gayrimenkul reklam ajansı hizmetleri

Gayrimenkul Reklam Ajansı

Gayrimenkul zorlu ve kazanç potansiyeli olan bir alandır.  Emlakçılar Birliği tarafından yapılan bir 2020 araştırması, alıcıların % 88’inin yakın zamanda evlerini bir emlakçı veya komisyoncu aracılığıyla satın aldığını ortaya koydu.

Aynı araştırmada alıcıların % 73’ünün ev arama sürecinde en az bir emlakçıyla görüştüğünü de gördük. Bu da sektörde farkındalık yaratmanın ve alıcıların önüne mümkün olduğunca çabuk çıkmanın önemini vurgulayan bir istatistik.

Emlak pazarlamasının sağlam bir stratejisine sahip olmak hem gayrimenkul danışmanları hem de emlak ofisleri için önemlidir. İster yeni başlıyor olun, ister yeni müşteriler çekmek isteyen deneyimli bir emlakçı olun gayrimenkul reklam ajansı hizmetleri ile yolunuza devam ederek başarıyı yakalayabilirsiniz.

Gayrimenkul Reklam Ajansı Hizmetleri Nelerdir?

Gayrimenkul reklam ajansı hizmetleri, dijital ve geleneksel pazarlama alanlarında hedef kitlenize ulaşmanız için gerekli reklam kampanyalarının oluşturulması, yürütülmesi, ölçülmesi ve geliştirilmesi süreçlerini kapsar.

Gayrimenkul danışmanları ve emlak ofisleri için reklam ajansı hizmetleri aşağıdaki şekilde sıralanır;

  • Dönüşüm Sağlayan Bir Web Sitesi Oluşturun

Dönüşüm Sağlayan Bir Web Sitesi Oluşturun

İlk amacınız güzel web siteleri oluşturmak, ziyaretçi dönüşümünü iyileştirmek, arama motorunda üst sıralarda yer almak, birden fazla CMS ile entegre olmak, API entegrasyonu gibi çalışmalar olmalıdır. Web siteniz ile dikkat çekebilir ve kurumsal bir imaj çizebilirsiniz.

  • Dönüşüm Odaklı Sosyal Medya Kampanyaları

Sosyal medyada direkt dönüşüm odaklı kampanyalar oluşturabilirsiniz. Ücretli ve kazanılmış sosyal stratejileri, özel marka bilinirliği yaratan ve karınızı arttıran stratejiler haline gelebilir.

Profesyonel kampanya oluşturma ve kampanya yönetimi ile hedef kitlenize kolayca ulaşabilirsiniz.

  • Sadakat Oluşturmak için Besleyin

Çoğu gayrimenkul müşterisi uzun süre ev arar.  Bu süre zarfında potansiyel müşterilere ulaşmanız gerekir. Burada kişiselleştirilmiş deneyimler ve otomatik gelişmiş e-posta stratejileri ile insanlarda marka sadakati ve marka bilinirliği oluşturabilirsiniz.

  • Yeni Ev Müşterileri için SEM

Pazar payınızı büyütmek için gerçekten kaliteli bir ücretli reklam kampanyasına sahip olmanız gerekir. İşinizi yaratıcı ve güçlü görseller, drone çekimleri, video ve diğer içerikler ile ortaya koyabilirsiniz.

Arama motoru reklamları ile direkt müşteri ve bölge hedeflemeleri yapabilir ve rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz.

  • SEO ile Aramada En Üst Sıralarda Yer Alın

SEO uzmanları yardımıyla organik sıralamalar yoluyla sitenize daha fazla trafik çekebilirsiniz. Her tıklama veya trafik için ödeme yapmaktan SEO sayesinde kullanabilirsiniz. Aramada üst sıralarda yer alarak konumunuzu organik olarak kazanın.

  • Çevrimiçi-Çevrimdışı Dönüşümler

Çok kanallı stratejilerden yararlanan dijital kampanyalar, örnek daire veya asıl daire için müşteri trafiğini artırabilir ve dönüşümleri önemli ölçüde artırabilir.

Veriye dayalı değerlendirmeler sayesinde işletmeniz hangi çevrimiçi stratejilerin en iyi sonucu verdiğini doğru bir şekilde izleyebilirsiniz.

Gayrimenkul dijital pazarlama ajansı hizmetleri ile müşterilerinize daha kolay ulaşabilir ve daha fazla daire satabilirsiniz. Üstelik bu sektörde rakiplerinizin kolaylıkla önüne de geçebilirsiniz.

Gayrimenkul Reklam Ajansı Çalışma Şablonu

Sizler de bu alanda kendiniz denemek isterseniz bu rehberimizi okumaya devam edebilirsiniz. Sizin için bir reklam ajansı tarafından yürütülecek çalışmalara değindik. Şimdi uygulamaya alabileceğiniz stratejilere bir bakalım.

Gayrimenkul reklam ajansı çalışma şablonu size bunu verecek;

  • Bir web sitesi oluşturun.

Tüketicilerin önemli bir bölümü  satın almadan önce ürün ve hizmetleri araştırmak için internette arama yapar. Emlak işiniz için bir web sitesi oluşturmak, potansiyel müşterilere ürün ve hizmetlerinizi sunmanızı sağlayacaktır.

Sitenize ilan girişleri ekleyin ve bunları düzenli olarak güncelleyin. Bu sayede potansiyel müşterilerin ev, arsa veya ofis ararken sitenize gelmesini sağlayacaktır.

Aynı zamanda web sitenizi rakiplerden ayırmak için biraz beklenmedik araçlar da ekleyin. Bu kredi hesaplayıcısını ekleyin ve ziyaretçiler için kullanıcı deneyimini arttırın.

  • Bir blog oluşturun.

Web siteniz üzerinde bir blog oluşturabilir ve SEO için optimize edilmiş içerik oluşturabilirsiniz. Bu sayede yayınlarınızın her zaman potansiyel arama sonuçlarında görünmesini sağlar.

Google Analytics ve Ahrefs gibi araçlar, hedef müşterilerinizin aradığı arama terimlerini ve anahtar kelimeleri bulmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca bu araçlar size yeni konu fikirleri ile ilham verecektir.

Ana web sitenize gitmelerini ve diğer emlak sitelerindeki profil sayfalarınıza bağlantı vermelerini sağlayın. Böylece siz ve işletmeniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirler.

Yayınlarınız için ilginç görüntüler oluşturmayı unutmayın. Bu infografik, herhangi bir blog gönderisine veya e-posta pazarlama kampanyasına güçlü bir katkı sağlayacaktır.

  • E-posta pazarlama kampanyaları geliştirin.

Blog içeriğinizin aylık bir bülten özetini gönderin ve yeni mülk listeleri mevcut olduğunda kişilere ulaşın. İlana bağlantı veren mail ile mülklerin görüntülerini, mülkün video çekimlerini veya evin sanal bir turunu da ekleyin.

  • Sanal ev turu imkanı sağlayın

Alıcının ilgisini nasıl çekebilirsiniz? Sanal bir tur kullanarak onlara evin nasıl göründüğüne dair gizli bir önizleme sunun. Çevrimiçi çekimler, mülkü fiziksel olarak sunmanın yanında zaman ve paradan tasarruf etmenizi sağlar.

4.200’den fazla ev üzerinde yapılan 2018 tarihli bir araştırma sanal türü olan evlerin % 85’inin sanal turu oluşturulmamış evlerden % 6-25 daha fazla sattığını buldu.

  • Deneyimsel pazarlamayı deneyin.

Deneyimsel pazarlama, potansiyel müşterilerinizi markanızla ilgili hale getirir ve bir kitleyi gerçek dünyadaki bir durumda bir işletmeyle etkileşime girmeye davet eder.

Satış yaptığınız bölgede bir tura ev sahipliği yapın, bölgedeki ev alıcılarına bir ev satın alma sürecini öğretmek için bir etkinlik düzenleyin veya açık bir ev turu düzenleyerek alıcıları evi görmeye davet edin. Tüm bunlar insanlara benzersiz deneyimler katar ve markanıza güven duyarlar.

  • Yerel işletmelerle ortak olun.

Yerel bağlantılarınızı kullanın ve evlerinizi tanıtmak için giyim butikleri, ev dekorasyonu showroomları ve kafelerle ortak olun. Belirli zamanlarda iş ortaklarınızı bir açık ev etkinliğine katılmaya davet edin.

Potansiyel müşterileri açık evinizi ziyaret etmeye teşvik etmenin benzersiz bir yolu için evin farklı odalarında pop-up etkinlikleri kurun.

Bu sayede potansiyel alıcıları her odayı keşfetmeye teşvik eder. Ayrıca müşterilerinize sunulabilecek ürünlerde indirimleri belirlemek için yerel işletmelerle işbirliği içinde olabilirsiniz.

  • Ücretli Instagram promosyonu çalıştırın.

Instagram ev alıcılarıyla iletişim kurmak, ilanlarınızı tanıtmak ve markanızı büyütmek için başka bir araçtır. Burada emlak reklam görselleriniz ücretli bir promosyonla daha da fazla kişiye ulaşabilir.

