Fransızca SEO Hizmeti

Fransızca SEO Hizmeti Neleri Kapsar?

Her ülkede olduğu gibi, Fransa’nın da SEO söz konusu olduğunda kendine özgü özellikleri vardır. Fransa’da etkili bir SEO kampanyası hazırlamak için Fransız kültürünü ve insanlarını iyi anlamanız gerekir. Fransızca SEO hizmeti hakkında bu bilgileri takip ederek detayları öğrenebilirsiniz.

Öncelikle çoğu Fransız’ın kendi ana dillerinde kelime öbekleri ve anahtar kelimeler arayacağını unutmayın ve Fransa’nın İngilizce‘den kelime ödünç almaktan hoşlanmadığını ve bunun yerine kendi kelimeleriyle değiştirdiğini göz önünde bulundurun. SEO hizmetinde içeriğinizi etkili bir şekilde hedeflemek için dili iyi anlamanız gerekir.

Fransa, çok fazla bölgesel çeşitliliğe sahip büyük bir ülkedir. Aynı uygulamaların ve çözümlerin Normandiya’da ve uzak güneyde işe yarayacağını varsaymayın.

Lehçelerdeki farklılıklar, bazı ürün ve hizmetlerin bulunduğunuz yere bağlı olarak farklı adlar altında bilineceğinden belirli anahtar kelimelerin bölgeye bağlı olarak az ya da çok popüler olabileceği bilmeniz gerekiyor.

Current Works sizlere Fransızca SEO hizmeti konusunda profesyonel ve kreatif çözümler vaat ediyor.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet 15,000 – 45,000 TL
İlk Dönüşler 3. Aydan İtibaren
İdeal Çalışma Süresi Minimum 12 Ay
Raporlama Aylık
SEO Stratejisi White Hat SEO
Garanti Yükselme Garantisi Veriyoruz
İçerik Üretimi Ajans Sorumluluğunda
Görsel Tasarım Ajans Sorumluluğunda
Fotoğraf ve Video Çekimi Müşteri Sorumluluğunda

Fransızca SEO Hizmeti Neden Önemlidir?

Fransızca Konuşan Ülkeler
Resmî dili Fransızca olan ülkeler listesi ( kaynak: https://commons.wikimedia.org/ )

Fransa’da SEO hizmeti almak istiyorsanız şu rakamlardan sonra bu isteğinizin ne kadar doğru bir karar olduğunu göreceksiniz;

  • Fransız internet kullanıcılarının sadece 2 / 3’ü 2021 yılında çevrimiçi alışveriş yaptı
  • Bununla birlikte, geçen yıl e-ticaret endüstrisi % 17’lik bir satış büyümesi yaşadı.
  • Fransa’da 647 milyon insan var ve %86’sı internet kullanıcısı. Bu da SEO için ne kadar doğru bir kitle olduğunu ortaya koyuyor.

Avrupa’nın herhangi bir yerinde olduğu gibi, Google da Fransa’da da en popüler arama motorudur. Pazar şu şekildedir;

  • Google: %90
  • Bing %5
  • Yahoo: %3

Mobil cihazlarda bulunmak Fransa’da çok önemlidir. 15 yaş üstü Fransız internet kullanıcılarının % 71’inin bir akıllı telefonu var. Bir cep telefonunda harcanan günlük ortalama süre 2 saat 27 dakikadır.

Cep telefonu kullanımı için en yoğun zaman 17 ila 21 saat arasındadır. Kullanıcılar sayfaları bir bilgisayardan veya tabletten 1,6 kat daha hızlı kaydırma eğilimindedir. Fransa’daki en iyi 30 perakendecinin %83’ü bir uygulama geliştirdi.

Fransızca her 5 kıtada bir konuşulur! Dünyadaki Fransızca konuşan nüfus, esas olarak Fransızca konuşan Afrika konuşulan ülkeler sayesinde artmaktadır. Şu anda dünyada yaklaşık 435 milyon Fransızca konuşan var ve Fransızca 29 bağımsız ülkede resmi dildir. Avrupa’da, Fransızcanın konuşulduğu başlıca alanlar Fransa 66M, daha sonra Belçika (Valonya 3,6M) ve İsviçre’dir (Romandy 2M). Kuzey Amerika, Kanada’da, 7 milyondan fazla Fransızca konuşan Kanadalı da var.

Fransızca SEO Hizmeti Nasıl Yapılır?

Fransızca SEO hizmeti Current Works ekibi tarafından profesyonel şekilde web sitenize sunulan bir hizmettir.

Her müşterimizin ihtiyaçlarınıza özel SEO stratejileri geliştirsek de SEO sürecinde şu noktalara odaklanıyoruz;

  • SEO Denetimi

Bir SEO denetimi ile mevcut stratejinize derinlemesine bakıyoruz. Bir SEO stratejiniz olmasa bile ekibimiz web sitenizi SEO perspektifinden değerlendirecek, nerede üstün olduğuna ve iyileştirmeleri nerede kullanabileceğine göz atar.

Ücretsiz SEO denetim araçlarından yararlanabilseniz de işletmenize SEO uzmanlarından oluşan bir ekiple aynı bilgileri sağlamazlar. Bu yüzden SEO hizmetleri profesyonel bir denetim içermelidir. Eksik bir SEO denetimi, işletmeniz için özel bir strateji geliştirmemize engel olur. SEO’da stratejiler işletmenize, markanıza ve hedef kitlelerinize göre uyarlanır.

  • Rakip Analizi

Sektörünüz ne kadar niş olursa olsun, arama motoru optimizasyonu hizmetlerinizle rakip analizi yapmamız gerekiyor. Rakip analiz araçlarıyla çevrimiçi ve çevrimdışı rakipleri keşfediyoruz.Bu keşif stratejinizin temelini oluşturur ve rakip zayıflıklarından yararlanmanıza olanak tanır. Fransızca SEO hizmeti verirken bizim için ilk adım rakip analizini olmaktadır.

Rakiplerinizi sürekli olarak değerlendirir, fırsatları her zaman takip eder ve tespit ederiz. Current Works, rakiplerinizi her hafta düzenli olarak analiz etmektedir. Bu proaktif yaklaşım, müşterilerimiz için rekabetçi stratejiler oluşturmamızı sağlıyor.

  • Özel Strateji

Özel bir strateji, SEO hizmetlerinde odak noktasıdır. İşletmeniz için kişiselleştirilmiş bir stratejiniz varsa SEO’dan yatırım getirinizi (ROI) ciddi derecede artış gösterir. Bu şirketinize daha fazla ziyaretçi çekmesine ve sipariş almasına olanak tanır.

Bir SEO hizmet paketine yatırım işletmeler özel stratejiler ile hizmet alabilir. Müşterilerimize özel stratejiler ile zorlu Fransızca SEO hizmetlerinde başarıyı yakalarız.

  • Sayfa Dışı Optimizasyon

SEO hizmetlerine yatırımlarınızda sayfa dışı SEO çalışmaları da mutlaka yapılmalıdır. SEO’da sayfa dışı optimizasyon arama sonuç sayfalarındaki sıralamaları ciddi derecede etkiler. Bu işlemler web sitenizin dışında yapılacak olan çalışmaları ifade etmektedir. Örneğin, backlink profiliniz arama sonuçlarındaki sıralamanızda yoğun bir etki gösterir.

Site dışı SEO kapsamında sunduğumuz bazı hizmetler şöyledir;

  • Web sitenizin içeriğini blog takipçilerine ve yöneticilere etkili bir şekilde tanıtım,
  • Sitenizin blogu için paylaşılabilir içerik geliştirme,
  • Şirketinizin sosyal medyadaki sözlerini kullanıcılar ve etkileyiciler tarafından izleme,
  • Google Benim İşletmem profilinizi optimize etme hizmetleridir.

Backlink profiliniz, referans olarak sitenize bağlantı sağlayan web sitelerinin miktarını ve kalitesini takip etmenizi sağlar. Örneğin, bir yemek bloğu üzerinden düğünler için yapılan çerezleri paylaşarak bağlantı elde edebilirsiniz.

  • Sayfa İçi Optimizasyon

Sayfa içi optimizasyon, SEO hizmetlerinde en önemli noktalar arasındadır. Sayfa içi optimizasyon ile SEO ajansınız, web sitenizi arama motorları için detaylı olarak optimize eder.

Site içi SEO hizmetlerimizin bazıları şöyle sıralanabilir;

  • Başlık etiketlerini, meta açıklamaları ve başlık etiketlerini arama sonuçlarına yönelik güncelliyoruz.
  • Web sitenizin bilgi mimarisini, yönlendirmelerini ve dahili bağlantı yapısını denetleyerek gerekli düzenlemeleri yapıyoruz.
  • Site haritası oluşturuyor ve arama motorlarına bildirim sürecini yönetiyoruz.
  • Site resimlerinizi site hızını arttıracak şekilde optimize ediyoruz.
  • Web sitenizi değerli ve alakalı anahtar kelimelerle donatmak için profesyonel anahtar kelime araştırması yapıyoruz.
  • Sitenizin kullanılabilirliğini, hızını arttırıyor ve tasarım sürecini analiz ediyoruz.

Site içi optimizasyon SEO hizmetlerinizin önemli bir kısmını içerir. Bu nedenle bir SEO şirketi sayfa içi SEO hizmeti vermezse iş ortaklığı kurmaktan kaçının.

Current Works site içi ve site dışı SEO hizmetlerinde sizlere kaliteli fırsatlar sağlamaktadır.

  • İçerik Üretimi

Fransızca SEO uyumlu makale ve içerik üretimi Fransızca SEO çalışmalarında önemli bir yer tutar. Google Translate üzerinden yapılan çeviriler başta kolay gelebilir fakat Google gözünde ek bir değer yaratmaksızın Fransa’da ya da Fransızca konuşan diğer ülkelerde web siteniz sıralama almaz. Ek bir değerden kastımız burada Fransızcaya içeriğin lokalleştirilmesi ve bu dili konuşan insanların kolayca anlayabileceği bir forma dönüştürülmesidir.

  • Aylık Raporlar

SEO hizmetleri söz konusu olduğunda şeffaflık esastır. Ekibinizin güvenebileceği bir iş ortağına ihtiyacınız olacaktır.

Bu nedenle düzenli aylık raporlar içeren bir SEO şirketiyle ortaklık kurmak çok önemlidir. Bir SEO raporuyla, işletmeniz SEO stratejinizin sonuçları hakkında anında fikir edinebilirsiniz.

Raporunuz web sitenizin organik trafiğini, dönüşüm oranını ve arama sonuçlarındaki sıralamalarını kapsar. Aylık bir rapor almanın yanı sıra, SEO şirketinizin hizmetleri de özel hesap yöneticinizle zaman geçirmelidir.

Hesap yöneticinizle düzenli toplantılar yaptığınızda ekibiniz soru sorabilir, raporunuzu bire bir inceleyebilir ve daha fazlasını yapabilir. Kısacası, rutin toplantılar sizin web sitenizde başarılı olmasını sağlar.

Current Works aylık toplantılar ve özel toplantılar ile SEO stratejilerinizi her zaman takip etmenizi sağlıyor.

  • Progresif Optimizasyon

SEO devam eden bir stratejidir. Bu nedenle SEO hizmetlerinizi geleceğe yönelik planlayan iş ortakları ile çalışın.

Ajansınızla sürekli işbirliği yaparsanız bu şekilde düzenli bir şekilde çalışmalardan verim elde edebilirsiniz. Aynı zamanda SEO ajansı size aşamalı optimizasyon işlemleri de sunabilirsiniz. Sürekli optimizasyon ile ekibimiz sitenizi sürekli olarak optimize eder.

Siteniz SEO standartlarını karşıladıktan sonra bile SEO stratejinizi geliştirmenin ve geliştirmenin yollarını bulmaya devam ediyoruz ve bu da SEO’dan daha fazla kazanmanızı sağlıyor.

Fransızca SEO Hizmeti İçin Neden Current Works?

Yabancı bir ülkede bir SEO kampanyası yürütmek istiyorsanız, orada hangi arama motorunun en sık kullanıldığını kontrol ederek başlamalısınız. Rusya veya Ukrayna’da, Yandex’in sırlarını öğrenmek için zamanınızı ayırmanız gerekir. Öte yandan, Seznam Çek pazarında en popüler olanıdır. Fransa’da da Google en popüler arama motorudur. Fransa’daki SEO Ajanslarına göre daha uygun maliyetli ve daha kaliteli işler çıkarabiliriz.

  • Fransızların Çoğu Ana Dillerinde İfadeler Arama Yapar

İki farklı dilden oluşan sözcük kümelerinden kaçının. İngilizce-Fransızca olanlar yerine Fransızca adları seçin. Aksi takdirde, yalnızca web sitesi kullanıcılarının değil, Google robotlarının da kafasını karıştırabilirsiniz. Bu konuda Current Works olarak çok titiz hareket ediyoruz.

  • Anahtar Kelimelerinizi Kelimenin Tam Anlamıyla Fransızca’ya Çevirmiyoruz

Verilen anahtar kelime öbeklerinin belirli bir ülkede iyi çalıştığı gerçeği Fransız pazarında aynı şekilde çalışacakları anlamına gelmez. Bu nedenle, cümlelerinizi çevirmeye çalışıyor ve eşanlamlılarından hangisinin hem resmi hem de konuşma dilinde sıklıkla kullanıldığını inceliyoruz.

Fransızca SEO Fiyatları

Temel

  • 25 Anahtar Kelime
  • Aylık 5 Yeni İçerik
  • 30 Sayfaya Kadar Optimizasyon
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 1 Online Toplantı

9.490 TL / Ay

Bilgi Al

Standart

  • 40 Anahtar Kelime
  • Aylık 8 Yeni İçerik
  • 50 Sayfaya Kadar Optimizasyon
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 1 Online Toplantı
  • Ciro ve Talep Takibi

16.490 TL / Ay

Bilgi Al

Kurumsal

  • 70 Anahtar Kelime
  • Aylık 15 Yeni İçerik
  • 100 Sayfaya Kadar Optimizasyon
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 2 Online Toplantı
  • Ciro ve Talep Takibi
  • Haftalık Telefon Görüşmeleri

24.990 TL / Ay

Bilgi Al

Agresif

  • 100+ Anahtar Kelime
  • 25+ Yeni İçerik
  • 200+ Sayfa Optimizasyonu
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 2 Online Toplantı
  • Ciro ve Talep Takibi
  • Aylık 1 Yüz Yüze Toplantı
  • Günlük Telefon Görüşmeleri
  • Advertorial Reklam
  • Infografik Görsel Üretimi
Bilgi Al

Kaynaklar:

Matt Calik https://delante.co/seo-in-france/ Erişim Tarihi: 27 Eyl 2022, 06:54

Referanslarımız

Hepsini İncele

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir