Google Reklam Fiyatları 2022

Google Reklam Fiyatları 2023

Google üzerinde Ads sistemi ile sizler de internet üzerinde etkili reklamlar oluşturabilir ve arama motorlarında üst sıralarda yer alabilirsiniz. Profesyonel Google reklam fiyatları hedeflediğiniz anahtar kelime veya rekabet oranına göre değişiklik gösteriyor. Burada maliyetleri öncelikle tıklama başı olarak veriliyor. Sizler fiyat teklifi veriyorsunuz. 

Ortalama Google reklam fiyatları 500 TL ile 10 bin TL arasında değişiklik gösterebilir. 

Ülkemizde tıklama başı maliyet 5 kuruştan başlayarak 10 TL’ye kadar çıkıyor.  Bunun yanında 10 TL’den çok daha fazla olan maliyetler de söz konusu olabilir. İstanbul, İzmir ve Ankara gibi zorlu konumlarda değişiyor. Bu nedenle bir araştırma yaparak TBM hesaplama yapmanız gerekiyor.

Reklam çalışması konusunda Google reklam ajansı ile çalışabilir veya freelance destek alabilirsiniz.  Danışmanlık hizmetlerinde firma ve markanız için paket fiyatlar uygulanmaz. Genellikle reklam kampanyası yaptırma maliyetleri projeye göre değişir.

Sektörlere göre tıklama başı maliyetler çok daha yüksek olabilir. Google reklam verme ücretleri tam tabiri ile açık arttırma sistemi ile çalışıyor demek mümkündür. Yani buradaki reklamlar bir borsa gibi sürekli olarak değişik fiyatlarla olur.

Reklam veren markalar anlık olarak rekabet içinde oluyor ve herkes verdiği teklifi belirleyerek reklam maliyetlerini belirliyor.  Bizler sizin için en uygun fiyatlarla en etkili reklam stratejilerini belirleyerek Google’da üst sıralara çıkma şansı veriyoruz.

Google reklam uzmanı ile görüşün ve hemen sizler de kurumsal ihtiyaçlarınız için güncel Google reklam fiyat listesi alın.

Google Reklam Fiyatları Nasıl Belirleniyor?

Google Ads

Google reklam fiyatları öncelikle dijitalde daha geniş kitlelere ulaşmak isteyen markalar için çok önemli oluyor. Bu konuda büyük soru işaretleri olan web sitesi sahiplerine burada Google Ads reklam ücretleri konusunda bilgi verelim. İlk olarak fiyatların neye göre belirlendiği birçok işletme sahibi tarafından merak konusu oluyor.

Öncelikle reklam ücretleri rekabet ve hedeflenen konuma göre farklı oluyor. Sabit bir fiyat olmaması hasebiyle gösterim başı tutar veya tıklama başı maliyet sistemine bir bakmak gerekiyor.

Daha detaylı anlatmak gerekirse sizin sektörünüzde belirlediğiniz anahtar kelimede Google arama sonuçlarında en üst sırada yer almak isteyen başka firmalar da olacak. Bu nedenle her firma üst sırada yer almak için ödeyeceği ücret teklifini hazırlıyor.

Bu süreçte sizler ne kadar teklif verirseniz maksimum teklife göre Google reklam fiyatları ortaya çıkıyor. Tabii bu fiyat zaman içinde daha da artabiliyor ve daha da azalabiliyor.

Google Reklam Verme Bütçesi Ne Kadar Olmalı?

Google reklam verme bütçesi belirleme işlemi hangi amaç ve kanal üzerinden reklam oluşturmak istediğinize göre değişiyor. Aynı zamanda kanalın rekabet seviyesine göre de değişiklik gösteriyor.

Bu süreçte özellikle fazla bütçeniz yoksa ve etkili sonuç almak istiyorsanız ilk olarak arama ağı reklamları tam da size göre olacaktır. Daha sonra reklam optimizasyonları ile reklam projelerinizi çeşitlendirebilirsiniz.

Reklamınızda yer alacak anahtar kelimeler öncelikle birlikte ortak hareket ederek belirlediğimiz kelimeler oluyor. Bu süreçte birlikte hedef kitlenizi analiz ediyor ve daha sonra ekibimiz hedef kitlenize uygun reklam metinleri oluşturarak reklamlarınızı yayına alıyoruz.

Doğru hedefler belirlerseniz reklam bütçenizi çok daha kolay belirleyebilirsiniz. Öncelikle e ticaret sitesi ile kurumsal bir işletmeye ait web sitelerinin iş ve amacı farklı olur.

Mesela proje bazlı çalışan işletmeler öncelikle satın almak değil anahtar kelime ile web sitesine gelerek işletme ile iletişime geçmeleri ya da iletişim formu doldurmalarını sağlamalıdır.

Arama ağı reklamları burada güzel bir seçenek olur. E ticaret web siteleri için de Google arama ağında bulunan alışveriş reklamları çok etkili seçenek olacaktır. Aynı zamanda ekstra olarak anahtar kelime odaklı reklamlar da olabilir.

Google reklam fiyatları belirlerken bütçe danışmanlığı konusunda bizlerden destek alabilirsiniz.

Google Reklam Verme Ödeme Sistemi Nasıl?

Google reklam fiyatları belirlenirken öncelikle ödeme sistemi de önemlidir. Bu süreçte Google reklamlarında görüntüleme başı maliyet, tıklama başı maliyet, bin gösterme başına maliyet ve edinme başına maliyet gibi farklı seçenekler söz konusu oluyor.

Ekibimiz sizler için en uygun ödeme seçeneğini, ölçülebilir yöntemi ve en etkili geri dönüşüm oranını sizlere aktarıyoruz. Ancak en yoğun olarak tıklama başı maliyet tercih ediliyor.

Tıklama başı maliyet söz konusu olduğunda ödemeler reklamınız gösterim olduğunda ya da yayına geldiğinde olmaz. Bu süreçte internet kullanıcılar reklamınıza tıkladıktan sonra hedef olan sayfaya ulaştıklarında ödeme olacaktır.

İzmir, İstanbul ve Ankara’da Google Reklam Fiyatları Ne Kadar?

Google Reklam Fiyatları; dil, anahtar kelime, lokasyon, toplam bütçe ve ek promosyonlar gibi detaylara bağlı olarak değişir. Google reklam maliyetlerinde optimizasyon büyük öneme sahiptir. Ankara, İzmir ve İstanbul’da Google reklam yönetimi hizmeti veren firmalar, reklam verenlerin en uygun maliyetlerle bunu elde etmesini sağlamaya çalışır. 

Reklam hesabının ve bütçenin yönetilmesi, reklam özelinde bir optimizasyon uygulamasıdır. Ancak bu tek başına reklam maliyetlerini düşürmek için yeterli değildir. Reklam kalite puanını etkileyen sitenin SEO skorunun da en iyi seviyeye getirilmesi için işlemler yapılması gerekir. Yani, Google Reklam Fiyatları sitenin arama motoru performansına bağlı olarak azalır. 

Anahtar kelimelerdeki ilgi seviyesi, site içerisindeki anahtar kelime kurgusu ile örtüştükçe ve dansite yükseldikçe, Google tıklama başı maliyetleri ve görüntüleme oranını ilgili site için yükseltir. Bu sayede sadece Google Reklam ücretleri düşmekle kalmaz, aynı zamanda reklamın verimliliği de artar. 

Google Reklam Fiyatları araştırması yaparken, size bütçe yönetimi özelinde hizmet verecek firmaları tercih edebilir veya reklamlarınızı kendiniz yönetebilirsiniz. Ancak unutmamanız gerekir ki, bütüncül bir dijital pazarlama çalışması yapıldığında, tüm bu işlemlerin verimliliği önemli ölçüde yükselir.

Google Reklam Yönetimi Fiyat Teklifi Alın!

Google reklam fiyatları yanında Google reklam bütçe yönetimi fiyatları konusunda da bizleri arayarak bilgi alabilirsiniz. Sizler için aylık reklam harcamaları üzerinden hesabını yaptığımız ve bütçenize uygun oranlarda reklam yönetim paketleri oluyor. Reklam hizmet paketlerinde tamamen sizlere özel fiyat teklifi sunuluyor.

İlk olarak reklam hedeflerinizi belirleme için sizlere danışmanlık hizmetleri sunuyoruz. Daha sonra hedeflerinize erişim için gerekli planlama sürecini yaparak reklamlarınızı oluşturuyoruz.

Reklamlarınız yayına girdiği anda hemen sizlere bilgi veriyor ve burada size özel rapor ekranı sunarak reklamlarınızı hem Google ADS hesabı hem de rapor ekranından takip etme konusunda kolaylıklar sunuyoruz.

Reklam bütçeniz reklamlara tıklandığında azalır ya da biter. Günün belirli saatlerinde bütçenizi bitmeyecek halde planlıyor ve reklamlarda her zaman en yüksek dönüşüm oranını size sağlamaya çalışıyoruz.

En etkili reklam çalışmalarında en uygun maliyetler için Google reklamları konusunda sizlere destek sağlıyoruz. Günlük bütçeniz bitmediğinde sonraki güne bakiyeniz devrederek devam ediyorsunuz. Google Reklam hizmetimizi satın almak için hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Referanslarımız

Hepsini İncele

  1. Avatar
    Fatih diyor ki:

    Merhaba, google reklam tıklama ücretlerini nasıl düşürebiliriz. Kalite puanı, teklifleri internetten bulduğum bilgilere göre düzenlemedim fakat tıklama ücretleri pek değişmedi. Müşterilerim bastırıyor reklam maliyetleri kurtarmıyor diye ne yapabilirim bana yol gösterebilir misiniz ?

    • Ömer Yoluk
      Ömer Yoluk diyor ki:

      Fatih Bey Merhaba,

      Reklam maliyetlerini etkileyen ana faktörler şunlardır ;

      1-) Rekabet seviyesi
      2-) Reklam alakalılık düzeyi
      3-) Reklam kalite puanı
      4-) Landing sayfasının kalitesi
      5-) Bonus: TBM maliyetleri yüksek olmasına rağmen iyi bir landing sayfanız varsa müşterilerine daha fazla dönüş olacaktır.

      Bunlara istinaden önerim TBM maliyetlerine takılı kalmaktansa müşterilerinize ne kadar dönüş oluyor onu baz alarak hareket etmeniz daha sağlıklı olacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir