Googlein Possum Algoritma Guncellemesi

Google’ın Possum Algoritma Güncellemesi

Google’ın Possum güncellemesinin temel amacı, yerel arama sonuçlarının kesinliğini ve alaka düzeyini artırmaktı. Güncelleme, Google’ın algoritmasının, belirli sorgu türleri için arama sonuçlarının en üstünde görünen yakındaki kuruluşlar grubu olan yerel paketteki şirketleri nasıl sıraladığını ve sunduğunu önemli ölçüde değiştirdi.

Possum güncellemesinden önce, Google’ın yerel arama algoritması, bir işletmenin arama yapan kişiye olan yakınlığına önemli bir ağırlık veriyordu ve bu, genellikle arama yapan kişinin ihtiyaçlarına özellikle uygun olmayan sonuçlar üretiyordu.

Possum güncellemesi, Google’ın algoritmasının artık yerel işletmeleri sıralarken dikkate aldığı, işletmenin arayanın sorgusuyla alaka düzeyi, arayanın konumu ve işletmenin konumu gibi bir dizi yeni öğe ekledi. Possum güncellemesi, arama yapanlara bu yeni faktörleri ekleyerek ihtiyaçlarına daha uygun olan yakındaki şirketlerin bir listesinin gösterilme olasılığını artırdı.

Possum Güncellemesi, Yerel Arama Sonuçlarının Görüntülenme Şeklini Nasıl Etkiledi?

Yerel pakette görünmek için artan iş uygunluğu, Possum güncellemesinin yerel arama sonuçlarının nasıl sunulduğu üzerindeki ana etkilerinden biridir. Possum güncellemesinden önce, Google’ın yerel arama algoritması, yerel pakette hangi işletmelerin görünmesine izin verildiği konusunda oldukça seçiciydi ve birçoğunu dışarıda bıraktı.

Possum güncellemesinin bu uygunluk gerekliliklerini gevşetmesi sayesinde artık yerel pakette görünmeye uygun daha fazla şirket var. Artan potansiyel rakip sayısı nedeniyle işletmelerin yerel rekabette öne çıkması artık daha zor. Possum güncellemesi, Google’ın algoritmasının yerel arama sonuçlarını etkilemesinin başka bir yolu olan yerel işletmeleri sıralamak için kullandığı bir dizi yeni faktör getirdi.

Bu değişkenler, işletmenin arama yapan kişinin ihtiyaçlarına uygunluğunu, arama yapan kişinin konumu ve işletmenin konumunu içerir. Possum güncellemesi, arama yapanlara, bu faktörleri dikkate alarak ihtiyaçlarına daha uygun olan yakındaki şirketlerin bir listesinin gösterilme olasılığını artırdı.

Tüm İşletmeler Possum Güncellemesinden Eşit Şekilde Mi Etkilendi Yoksa Bazıları Diğerlerinden Daha Mı Fazla Etkilendi?

Possum güncellemesinden farklı işletmeler farklı şekilde etkilendi. Güncellemenin ardından bazı işletmeler yerel arama sonuçlarında görünürlükte önemli bir artış yaşarken, diğerleri düşüş yaşadı. Güncellemenin belirli bir işletme üzerindeki etkisi, işletmenin arama yapanın sorgusuyla ne kadar alakalı olduğu hem arama yapanın hem de işletmenin nerede bulunduğu ve işletmenin çevrimiçi varlığının ne kadar güçlü olduğu gibi çeşitli unsurlara bağlı olarak değişir.

Possum güncellemesinden sonra, iyi tasarlanmış bir web sitesi ve çok sayıda olumlu yorum dahil olmak üzere güçlü bir çevrimiçi varlığa sahip işletmelerin görünürlükte bir artış görme olasılığı daha yüksektir. Ancak, çevrimiçi itibarı zayıf olan veya arama yapan kişinin sorgusuyla o kadar alakalı olmayan işletmeler görünürlükte düşüş görebilir.

Possum güncellemesinin genel amacı, yerel arama sonuçlarının alaka düzeyini ve doğruluğunu artırmaktı, böylece müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilen ve sağlam bir çevrimiçi varlık oluşturabilen şirketlerin yerel arama sonuçlarındaki görünürlüklerinde bir iyileşme görme olasılığı daha yüksektir.

İşletmeler, Possum Güncellemesinden Sonra Yerel Arama Sonuçlarındaki Görünürlüklerini Artırmak İçin Herhangi Bir Adım Atabilir Mi?

Possum güncellemesinin ardından, işletmelerin yerel arama sonuçlarındaki görünürlüklerini artırmak için yapabilecekleri bir dizi eylem vardır. Google Benim İşletmem girişlerinin doğru ve güncel olduğundan emin olmak, işletmelerin yapabileceği en önemli şeylerden biridir. Bu, işletmenin yüksek kaliteli görüntülerinin yanı sıra konum, çalışma saatleri ve sağlanan hizmetler hakkında doğru bilgiler içermesini gerektirir.

Güçlü bir çevrimiçi varlık oluşturmak, işletmelerin güçlü bir Google Benim İşletmem listelemesine ek olarak yerel arama sonuçlarında görünürlüklerini artırabilmelerinin başka bir yoludur. Bu, müşteri yorumları istemek ve bunlara aktif olarak yanıt vermek, yerel arama için optimize edilmiş iyi tasarlanmış bir web sitesine sahip olmak ve daha fazlasını içerir. İşletmeler, güçlü bir çevrimiçi varlık geliştirerek yerel arama sonuçlarındaki görünürlüklerini artırabilir ve daha fazla müşteri çekebilir.

Ve son olarak, işletmeler, çevrimiçi içeriklerine yerel anahtar kelimeler ekleyerek ve diğer bölgesel web sitelerinden bağlantılar alarak, web sitelerinin yerel arama sonuçlarındaki görünürlüğünü de artırabilir. İşletmeler bunu yaparak yerel arama yapanlar için güvenilir bilgi kaynakları olduklarını Google’ın algoritmasına bildirebilirler.

Possum Güncellemesi, Birden Fazla Konuma Sahip İşletmelerin Arama Sonuçlarında Görüntülenme Şeklini Nasıl Etkiler?

Possum güncellemesi hem arama yapanın hem de şirketin konumunu dikkate alarak, birden fazla konuma sahip şirketlerin arama sonuçlarında nasıl görüntülendiğini değiştirdi. Possum güncellemesinden önce, Google’ın yerel arama algoritması, bir işletmenin arama yapan kişiye olan yakınlığına önemli bir ağırlık veriyordu ve bu, genellikle arama yapan kişinin ihtiyaçlarına özellikle uygun olmayan sonuçlar üretiyordu.

Possum güncellemesi, Google’ın algoritmasının artık yerel işletmeleri sıralarken dikkate aldığı, işletmenin arayanın sorgusuyla alaka düzeyi, arayanın konumu ve işletmenin konumu gibi bir dizi yeni öğe ekledi. Buna göre, birden çok konuma sahip şirketler, arama yapan kişinin konumuna ve şirketin sorguyla alaka düzeyine bağlı olarak her konumda farklı arama sıralamaları yaşayabilir.

Örneğin, bir şirketin bir şehirde birden fazla konumu varsa, bir konum o şehirden arama yapan kişiler için arama sonuçlarında daha üstte görünebilirken, farklı bir şehirden arama yapan kişiler için başka bir konum daha üstte görünebilir. Possum güncellemesinin bir sonucu olarak, birden çok konuma sahip işletmelerin yerel arama sonuçlarındaki görünürlüklerini artırmak için artık çevrimiçi varlıklarını her konum için ayrı ayrı optimize etmeleri gerekiyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir