha fazlasından ilham aldığını biliyoruz.

Portföyünüzü güncel tuttuğunuzdan emin olduğunuzu bilerek size özel portföy sayfası oluşturuyoruz. Burada etkili paylaşımlar ile farkınızı ön plana çıkarabiliyorsunuz.

Kuaför & Güzellik Merkezi Web Sitesi Tasarımı Fiyatları

Kuaför salonu web sitelerinizi yayınlamadan önce, içeriğini, işlevlerini ve bağlantılarını hatalar için bir kez daha kontrol ediyoruz.

Yayınladıktan sonra her süreç sitenizi arama motorlarında tanıtmakla ilgilidir. Google gibi arama motorları, ziyaretçilerin sosyal medya ağlarının yanı sıra web sitenize erişmeleri için ana araçlardan biridir.

Daha fazla sayıda ziyaretçi genellikle daha fazla sayıda müşteriye dönüşür. Bu yüzden güzellik salonu web siteniz arama motoru dostu olmalı ve teslimden sonra sitenizi optimize etmeye devam etmelisiniz.

Kuaför ve güzellik merkezi web sitesi tasarımı fiyatları konusunda hemen Current Works’ün size özel teklifleri ile tanışın.

S.S.S.

Güzellik Salonu Web Sitesi Nasıl Başarılı Olur?

Güzellik salonu web sitesi tasarımı için başarılı olmak istiyorsanız belirli özelliklere sahip olması gerekiyor. Web sitesi tasarım trendlerini araştırın. Site haritanızı yapılandırın. Bir web sitesi şablonu seçin. Sitenizi estetik tasarlayın. Online rezervasyonları ve ödemeleri kabul edin. SEO'nuzu güçlü oluşturun. Mobil cihazlar için optimize edin. Siteniz hakkında geri bildirim toplayın.

Güzellik Salonları Neden Web Sitesine İhtiyaç Duyar?

Bir web sitesi, müşterilere kaliteli hizmet verdiğinizi göstermenin bir işaretidir. Salonunuzu kendi koşullarınıza göre tanıtan bir web sitesi, rekabetinizde size çok net ve mevcut bir avantaj sağlar. Bu özellikle bir güzellik işlemini yapan tek sizseniz ya da yeni bir yöntem ile müşteri çekecekseniz web siteniz üzerinden duyurabileceğiniz bir haberdir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir