Dijital ortamda daha kaliteli içerik üretmek ve markanızın kurumsal imajını sağlamak için görüntülü reklamcılık hizmetleri alabilirsiniz.  Web sitesi, blog sayfası, sosyal medya hesapları gibi birçok dijital kanal üzerinde etkili pazarlama için görüntülü reklamcılık desteği alabilirsiniz.

Kullanıcıların engellemeyeceği ve içeriklerin görüntülemelerine engel olmayan reklamları İzmir görüntülü reklamcılık ajansı olarak sizlere sağlıyoruz. Ziyaretçilerinizi yormayan minimal tasarıma sahip reklamalar İzmir görüntülü reklamcılık uzmanı arkadaşlarımız tasarlıyor.

Display reklamlar olarak da bilinen bu hizmette görüntülü reklamcılık firması olarak düşük bütçelerle yüksek kazançlar elde etmenizi sağlıyoruz. Firmamız tarafından tasarlanan reklamlar sizlere yüksek dönüşüm sağlamaktadır.

Görüntülü reklamcılık firması olarak kitlenizi belirli bir aksiyona yönlendiriyor ve böylece markanıza daha sadık bir kitle oluşmasını sağlıyoruz. Tüm projelerimizde içerikleri özel olarak seçiyor ve markanızın kurumsal imajına uygun içerikler üretiyoruz.

Görsel olarak marka kalitenizi ortaya koymak için en iyi görüntülü reklamcılık ajansı seçmek gerekiyor. Current Works ile çalışırsanız deneyimli ekibimiz dijitalde markanıza büyük kazançlar sağlayacak görüntülü reklamlar düzenliyor.

Reklam uzunluğu, kullanılacak araç ve programlar, içerik gibi birçok nokta görüntülü reklamcılık fiyatları üzerinde etkili oluyor. Reklam filmi çekiminden drone ile çekime, fotoğraf çekiminden ürün çekimine kadar her konuda bize ulaşabilir ve görüntülü reklamcılık desteği alabilirsiniz.

google reklam ajansı

Referanslarımız

Görüntülü Reklamcılık Süreci

Ön Görüşme

Herhangi bir medya organında, genel reklam alanlarında, dijital medya ortamında veya basılı yayın organlarında reklam yapmaya yönelik hizmetlerimiz hakkında size bilgiler aktardığımız süreç, ön görüşme sürecidir. Ön görüşme sürecince ihtiyaçlarınızı anlar ve taleplerinizi dinleriz. Bizim size görüntülü reklamcılık alanında neler sunabileceğimiz ve markanızı veya işinizi nasıl geliştirebileceğimize dair, referanslarımızı da göstererek, bizimle neden çalışmanız gerektiğini bu aşamada gerçekleştireceğimiz sunumla arz ederiz. Bu aşamada kesin veya projeksiyon olarak bir maliyet hesabı yapılmaz. Zira maliyetlerin ortaya çıkabilmesi için planlama safhasında size özel bir projeksiyon oluşturulmalıdır.

Prensipte anlaştıktan sonra, sizin için iş geliştirme süreçlerinin planlamasına geçeriz. Hangi görsel reklam alanında çalışacağımıza, sizin için faydalı olma durumuna göre karar verdikten sonra, grafik tasarım, kreatif reklamcılık ve video prodüksiyon gibi fonksiyonlarımızı da kullanacağımız sürecin planlamasını yaparız. Bu planlama, işin niteliklerinin yanı sıra, süresi ve maliyeti gibi verileri de içerir. Olağan hallerde ortaya çıkacak işin tüm detaylarını içeren bu plan, olağan dışı hallerde ne kadar maliyet ve süre sapması olacağına dair de belli ölçekte bilgiler içerecektir. Bu aşamada sizden onay alındıktan sonra sürecin uygulamasına geçilir.

Görüntülü reklamcılık, tasarım bakımından birçok detayı bulunan, ancak kodlamaya nadir başvurulan bir alandır. Video çekimleri, grafik tasarımlar ve kreatif reklam içerikleri gibi detayları olan bu süreçlerde, yaygın olarak tasarım faaliyetleri gerçekleştirilir. Ancak bazı özel durumlarda size özel yazılımların üretilmesi de gerekebilir ki, bu durumda da size etkin desteği firmamız kapsamında sunar veya planlamada belirlediğimiz şekilde çözüm ortaklarımızla birlikte bu işlemleri gerçekleştiririz. 

Uygulama, yani tasarım ve kodlama aşamasından sonra, iş ortaya çıkar. Sizin için ortaya koyduğumuz için test işlemlerini size sunmadan önce biz yaparız. Ancak üretilen işin herhangi bir safhasında, sizin beklentilerinizle örtüşmeyen bir durumun ortaya çıkması halinde elbette düzenlemeler yaparız. Bununla birlikte, süreç içerisinde müşteri reaksiyonuna bağlı olarak plan düzenli olarak değişebilir. Bu durumda, ilk şablon onayı safhasına yeniden döner ve yeni projeksiyonu yaparak onayınıza sunarız. Bu bir iş ve bütçe revizyon süreci olarak tanımlanabilir. İşin size olan getirisini arttırmak için bu revizyonlar tavsiyemiz nitelliğinde olacaktır.

    Hemen Teklif Al




    Görüntülü Reklamcılık Fiyatları

    goruntulu reklamcilikFirmanıza ait web sitesi, blog sayfaları ya da sosyal medya hesaplarında yani dijital platformlarda tüketiciye yönelik pazarlama kampanyaları içeren reklamlar görüntülü reklamcılık çalışmaları ile ortaya çıkar.

    Display reklamlar olarak da bilinen bu reklamlar kullanıcıları engellemez, içerikleri görüntülemelerine engel olmaz ve ziyaretçileri yormayan minimalist tasarımlara sahiptir.

    Markanızın etkili, düşük bütçeli ve dönüşüm odaklı dijital reklam faaliyetleri yürütmesinde görüntülü reklamcılık çok önemlidir.

    Bu reklamlar ile hem ziyaretçilerinizi aksiyona itebilir hem de marka sadakatini arttırabilirsiniz. Bu kadar etkili reklamların tasarımı ve içerikleri de çok önemlidir. Bu nedenle görüntülü reklamcılık alanında Current Works ekibinden destek alabilirsiniz.

    Bütçenize uygun, ürün ve hizmetlerinizi pazarlamanızda etkili olacak görüntülü reklam tasarımlarında fiyat bilgisi için hemen bize ulaşabilirsiniz.

    Fiyatlar Neye Göre Belirleniyor?

    • Görüntülü reklamın türü hazırlanma sürecini ve fiyatını etkiler. (Rollover, Expanable, Sticky, Floating Advertising, Advertising Conver, Interstital reklam modelleri)
    • Reklamlarda yer alacak içerikler de özel olarak tasarlanır. (Görsel, metin ve video içerikler uzman ekip üyelerimizin yönetiminde tasarlanıyor.)
    • Reklamların uzunluğu ve kullanılacağı platformun reklam entegrasyonu
    • Hazırlanacak görüntülü reklam türü görüntülü reklamcılık hizmetlerimizde fiyatları belirleyen etmenler arasında yer alıyor.

    Görüntülü reklamcılık hizmeti ile sizler de geniş kitlelere ürün ve hizmetlerinizi ulaştırabilir ve markanızın pazardaki konumunu güçlendirebilirsiniz. Görüntülü reklamcılık türleri için hemen bizi arayın ve detaylı bilgi alın.

    Görüntülü reklamcılık nedir?

    Görüntülü reklamcılık web siteniz ya da blog sayfanız üzerinde yani kısaca dijital platformlarda ziyaretçilerin karşısına çıkan reklamlardır. Banner alanlarında yer alan bu reklamlar markaların tanıtım, satış, pazarlama ya da müşteri çekmek için oluşturduğu özel kampanyalardır. Markanızın arama motorları ya da sosyal medya uygulamalarında belirlenen anahtar kelimelerde görüntülü reklamlar oluşturması çok etkili olur. Markanızın geniş bir kitleye hitap edebilmesi için etkili bir şekilde reklam stratejisi geliştiriyoruz. Doğru bütçe ile en etkili reklamları oluşturabileceğiniz ve direkt satış odaklı çalışabileceğiniz görüntülü reklamlar ile sizler de markanızı geniş bir kitleye ulaştırabilirsiniz. Aynı zamanda web sitenize daha fazla müşteri çekebilmek için de bu reklamları kullanabilirsiniz.

    Görüntülü reklam türleri nelerdir?

    Görüntülü reklam türleri öncelikle arama motoru reklamları olarak sıralanabilir. Bunun yanında Youtube gibi platformlarda oluşturduğunuz video ve görsel reklamları da ifade eder. Görüntülü reklamlar web siteniz üzerinde de yapabileceğiniz reklamlardır. Markanıza özel olarak oluşturulan reklamlar ile markanızı çok daha geniş bir kitleye ulaştırma fırsatı elde edebilirsiniz. Görüntülü reklamlar için profesyonel destek almalısınız. Reklam tasarımı, reklam bütçesi ve satış stratejisi gibi tüm konularda bizlerden yardım alabilirsiniz. Görüntülü reklamcılık hizmetleri için her zaman bizlere ulaşabilir ve kaliteli hizmet alabilirsiniz. Markanızın etkili reklam stratejisi için görüntülü reklam hizmetlerimizden yararlanmaya hemen başlayın. Reklam türleri hakkında detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşabilirsiniz.

    Görüntülü reklamcılık ne kazandırır?

    Görüntülü reklamcılık öncelikle markanızın bilinirliğini arttırır. Direkt olarak potansiyel müşterilerinize ulaşmak istiyorsanız bu reklamlar ile amacınıza ulaşabilirsiniz. Bu sayede marka bilinirliği ve marka imajını güçlendirebilirsiniz. Bunun yanında markanızın satışları da artış gösterir. Ürün ve hizmetlerinizi tanıtma ve direkt olarak satın alma amaçlı arama yapan kullanıcılara ulaşma konusunda görüntülü reklamları etkili bir şekilde kullanabilirsiniz. Ek olarak web sitenize daha fazla ziyaretçi çekme amaçlı da bu reklamları kullanabilirsiniz. Görüntülü reklamcılık daha fazla kişiye ulaşmanızı ve ürün ile hizmetlerinizi daha fazla satmanızı sağlar. Marka bilinirliği ve marka bağlılığı oluşturma konusunda da sizlere büyük katkılar sağlayacaktır.

    Google görüntülü reklam ağı nedir?

    Görüntülü (GDN) Reklam Ağı, bir diğer ismiyle Google display Network reklamları (GDN); Google’ın anlaşmalı web sayfalarında reklamlarınızın görsel içeriklere dayalı olarak, yayınlanması sağlayan bir reklam modelidir. Çoğunlukla, kullanıcılar İnternet’e girdiklerinde, video izlerken, Gmail’lerini kontrol ettikleri esnada veya çeşitli uygulamalar kullanırken gösterilebilecek görüntülü ya da zengin medya reklamıdır. Bu tür reklamlar genellikle Google’a ait olmayan ancak Google Ağı’nın bir parçası olan web sitelerinde gösterilirler. Görüntülü Reklamlar, içeriğiniz ile ilgilenen kullanıcılara gösterilirken, ürünlerinizle ilgili web sitesini ziyaret ederek; geçmişteki veya sitenizi ziyaret eden kullanıcılara yeniden hedefleme yapmış olursunuz.

    Google Görüntülü Reklamlar Kampanyasında Hangi İki Ana Reklam?

    Ödemeli reklamcılık pek çok websitesi için vazgeçilmez trafik kaynaklarından birisidir. Ödemeli reklamcılık ekosisteminin en büyük iki oyuncusu arama ağı reklamları ve sosyal medya reklamlarıdır. Fakat ödemeli reklamcılık bu iki kanalla sınırlı değildir. Bunlardan biriside görüntülü reklam ağıdır. Google Ads’te temel olarak iki ağ üzerinden reklam verebilirsiniz. Bunların ilki en çok bilinen ve kullanılan arama ağı reklamları, diğeri ise milyonlarca websitesinde reklam yayınlamanızı sağlayan görüntülü reklam ağıdır. Görüntülü reklam ağının inanılmaz erişimi var. Görüntülü reklam ağı kullanarak binlerce internet sitesinde reklam gösterebilirsiniz.

    Duyarlı görüntülü reklamlar nedir?

    Duyarlı görüntülü reklamlar, Görüntülü Reklam Ağı için varsayılan reklam türüdür. Bu reklamların boyut, görünüm ve biçimleri hemen hemen her reklam alanına sığacak şekilde otomatik olarak ayarlanır. Öğeler, performansı en üst düzeye çıkarmak için uyarlanır. Bu reklamları oluşturmak için başlık, logo, resim veya açıklama gibi türlerde her bir türden birden çok öğe yükleyebilirsiniz. Farklı reklam öğelerini tek reklam öğesine yükleyebilirsiniz. Daha sonra da Google, reklamlarınızı oluşturur ve Görüntülü Reklam Ağı’nda yayınlar. Bu reklamlar gösterim sırasında yüksek performanslı olacak şekilde optimize edilir.

    Hemen Teklif Al!

    Logo, marka kimliğinin önemli unsurlarından biridir ve genellikle potansiyel bir müşterinin markaya dair ilk izlenimini oluşturur.

      Hemen Teklif Al