Instagram reklamları bir hedef kitle, bütçe, gönderi türü (ör. görsel, video, döngü) ve tanıtımınızın uzunluğunu seçmenize olanak tanır. Ayrıca yayınların erişmek istediğiniz kişilere sunulmasını sağlamak için hedefli hashtag’leri kullanabilirsiniz.

  • Drone fotoğrafçılığını kullanın.

Drone fotoğrafçılığını kullanın

Drone fotoğrafçılığını kullanarak evin dış çevresindeki manzaranın kapsamlı fotoğraflarını çekin. Mükemmel çekimi yakalamak için bir drone satın alın veya reklam ajansından drone çekim hizmeti alın.

Kayıtlarınıza heyecan faktörü eklemek için fotoğrafları kullanın. Video, sanal turlarınızı etkili hale getirmek, verandalar ve havuzlar gibi dış özellikleri göstermek için kullanılabilir.

Müşterilerinizin evlerini en iyi ışıkta göstermek için ihtiyacınız olan drone fotoğrafçılığına sahip değil misiniz?

Current Works dünya çapında deneyimli fotoğrafçılara sahiptir ve hem konut hem de ticari gayrimenkul konusunda uzmanlaşmış ekip üyeleri ile çalışır. Bu sayede etkili drone çekim hizmetleri alabilirsiniz.

  • Bir Sahibinden profili oluşturun.

Aylık milyonlarca ilan incelemesi ile Sahibinden, işletmenizi binlerce yeni potansiyel müşterinin önüne çıkarma fırsatı sunar. Sahibinden’in bu kaynağı, kendi profilinizi oluşturarak etkin şekilde kullanabilirsiniz.

Profiliniz, ilanlarınızı geniş bir kitleyle paylaşmanıza ve potansiyel müşterilerle bağlantı kurmanıza olanak tanıyarak yeni bir alıcı kazanma olasılığını artırır.

  • Çevrelerine sizi tavsiye etmelerini isteyin veya yönlendirin.

Bir emlakçı kullanan satıcıların % 41’inin bu emlak ofisini arkadaşlarından veya ailesinden gelen bir yönlendirme yoluyla bulduğunu biliyor muydunuz?

Tavsiye istemiyorsanız onları bunun için kaliteli hizmetinizle yönlendirin. Nasıl olduklarını sormak için yeni evlerine yerleştikten birkaç ay sonra alıcıları takip edin ve e-postanıza bir yönlendirme isteği ekleyin.

  • Kendi videolarınızı oluşturun.

Videonun emlakçılar için güçlü bir araç olabileceği bilinen bir gerçek.  Bir video ile binlerce kişiye erişim sağlayabilirsiniz.

İster müşteri referanslarının yer aldığı bir video oluşturun ister dizüstü bilgisayarınızdan hizmetlerinizi potansiyel bir müşteriye sunan bir mesaj kaydetmek için video yazılımı kullanın. Video kendinizi rakiplerinizden ayırmanın etkili bir yolu olabilir.

  • Bir emlak seminerine birlikte ev sahipliği yapın.

Bölgenizdeki potansiyel alıcıların veya satıcıların mevcut pazarı anlamasını kolaylaştırmak ister misiniz?

Yerel bir banka, ev katılım şirketi ve hatta en bir konferans salonu ya da tiyatro salonu ile iş birliği yapın. Böylece gayrimenkul almayı düşünenlerin ilgisini çekecek bir konuda bir  seminerine ev sahipliği yapın.

Örneğin, satıcıların satış fiyatlarını artırmak için evlerinde yapabilecekleri en değerli beş iyileştirme hakkında bir semineri yürütmek için yerel bir emlak ofisi ile birlikte çalışabilirsiniz.

Bu uygulamalar ve konu lokasyona göre farklılık gösterebilir.  Bu nedenle satıcıların çevrimiçi olarak bulamayacağı değerli bilgiler vermeniz size güç katacaktır.

  • Referansları toplayın ve görüntüleyin.

Memnun önceki müşterileriniz, güvenilirliğinizi artırmak ve gayrimenkul pazarlamanız yoluyla güven oluşturmak için mükemmel bir kaynaktır. Bir satış iyi giderse yardım ettiğiniz müşterilerden rica edin ve ne kadar yararlı olduğunuzu anlatan paragraf uzunluğunda bir metin elde edin. Bu metinleri emlak reklam yazıları olarak bir katalog oluşturduktan sonra farklı yerlerde kullanabilirsiniz.

