Düğün Salonu Web Sitesi

Düğün Salonu Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

Bir düğün salonunuz var mı? Eğer öyleyse en hızlı büyüyen endüstrilerden biri olan düğün endüstrisindesiniz. Başarılı olmak için, düğün salonu web sitenizin ne kadar harika olduğunuzu yansıtması önemlidir.

Her düğün salonu web sitesi farklı olsa da rekabet ortamı öne çıkma ihtiyacı oluşturur. Düğün salonu web sitesi ile yakın çevrenizde düğün yapacak olan hedef kitlenize ulaşabilir ve daha fazla müşteri çekebilirsiniz.

2020 itibariyle X ve Y kuşağının Türkiye nüfusunun dörtte üçünü oluşturması bu endüstriyi ilgi çekici hale getiriyor. Düğün salonu web sitesi ile birincil hedef müşterileri çekmektir. Düğün endüstrisi ile için söyleyecek olursak X ve Y kuşağı bugünün evlenen çiftlerinin % 80’ini oluşturuyor.

Current Works düğün salonu için kaliteli bir web sitesi tasarlıyor.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet 10,000 – 250,000 TL
Teslim Süresi 45 – 180 Gün
Alt Yapı WordPress, ASP.NET , HTML
Ödeme Planı %50 Proje Başlangıcı, %50 Proje Teslimi
Hosting 1 Yıl Ücretsiz
Ek Hizmetler Kurumsal Kimlik Tasarımı, SEO, Reklam Yönetimi,  Sosyal Medya Yönetimi
Metin Üretimi Ajans Sorumluluğunda
Görsel Tasarım Ajans Sorumluluğunda
Fotoğraf ve Video Çekimi Müşteri Sorumluluğunda

Düğün Salonu Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

Düğün salonu web sitesi için doğru tasarım stratejileri ile pazarda lider konuma gelmek mümkün olur. Bu konuda Current Works profesyonel ekibi ile çalışıyor. Düğün salonu web sitesi tasarlarken dikkat edilmesi gerekenler:

  • Kaliteli Fotoğrafçılık / Videografi ile Yüksek Görsel

Görsellik yeni nesil için her şeydir. Mekan araması söz konusu olduğunda mekan hakkında görseller önemli konudur. Düğün salonu rehberlerinde bir mekan profilini ziyaret eden kullanıcıların % 86’sının mekanın fotoğraflarına da göz attığını bildirmektedir.

Bu nedenle web siteniz yüksek kaliteli, otantik hissi veren (stok olmayan) görüntüleri sergilemelidir. Bu düğün salonları için bir avantajdır çünkü düğün çeken tercih edilen fotoğrafçı satıcılarına erişiminiz vardır.

Bu da uygun bir maliyet görüntü sağlama avantajı verir. Çarpıcı görüntülerden oluşan büyük bir dönen galeri bu web sitesinin açılış sayfasını ilgi çekici hale getirir.

  • Kaliteli Açılış Sayfası Tasarımı

Y kuşağı, paralarını maddi ürünler üzerindeki deneyimlere harcamayı tercih ediyor. Web sitenizin hayatta bir kez deneyim uyandıran görüntülerinin kullanılması onları çekebilir. Önceki müşteri çiftlerin kişisel referansları ve “gerçek düğün” hikayeleri, düğünleri onları sizi tercih etmeye itebilir.

  • Hizmetler ve Fiyatlarda Şeffaf Yaklaşım

Potansiyel müşteriler bir hizmet satın almadan veya bir e-postayı açmadan önce araştırma açısından gereken özeni gösteriyor.

Bu, fiyatlandırma, paketler, hizmetler ve daha fazlası açısından bir mekan hakkında olabildiğince fazla bilgi toplayabilecekleri anlamına gelir. Bu bilgilerin açılış sayfanızın önünde ve ortasında olmamalıdır. Ancak uygun bir yerde şeffaf şekilde bilgi vermelidir.

Satış temsilcilerinizin yanı sıra zamandan tasarruf etmek için onlara neler sunabileceğinizi ve sunamayacağınızı web siteniz üzerinden bildirin.

  • Kapsayıcı Bir Hitap Dili

Aşk yüzyıllardır çiftler nasıl tanımlanırsa tanımlansın aşktır. Potansiyel müşterileri yabancılaştırmayı önlemek için dilinizde sadece “gelin ve damat” veya “karı koca” gibi modası geçmiş terimlerden kaçının.

Bunun yerine, “hayat arkadaşları”, “çiftler”, “ortaklar” veya “yeni evliler” gibi farklı isimlere yer verin. Web siteniz üzerinde her zaman kapsayıcı bir hitap dili kullanıyoruz.

  • Harekete Geçirici Mesajların Gücü

Bir web sitesine sahip olmanın ilk ve en önemli  nedeni işletmeniz ve potansiyel müşterileriniz arasında bir etkileşim başlatmaktır. Ancak kullanıcılar web sitenize her zaman açılış sayfanızdan girmezler.

Genellikle önce diğer sayfalara (blog, galeriler, diğer) erişirler. Bu nedenle, “Bize Ulaşın” harekete geçirici mesajının her sayfada yaşadığından emin olun.

Aynı zamanda her içeriğinizde insanların sizleri tercih edeceği net CTA’lara yer verin. Harekete geçirici mesajlar müşteri dönüşümünü %30’a kadar arttırıyor.

  • İletişim Formu

Düğün salonu web sitesi için hizmet sunduğunuz için iletişim formu çok önemlidir. İnsanların kısa bir dikkat süresine sahip olduğunu belirtmek gerekiyor. Formunuz çok uzunsa ve çok fazla potansiyel soru soruyorsa müşterileriniz doldurmaz.

Bir formda gerekli alanları dört veya daha az alanda tutmanın yanı sıra kendileriyle nasıl iletişim kurulmasını tercih ettiklerini (e-posta, telefon, metin, diğer) soran bir açılır menü oluşturun ve nasıl bağlanmak istediklerine karar vermelerine izin verin.

  • Basit Kullanıcı Deneyimi

Web sitenizi olduğunca basit tutun ve yapmalarını istediğiniz şeyi yapmaları için onlara rehberlik edin. Ana sayfayı, ardından düğün sayfasını ve ardından fiyatlandırmayı ve son olarak bir tur rezervasyonu yapmalarını istiyorsanız o zaman bu sırayı oluşturun. Çok fazla harekete geçirici mesajınız olursa vazgeçebilirler.

Günümüzde düğün salonları için “HAKKIMIZDA” sayfasını önermiyoruz ve bu bilgileri alt menüde tutuyoruz. Düğün çiftleri tamamen “benmerkezci” yaklaşır ve en mutlu günlerini yapacakları mekanı bulmaya odaklanırlar. Bu yüzden hakkında sayfası bilgilerine çok fazla odaklanmazlar.

  • Ziyaretçileri İstediğiniz Aksiyona Yönlendirme

İyi bir düzen düğün salonu web sitenizin başarısı için çok önemlidir. Sitenizin müşteri için kolayca gezinilebilir olması gerekiyor. Çünkü ziyaretçiler hayatlarını kolaylaştıracak ve sitenizdeki deneyimlerinden daha fazla keyif alacaklar. Böylece sizi tercih etme olasılıkları artacak.

Farklı paketleriniz varsa her birinin kolayca bulunabilmesi gerektiğini unutmayın. Müşterilerin farklı fiyatları kolayca karşılaştırabildiğinden emin olun.

Menünüzde çok fazla öğeye yer vermeyin.  Bunu yaparsanız menünüz insanların kafasını karıştıracak! Paket sunuyorsanız, insanların farklılıkları görebilmeleri için bunları karşılaştırmalı olarak sunun.

  • Şeffaf Bilgi Sunma

Tarih kullanılabilirliği, fiyatlandırma seçenekleri, kapasite (çalışan sayısı açısından), ek bir ücret karşılığında mevcut olanaklar, kısıtlamalar / yönergeler kısaca karar vermelerine yardımcı olacak her şey  web sitenizde kolayca sunulmalıdır.

Bu noktaları iletişim sayfasına koyarsanız işlevi daha fazla olur. Potansiyel müşterilerin, soru sormaya ve form doldurmaya başlamadan önce ne sağlayacağınızı bilmelidir.

Ancak bilgilerinizi can sıkıcı bir şekilde sunmayın. Gerekenden daha fazla bilgi isteyen müdahaleci pop-up’larla (sosyal medya bağlantılarınız veya özel teklifleriniz gibi) içeriği engellemek, ziyaretçileri web sitenizden uzaklaştıracaktır.

  • Hızlı Bir Web Sitesi

Google, çok hızlı yüklenen web siteleri arıyor. Haziran 2021’deki büyük güncellemeleriyle birlikte, birçok web sitesi artık yavaş bir mobil hıza sahip oldukları için cezalandırılıyor.

Düğün mekanları web sitesinin hıza odaklanarak tasarlanması gerekiyor. Web siteniz hızlı yüklendiği için Google aramalarından daha fazla trafik alırsınız.

Ayrıca düğün çiftleri gösterişli bir tasarım için değil, mekanın fotoğrafları ve gerçek düğünler için sizi ziyaret ediyorlar. Bu nedenle hızı sağlayacak gerçek görseller kullanın ve gösterişli tasarımdan uzak durun.

  • Kaliteli İçerik Pazarlaması

Düğün salonu web sitesi tasarımı söz konusu olduğunda fotoğraflar ve diğer görseller çok önemli olsa da, metin yazarlığının da dikkate alınması gerekiyor. Mekanınızı tanımlamak için kullandığınız kelimeler, seçtiğiniz fotoğraflar kadar önemlidir.

Resimler bin kelimeye bedeldir. Bu yüzden resimlerde ne olduğunu yaratıcı ve pratik bir dille tanımlayın. Denize bakan taş bir terasınız varsa, bundan bahsedin.

İkram listeniz paha biçilemezse bunu anlatın.! Bir fotoğrafta gösterin ve kelimelerinizle söyleyin. Böylece tam olarak ne sunmanız gerektiğine dair karışıklık, tutarsızlık veya yanlış yorumlama olmaz.

  • Sosyal Medya Bağlantı Butonları

Arama sıralamalarına ek olarak, sosyal medya mekan keşfinde giderek daha önemli bir rol oynamaktadır. Yakın tarihli bir ankete göre cevap veren çiftlerin yüzde elli altısı, sosyal medya platformlarının düğün mekanı aramalarında en yararlı platformlar olduğunu söyledi.

Ek olarak, 2017 yılında yapılan bir araştırma gelinlerin yüzde 82’sinin ilham almak için düğün dergileri yerine sosyal medyaya – özellikle Pinterest ve Instagram’a – yöneldiğini buldu.

Bu çiftleri çekmek için sosyal medya hesaplarınıza düzenli olarak yayın yapmak ve orada bir kitleyle etkileşim kurmak ve oluşturmak elbette önemlidir.

Mekanınızda evlenen çiftleri kendi düğün fotoğraflarını yayınlamaya ve profilinizde görünmeleri için mekanınızı etiketlemeye teşvik edin. Ardından, sosyal medya hesaplarınızı düğün salonu web sitesi tasarımınıza, bağlantılar veya gömülü bir şekilde entegre edin.

  • Referans ve İnceleme Sayfaları

Çevrimiçi incelemeler ve fotoğraflar, Y kuşağı ve Z kuşağı müşterilerinin düğün mekanlarını nasıl aradıkları konusunda değerli bir rol oynamaktadır.

Bir düğün blogunda yapılan bir anket, 18 ila 34 yaşları arasındaki dört kişiden yaklaşık üçünün “düzenli” veya “her zaman” yerel işletmelerin yorumlarını okuduğunu buldu.

Benzer bir yüzde, çevrimiçi incelemelere “her zaman”, “birden fazla yorum olduğu sürece” veya “yorumlar gerçek görünüyorsa” kişisel öneriler kadar güvendiklerini söyledi.

İnsanlar ne satın aldıklarını bilmek isterler ve istedikleri deneyimi elde ettiklerinden emin olmak isterler.

Önceki çiftlerden veya planlamacılardan mekanınızdaki düğün deneyimlerinin bir referansını isteyin veya önceki çiftlere daha sonra web sitenize entegre edilebilecek bir Google Business incelemesi göndermelerini isteyen takip e-postaları gönderin.

Düğün web sitesi tasarımı için Current Works her zaman yanınızda! Detaylı bilgi için bizi arayın.

Kaynaklar:

Catherine Shane https://hawthorncreative.com/blog/how-to-design-a-wedding-venue-website-that-speaks-to-and-converts-millennials/ Erişim Tarihi: 26 Eyl 2022, 08:52

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir