Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

Current Works deneyimi ile Görüntülü reklamlarda maksimum verim alabilirsiniz.  Ekibimiz Görüntülü reklamlarda en verimli araçları kullanıyor. Her zaman dijital hedeflerinizle uyumlu reklam optimizasyonu yapıyoruz ve reklamlarınızı düzenli olarak takip ediyoruz. 

Reklamlarınızın kurulumu, paylaşımı, analizi, takibi ve optimizasyonu konusunda her bir ekip üyemiz üzerine düşeni yapıyor. Müşteri kitlenize direkt olarak hedeflediğiniz anahtar kelimelerde pazarlama stratejinize uygun şekilde ulaşmak için danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Current Works olarak her sektörden çok sayıda işletmeye görüntülü reklamcılık danışmanlığı hizmeti veriyor ve düzenli dönütlerle çalışmalarımızdan müşterilerimize de bahsediyoruz.

    Hemen Teklif Al

    Görüntülü Reklamcılık Süreci

    Ön Görüşme

    Herhangi bir medya organında, genel reklam alanlarında, dijital medya ortamında veya basılı yayın organlarında reklam yapmaya yönelik hizmetlerimiz hakkında size bilgiler aktardığımız süreç, ön görüşme sürecidir. Ön görüşme sürecince ihtiyaçlarınızı anlar ve taleplerinizi dinleriz. Bizim size görüntülü reklamcılık alanında neler sunabileceğimiz ve markanızı veya işinizi nasıl geliştirebileceğimize dair, referanslarımızı da göstererek, bizimle neden çalışmanız gerektiğini bu aşamada gerçekleştireceğimiz sunumla arz ederiz. Bu aşamada kesin veya projeksiyon olarak bir maliyet hesabı yapılmaz. Zira maliyetlerin ortaya çıkabilmesi için planlama safhasında size özel bir projeksiyon oluşturulmalıdır.

    Planlama ve Ön Şablon Onayı

    Prensipte anlaştıktan sonra, sizin için iş geliştirme süreçlerinin planlamasına geçeriz. Hangi görsel reklam alanında çalışacağımıza, sizin için faydalı olma durumuna göre karar verdikten sonra, grafik tasarım, kreatif reklamcılık ve video prodüksiyon gibi fonksiyonlarımızı da kullanacağımız sürecin planlamasını yaparız. Bu planlama, işin niteliklerinin yanı sıra, süresi ve maliyeti gibi verileri de içerir. Olağan hallerde ortaya çıkacak işin tüm detaylarını içeren bu plan, olağan dışı hallerde ne kadar maliyet ve süre sapması olacağına dair de belli ölçekte bilgiler içerecektir. Bu aşamada sizden onay alındıktan sonra sürecin uygulamasına geçilir.

    Reklam İçeriğinin Hazırlanması

    Görüntülü reklamcılık, tasarım bakımından birçok detayı bulunan, ancak kodlamaya nadir başvurulan bir alandır. Video çekimleri, grafik tasarımlar ve kreatif reklam içerikleri gibi detayları olan bu süreçlerde, yaygın olarak tasarım faaliyetleri gerçekleştirilir. Ancak bazı özel durumlarda size özel yazılımların üretilmesi de gerekebilir ki, bu durumda da size etkin desteği firmamız kapsamında sunar veya planlamada belirlediğimiz şekilde çözüm ortaklarımızla birlikte bu işlemleri gerçekleştiririz. 

    Son Onay ve Geliştirmeler

    Uygulama, yani tasarım ve kodlama aşamasından sonra, iş ortaya çıkar. Sizin için ortaya koyduğumuz için test işlemlerini size sunmadan önce biz yaparız. Ancak üretilen işin herhangi bir safhasında, sizin beklentilerinizle örtüşmeyen bir durumun ortaya çıkması halinde elbette düzenlemeler yaparız. Bununla birlikte, süreç içerisinde müşteri reaksiyonuna bağlı olarak plan düzenli olarak değişebilir. Bu durumda, ilk şablon onayı safhasına yeniden döner ve yeni projeksiyonu yaparak onayınıza sunarız. Bu bir iş ve bütçe revizyon süreci olarak tanımlanabilir. İşin size olan getirisini arttırmak için bu revizyonlar tavsiyemiz nitelliğinde olacaktır.

    Görüntülü Reklamcılık Fiyatları

    Firmanıza ait web sitesi, blog sayfaları ya da sosyal meya hesaplarında yani dijital platformlarda tüketiciye yönelik pazarlama kampanyaları içeren reklamlar görüntülü reklamcılık çalışmaları ile ortaya çıkar. Display reklamlar olarak da bilinen bu reklamlar kullanıcıları engellemez, içerikleri görüntülemelerine engel olmaz ve ziyaretçileri yormayan minimalist tasarımlara sahiptir.

    Markanızın etkili, düşük bütçeli ve dönüşüm odaklı dijital reklam faaliyetleri yürütmesinde görüntülü reklamcılık çok önemlidir. Bu reklamlar ile hem ziyaretçilerinizi aksiyona itebilir hem de marka sadakatini arttırabilirsiniz. Bu kadar etkili reklamların tasarımı ve içerikleri de çok önemlidir. Bu nedenle görüntülü reklamcılık alanında Current Works ekibinden destek alabilirsiniz.

    Bütçenize uygun, ürün ve hizmetlerinizi pazarlamanızda etkili olacak görüntülü reklam tasarımlarında fiyat bilgisi için hemen bize ulaşabilirsiniz.

    Fiyatlar Neye Göre Belirleniyor?

    • Görüntülü reklamın türü hazırlanma sürecini ve fiyatını etkiler. (Rollover, Expanable, Sticky, Floating Advertising, Advertising Conver, Interstital reklam modelleri)
    • Reklamlarda yer alacak içerikler de özel olarak tasarlanır. (Görsel, metin ve video içerikler uzman ekip üyelerimizin yönetiminde tasarlanıyor.)
    • Reklamların uzunluğu ve kullanılacağı platformun reklam entegrasyonu
    • Hazırlanacak görüntülü reklam türü görüntülü reklamcılık hizmetlerimizde fiyatları belirleyen etmenler arasında yer alıyor.

    Görüntülü reklamcılık hizmeti ile sizler de geniş kitlelere ürün ve hizmetlerinizi ulaştırabilir ve markanızın pazardaki konumunu güçlendirebilirsiniz. Görüntülü reklamcılık türleri için hemen bizi arayın ve detaylı bilgi alın.

     

     

    Diğer Hizmetlerimiz

    S.S.S

    Görüntülü Reklamcılık Nedir?

    Görüntülü reklamcılık web siteniz ya da blog sayfanız üzerinde yani kısaca dijital platformlarda ziyaretçilerin karşısına çıkan reklamlardır. Banner alanlarında yer alan bu reklamlar markaların tanıtım, satış, pazarlama ya da müşteri çekmek için oluşturduğu özel kampanyalardır.  Markanızın arama motorları ya da sosyal medya uygulamalarında belirlenen anahtar kelimelerde görüntülü reklamlar oluşturması çok etkili olur.

    Markanızın geniş bir kitleye hitap edebilmesi için etkili bir şekilde reklam stratejisi geliştiriyoruz. Doğru bütçe ile en etkili reklamları oluşturabileceğiniz ve direkt satış odaklı çalışabileceğiniz görüntülü reklamlar ile sizler de markanızı geniş bir kitleye ulaştırabilirsiniz. Aynı zamanda web sitenize daha fazla müşteri çekebilmek için de bu reklamları kullanabilirsiniz.

    Görüntülü Reklam Türleri Nelerdir?

    Görüntülü reklam türleri öncelikle arama motoru reklamları olarak sıralanabilir. Bunun yanında Youtube gibi platformlarda oluşturduğunuz video ve görsel reklamları da ifade eder. Görüntülü reklamlar web siteniz üzerinde de yapabileceğiniz reklamlardır.  Markanıza özel olarak oluşturulan reklamlar ile markanızı çok daha geniş bir kitleye ulaştırma fırsatı elde edebilirsiniz.

    Görüntülü reklamlar için profesyonel destek almalısınız. Reklam tasarımı, reklam bütçesi ve satış stratejisi gibi tüm konularda bizlerden yardım alabilirsiniz. Görüntülü reklamcılık hizmetleri için her zaman bizlere ulaşabilir ve kaliteli hizmet alabilirsiniz. Markanızın etkili reklam stratejisi için görüntülü reklam hizmetlerimizden yararlanmaya hemen başlayın. Reklam türleri hakkında detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşabilirsiniz.

    Görüntülü Reklamcılık Ne Kazandırır?

    Görüntülü reklamcılık öncelikle markanızın bilinirliğini arttırır. Direkt olarak potansiyel müşterilerinize ulaşmak istiyorsanız bu reklamlar ile amacınıza ulaşabilirsiniz. Bu sayede marka bilinirliği ve marka imajını güçlendirebilirsiniz. Bunun yanında markanızın satışları da artış gösterir.

    Ürün ve hizmetlerinizi tanıtma ve direkt olarak satın alma amaçlı arama yapan kullanıcılara ulaşma konusunda görüntülü reklamları etkili bir şekilde kullanabilirsiniz. Ek olarak web sitenize daha fazla ziyaretçi çekme amaçlı da bu reklamları kullanabilirsiniz.

    Görüntülü reklamcılık daha fazla kişiye ulaşmanızı ve ürün ile hizmetlerinizi daha fazla satmanızı sağlar. Marka bilinirliği ve marka bağlılığı oluşturma konusunda da sizlere büyük katkılar sağlayacaktır.

    Görüntülü Reklamcılık Yerleştirme İfadesi Ne Anlama Gelir?

    Etkileşiminizi arttırmak için, ürünleriniz veya hizmetlerinizle ilgilenme ihtimali olan kişileri hedefleyerek daha iyi sonuçlar alabilirsiniz. Yerleşim hedefleme, görüntülü reklamlarınızın hangi web sitelerinin görüntüleneceğini seçme yöntemidir. Google Görüntülü Reklam Ağı’nda reklamlarınızın nerelerde yayınlanacağı konusunda size en iyi  seçenekleri sunarak boş yere para kaybetmemenizi de sağlar. Bu, belirli bir demografik kitlenin hedeflenmesi için etkilidir. Reklam verenler, hedef kitleyle alakalı web sitelerini hedeflemeli ve tercih etmelidir. Dolayısı ile, hedefinizle alakalı olduğunu düşündüğünüz web siteleri ve forumları seçerek kullanıcıların ziyaret etmeleri muhtemel sayfaları hedeflemelisiniz.

    Google Görüntülü Reklamlar Kampanyasında Hangi İki Ana Reklam?

    Ödemeli reklamcılık pek çok websitesi için vazgeçilmez trafik kaynaklarından birisidir. Ödemeli reklamcılık ekosisteminin en büyük iki oyuncusu arama ağı reklamları ve sosyal medya reklamlarıdır. Fakat ödemeli reklamcılık bu iki kanalla sınırlı değildir. Bunlardan biriside görüntülü reklam ağıdır. Google Ads’te temel olarak iki ağ üzerinden reklam verebilirsiniz. Bunların ilki en çok bilinen ve kullanılan arama ağı reklamları, diğeri ise milyonlarca websitesinde reklam yayınlamanızı sağlayan görüntülü reklam ağıdır. Görüntülü reklam ağının inanılmaz erişimi var. Görüntülü reklam ağı kullanarak binlerce internet sitesinde reklam gösterebilirsiniz.

    Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir?

    Görüntülü (GDN) Reklam Ağı, bir diğer ismiyle Google display Network reklamları (GDN); Google’ın anlaşmalı web sayfalarında reklamlarınızın görsel içeriklere dayalı olarak, yayınlanması sağlayan bir reklam modelidir. Çoğunlukla, kullanıcılar İnternet’e girdiklerinde, video izlerken, Gmail’lerini kontrol ettikleri esnada veya çeşitli uygulamalar kullanırken gösterilebilecek görüntülü ya da zengin medya reklamıdır. Bu tür reklamlar genellikle Google’a ait olmayan ancak Google Ağı’nın bir parçası olan web sitelerinde gösterilirler. Görüntülü Reklamlar, içeriğiniz ile ilgilenen kullanıcılara gösterilirken, ürünlerinizle ilgili web sitesini ziyaret ederek; geçmişteki veya sitenizi ziyaret eden kullanıcılara yeniden hedefleme yapmış olursunuz.

    Duyarlı Görüntülü Reklam Nedir?

    Duyarlı görüntülü reklamlar, Görüntülü Reklam Ağı için varsayılan reklam türüdür. Bu reklamların boyut, görünüm ve biçimleri hemen hemen her reklam alanına sığacak şekilde otomatik olarak ayarlanır. Öğeler, performansı en üst düzeye çıkarmak için uyarlanır. Bu reklamları oluşturmak için başlık, logo, resim veya açıklama gibi türlerde her bir türden birden çok öğe yükleyebilirsiniz. Farklı reklam öğelerini tek reklam öğesine yükleyebilirsiniz. Daha sonra da Google, reklamlarınızı oluşturur ve Görüntülü Reklam Ağı’nda yayınlar. Bu reklamlar gösterim sırasında yüksek performanslı olacak şekilde optimize edilir.

    İzmir Konak'tayız!