Bu içeriğe sahip olduğunuzda- bu müşterilerin iznine bağlı olmalıdır- web sitenize koyun. Böylece potansiyel müşteriler daha önce insanlara satın alma deneyimlerinizde ne kadar iyi hizmet verdiğinizi gerçek bir deneyim ile anlayabilir.

  • Geleneksel reklam medyasından yararlanın.

Emlak piyasası yükselen dijital dönüşüm dalgasından bağımsız değildir. Ancak bazı eski pazarlama taktikleri hala etkili bir emlak pazarlama stratejisinde rol oynayabilir.

Basılı reklamlar ve reklam panoları gibi daha geleneksel medya emlakçıların pazarlama çalışmaları için önemli bir kaynaktır.

  • Web sitenizi mobil cihazlar için optimize edin.

Bu uygulama web sitelerinden pazarlama faaliyetleri gösteren her işletme ve uzman için geçerlidir. Sadece emlakçılara has bir uygulama değildir. Web deneyiminizin olabildiğince sorunsuz olmasını istiyorsanız mobil tasarıma da önem vermelisiniz.

Potansiyel müşteriler, işletmeniz hakkında daha fazla bilgi edinmek istediklerinde hantal, telefon ekranına sığdırılmış masaüstü mobil sitesiyle uğraşmak zorunda kalmasın.

  • Sosyal medya profillerinden aktif olarak yararlanın.

Aktif, ilgi çekici bir sosyal medya varlığını sürdürmek kendinizi potansiyel müşteriler için güvenilir bir danışman olarak göstermenizi sağlar. Sosyal medya  ilgi yaratmanın ve potansiyel müşterilerle bağlantı kurmanın en iyi yollarından biridir.

Yerel Facebook gruplarına katılın ve üzerlerinde ortaya çıkan ilgili soruları cevaplayın. Ayrıca Twitter ve LinkedIn gibi diğer platformlarda da benzer adımlar atın.

Ek olarak yararlı içerikleri takipçilerinizle paylaşabilirsiniz. Her fırsatı değerlendirerek bu alanda uzman olduğunuzu göstererek kendinizi alanınızda marka haline gelebilirsiniz.

Potansiyel müşteriler, uygulamayı, sektörü ve çalışma alanlarını anlayan emlakçılarla bağlantı kurmak ister. Sosyal medya varlığınızla tüm bunları bildiğinizi ortaya koyabilirsiniz.

  • Bir e-posta bülteni tutun.

Kendinizi potansiyel müşterilerin aklında kalıcı hale getirmenin etkili bir yolu bülten aracılığıyla onlarla aktif iletişimde kalmaktır. Onlara alakalı içerik gönderin, yerel emlak haberleri hakkında rapor verin ve bölgelerindeki ilanlarınızı güncelleyin.

E posta gönderileriniz karmaşık veya kapsamlı olmamalıdır. Sadece yerel pazarınızdaki trendlere ayak uydurmalısınız ve sizi düşünmelerini sağlamalısınız.

  • Göze çarpan bir kartvizit oluşturun.

Sağlam, görsel olarak çekici kartvizitler basmak emlak profesyonellerinin markalarını ortaya çıkarabilmelerinin ve profesyonelliklerini göstermelerinin en iyi yollarından biridir.

Kartvizitler kolayca dağıtılabilir ve potansiyel müşterilerle olan yüz yüze etkileşimlerden yararlanmanıza yardımcı olabilir. Bunlar aslında mikro pazarlama kaynaklarıdır ve herhangi bir potansiyel müşteriyi hizmet alması için anında harekete geçirici mesajlar olarak işlev sağlarlar.

  • Video turları düzenleyin.

Modern tüketiciler sürükleyici deneyimleri severler. Özellikle de satın alabilecekleri evleri tanımak söz konusu onlar için çok çekici olur.

Mülk satıyor veya kiralıyorsanız, bunların kapsamlı video turlarını oluşturmak ve bu klipleri listelerinizle birlikte yayınlamak, emlak pazarında güvenilir ve kaliteli bir marka olmanızı sağlar.

  • Markalı promosyon ürünleri dağıtın.

İnsanlar ücretsiz şeyleri severler. Bunun için anahtarlıklardan kupalara, kalemlerden teneke kutu kalemliklere kadar markanızın olduğu birçok promosyon ürününü dağıtabilirsiniz.

Markanızı ortaya çıkarmanın ve potansiyel müşterileri çekmenin ve hizmetlerinizi akılda bırakmanın en etkili yollarından biri promosyon ürünleri olacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir