Google Ads (Adwords) Reklam Yönetimi

Google Ads (Adwords) Reklam Yönetimi

Google Ads (Adwords), nitelikli tıklama başına ödeme (PPC), potansiyel müşterileri elde etme ve sürekli olarak yeni işletmeler oluşturma için en etkili ücretli arama programlarından biridir. Bununla birlikte aylık reklam harcamalarınızı verimli bir şekilde yönetirken rekabetçi pazarlarda en iyi görünürlüğü elde etmek de zordur.

Başarılı bir PPC kampanyası, optimum sonuçlar elde etmek için özenli ve sürekli yönetim gerektirir. HSS Google Ads yönetim hizmetleri, hedef müşterilerinizi sıfırlayacak ve YG’yi en üst düzeye çıkaran, israfı azaltan ve reklam bütçenizin yalnızca en yüksek performans gösteren anahtar kelimelere ve kampanyalara yönlendirilmesini sağlayan stratejiler kullanacak şekilde tasarlanmıştır.

Google Reklam kampanyası sürecimiz maksimum değer ve performans için devam eden raporlama, değerlendirme ve hesap yönetimi ile takip eden ilk kurulum ve optimizasyon aşaması boyunca yürütülür.

İşletmenizin Google Ads reklam yönetimi sürecini Current Works ile ileriye taşıyabilirsiniz.

İlk Kampanya/Hesap Kurulumu ve Optimizasyonu

Google Ads reklam yönteminde optimizasyon süreçleri ve sıfır hesap kurulumu konusunda sizlere destek oluyoruz. İlk kampanya/hesap kurulumu adımları ve optimizasyonu şu şekilde ilerlemektedir:

  • Anahtar Kelime Araştırması

Arama sorgusu hacmine, rekabete, bütçeye ve istenen görünürlüğe dayalı olarak hedef anahtar terimler için yeni fırsatlar belirliyoruz.

Bütçe ve teklif stratejileri belirliyoruz.

En etkili reklam gösterimi ve kampanya bütçesinin verimli kullanımı için hesap ayarlarını yapılandırıyoruz.

Her kampanya için coğrafi hedefleme belirliyoruz.

Niteliksiz potansiyel müşterileri engellemek için negatif anahtar kelime listesi geliştiriyoruz.

  • Reklam Grupları Geliştirme

Reklam başlıklarının ve açıklamalarının metin yazarlığı da dahil olmak üzere her reklam grubu için birden fazla reklam oluşturuyoruz.

  • Dönüşüm İzleme

Form gönderimleri ve telefon araması izleme dahil olmak üzere performans hedeflerini ayarlayoruz.

  • Kalite Güvencesi

Google Analytics’i entegre ediyoruz, dönüşüm hedeflerini test ediyoruz, ortalama konumları izliyoruz ve tüm anahtar kelimelerin ve reklam metninin Google tarafından onaylandığından emin oluyoruz.

Açılış sayfalarını inceleyin ve sayfalarınıza yeni ziyaretçiler geldiğinde potansiyel müşterileri artırmak için dönüşüm optimizasyonu önerileri sağlıyoruz.

Kampanya Yönetimi – İzleme ve Raporlama

Kampanyanız aktif hale geldiğinde, sürekli olarak en iyi performansı sağlamak için sürekli olarak izleriz:

  • Kampanyayı sürekli olarak izleriz ve optimum performans ve YG için teklifleri ayarlarız.
  • Reklamların performansını ve dönüşüm oranlarını değerlendiririz.
  • Bütçenin daha büyük bir kısmını, zaman içinde kanıtlanmış en yüksek dönüşüm oranlarına sahip reklamlara ve terimlere ayırırız.
  • Kampanya etkinliğini gelecekteki önerilerle özetleyen aylık rapor hazırlıyoruz; bu bilgiler, her ay sonraki performans ayarlamalarını bilgilendirmeye yardımcı olacaktır.
  • Yeni programlar ve fikirler geliştirildikçe yeni kampanyalar oluşturmak veya mevcut kampanyaları değiştirmek için pazarlama ekibinizle birlikte çalışıyoruz.

Google Arama Ağı Reklamları

Google Ads genellikle arama sonuçlarının üstünde, altında ve sağında gösterilir.

Yayınlanan ppc kampanyaları şunları içerir:

  1. Müşterilerin aradığı anahtar kelimeleri bulma
  2. İkna edici reklam metni yazma
  3. Kullanıcıların tıkladıktan sonra ziyaret ettiği açılış sayfalarını oluşturma
  4. Tıklamalar için ödediğiniz fiyatı yönetme
  5. Bütçenizden en iyi şekilde yararlanma
  6. Dönüşümler veya satışlar elde edin.
  • Uygulama Reklamları

Uygulamanızı oluştururken ve tanıtımını yapmak istediğinizde Evrensel Uygulama Reklamları’nı kullanmanız gerekir. Bu tür uygulama reklamları, insanları uygulamanızı cep telefonlarında görmeye ve yüklemeye teşvik edebilir.

  • Google Alışveriş Reklamları

PPC ekibimiz, perakendeciler ve e-ticaret işletmeleri için yüksek dönüşüm oranları ve karlı alışveriş reklamı kampanyaları sağlama konusunda uzmandır. Ürün feed’inizi kullanarak, ürünlerinizi insanlara internetten alışveriş yaparken gösterebiliriz. Ürün feed’iniz, bir Google Alışveriş kampanyasının önemli bir parçasıdır. Ürün feed’inizi, Google’ın görünürlüğü, tıklamaları ve dönüşümleri iyileştirmek amacıyla bu bilgileri kullanmasını kolaylaştırmak için optimize ederiz.

  • Görüntülü Reklamlar

Google Görüntülü Reklam Ağı, insanların vakit geçirmek için gittikleri web sitelerini içerir. Bu web siteleri, insanlar ilgilerini çeken konuları okurken ve izlerken reklamlar veya videolar gösterir. Görüntülü reklam ağı gazete, hobi ve yaşam tarzı
web sitelerini içerir.

  • Video Reklamlar

Google, YouTube’un sahibidir ve YouTube’da ve görüntülü reklam ağında video reklamlar oluşturabilir, yönetebilir ve yayınlayabiliriz. Video reklamlar, insanlara ürününüz hakkında bilgi vermenin veya internet sitenizde daha fazla bilgi edinmelerine yardımcı olmanın harika bir yoludur. Yerleştirildikleri yere bağlı olarak farklı boyutlarda ve uzunluklarda gösterilebilir. Current Works, kampanyanız için videolar oluşturabilir veya mevcut televizyon reklamlarınızı uyarlayabilir.

  • Google Ads Hizmeti Aşamaları

Google’da bir arama ağı pazarlama kampanyası yürütmek, özellikle de bir planınız yoksa pahalı olabilir. Google Ads, kullanıcı dostu olacak şekilde oluşturulmuştur ve bu nedenle, tek bir arama veya e-posta oluşturmadan geniş anahtar kelimeler satın almak ve bütçenizi zorlamak çok kolaydır. İşimiz, tıklama başına ödeme reklamcılığına harcanan her doları en üst düzeye çıkarmak ve yalnızca kaliteli web sitesi trafiği ve ziyaretçileri için ödeme yaptığınızdan emin olmaktır.

  • Markasız Müşteri Adayı Oluşturma

Markalı olmayan anahtar kelimeler ve arama sorguları, günümüzün web sitenize gelen trafiğin en önemli itici güçleridir. Bu sorguların kalitesini işleyecek ve ölçecek şekilde ayarlanmadıysanız, kampanyalarınızdaki fırsatları kaçırabilir veya daha da kötüsü fazla harcama yapabilirsiniz.

Current Works’te, markalı olmayan trafiğiniz için çevrimiçi olarak harcadığınız her TL’yi en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olurken, potansiyel müşterileriniz satın almaya hazır olduğunda görünür olduğunuzdan emin olacağız.

  • Anahtar Kelime Ayarlama

Anahtar kelimeleriniz ve reklamlarınız ince ayarlanmış ve arama sonuçlarına odaklanmış olmalıdır. Her tıklama önemlidir; bu, anahtar kelimelerinizi ve web sitenize yönlendirilen trafiği sürekli olarak denetlemeniz çok önemlidir.

Anahtar kelime eşleme türleri sayesinde Google’da hangi aramaların reklamınızı tetikleme potansiyeli olduğunu kontrol edebilirsiniz. Örneğin, reklamlarınızı geniş bir hedef kitleye göstermek için geniş eşleme kullanabilir veya belirli müşteri gruplarına odaklanmak için tam eşleme kullanabilirsiniz.

Her eşleme türü için farklı teklif stratejileri ve reklam metni gerekir. Dönüşüm oranları ve diğer KPI’ların kampanya boyunca izlenmesi gerekir. Yanlış bir hareket, maliyetleri artırabilir ve hedef potansiyel müşteri fiyatınızı veya performansınızı yok edebilir.

  • Dönüşüm İzleme

Tamamen entegre bir dönüşüm izleme çözümüyle, reklam çalışmalarımız aracılığıyla oluşturulan aramaları izleyebilir, kaydedebilir, ölçebilir ve puanlayabiliriz. E-posta formu gönderme izleme ile birlikte, kampanyalarınızın nasıl performans gösterdiğine dair tam görünürlüğe sahip olursunuz.

  • Raporlama

Kullanımı kolay platformlar arası (Google Ads, Yerel Hizmet Reklamları, Microsoft Ads) raporlama sistemimiz tüm hesaplarınız için anlamlı metriklere hızlı ve gerçek zamanlı erişim sağlar. Çabalarımızın iş hedeflerinize uygun olmasını sağlamak için PPC bütçenizin nereye ve nasıl tahsis edildiği konusunda tam şeffaflık sağlıyoruz.

Kampanyalarımızdan oluşturulan e-posta potansiyel müşterilerini inceleyin. Sonuçları puanlayın, gelir rakamlarını girin ve ekibimizin iş başarılarınız hakkında daha fazla bilgi edinmesine yardımcı olun.

  • Yatırım Getirisi Danışmanlığı

Verilerinizi anlamlandırmak ve işletmenizin gelişmesine yardımcı olacak bir strateji oluşturmak, bu sürecin en önemli yönüdür. Müşteri adayı başına maliyetinizi, müşteri edinimi başına maliyetinizi ve yaşam boyu müşteri değerinizi tartışmak, yatırım getirinizi incelerken çok önemlidir. Özel hesap yöneticiniz, bilinçli kararlar almak için ihtiyacınız olan tüm veri noktalarına sahip olduğunuzdan emin olmak için özel olarak eğitilmiştir.

  • Coğrafi Hedefleme

Belirli coğrafi hedefleme, PPC Kampanyanıza odaklanmanın başka bir yoludur çünkü kullanıcılar artık yerel olarak her zamankinden daha fazla arama yapmaktadır. Hem anahtar kelimelerinizin hem de reklamlarınızın yerel aramayı hedeflemesi önemlidir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir