Diş Hekimi Web Sitesi Tasarımı

Diş Hekimi Web Sitesi Tasarımı Nasıl Olmalıdır?

Misyonunuza, vizyonunuza, değerlerinize, markanıza, hizmetlerinize ve iş hedeflerinize hitap eden etkili bir diş hekimi web sitesi tasarımı oluşturmak zaman alır.

Diş hekimliği web sitesi tasarım öğelerinizin, hastalarınızın ve potansiyel hastalarınızın etkileşimde bulunmaktan keyif alacağı bilgilendirici ve ilgi çekici bir varlığa sahip olması gerekir.

Diş hekimliği web siteniz çok çeşitli konuları kapsamalı ve web sitenizin ziyaretçilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için hizmetlerinizi sergilemelidir.

Sosyal medya bağlantıları, blog yayınları, harika bir kullanıcı deneyimi ve profesyonel grafiklerin kullanımı, pazarlama çabalarınızın başarısı için hayati öneme sahiptir.

Ortalama olarak, bir kişinin bir ürün satın alıp almayacağına veya bir hizmeti kullanıp kullanmayacağına 15 saniyeden daha kısa sürede karar vereceğini biliyor muydunuz?

Sitenize giden bir bağlantıyı tıklamalarını sağlamak yeterli değildir. Dikkatlerini çeken ve tutan benzersiz bir diş hekimi sitesine sahip olmanız gerekir.

Diş hekimleri için web sitesi tasarımı konusunda Current Works sizlere profesyonel ekibiyle destek oluyor.

Hizmet Özeti
Aylık Ortalama Maliyet10,000 – 250,000 TL
Teslim Süresi45 – 180 Gün
Alt YapıWordPress, ASP.NET , HTML
Ödeme Planı%50 Proje Başlangıcı, %50 Proje Teslimi
Hosting1 Yıl Ücretsiz
Ek HizmetlerKurumsal Kimlik Tasarımı, SEO, Reklam Yönetimi,  Sosyal Medya Yönetimi
Metin ÜretimiAjans Sorumluluğunda
Görsel TasarımAjans Sorumluluğunda
Fotoğraf ve Video ÇekimiMüşteri Sorumluluğunda

Diş Hekimi Web Sitesi Neden Gereklidir?

Diş hekimleri için web sitesi çevrimiçi olarak erişim noktasıdır. Diş hekimlerinin web siteleri genellikle potansiyel hastaların ziyaret ettiği ilk yerdir.

Web sitenizde erişilebilirlik menüsü, hasta diş incelemeleri ve referansları, sağladığınız hizmetlerin net açıklamaları ve ekibinizin biyografileri yoksa, ziyaretçilerin randevu almadan önce uzaklaşma riskiyle karşı karşıya kalırsınız.

Etkili tasarlanan web sitelerine sahip diş hekimliği uygulamaları özensiz sitelere sahip olanlardan daha fazla trafik alır. Çünkü harika bir site, ziyaretçilerin web sitenizi bulmasına yardımcı olmak için titiz bir SEO içerir.

Çoğu kişi Google’ı servis sağlayıcıları bulmak için kullanır ve iyi optimize edilmiş bir site Google’da dönüşüm alanı olarak kullanılabilir.

Son olarak, iyi tasarlanmış ve kullanımı kolay bir web sitesi, rakiplerinizi geride bırakmanıza yardımcı olacak ve hatta siteleri eskiyse ve güncellenmesi gerekiyorsa öne çıkmanıza yardımcı olabilir.

Diş hekimi web sitesi ihtiyaçlarınızda hemen ekibimizden destek alabilirsiniz.

Diş hekimi web sitesi oluşturma adımları nelerdir?

Diş hekimliği web sitesi oluşturmak için;

  • Hekimin görsel tasarım beklentilerinin tasarımcı firma tarafından öğrenilmesi gerekir. Bu süreçte, yazılımsal olmayan bir görsel tasarım süreci gerçekleştirilip hekimin görsel olarak kabul edeceği tasarımların planlaması yapılır.
  • Diş hekimine ait kurumsal kimlik verilerinin dijitalleştirilmesi gerekiyor ise bu süreçte bu işlem gerçekleştirilir.
  • Tasarımın kabulünün ardından sitenin hangi yazılım kullanılarak inşa edileceğine karar verilir ve buna uygun hosting ve domain sağlanır.
  • Site yapımı sürecinde hekimin fiziksel ortamına ait görseller talep edilir. Klinikten çekilmiş (hastaları görüntülemeyen) görseller ve videolar site içerisinde kullanılabilir.
  • Sitenin belirlenen koşullarla yazılmasının ardından diş hekimine test sürümleri sunulur. Karşılıklı mutabakat elde edilene kadar çeşitli değişiklikler yapılabilir ve sitenin yayına hazır hale gelmesi sağlanır.
  • Site yapımında kullanılacak görsel ve metin içeriğinin, sağlık bakanlığı tarafından belirlenen kurallara uygun olması son derece önemlidir. Sağlık kuruluşlarının reklam yasakları ve görsel sunumdaki yasaklara uyularak işlem yapılması çok önemlidir.

Diş Hekimi Web Sitesi Nasıl Olmalıdır?

Diş hekimi:kliniği web sitesi tasarımı örneği
Diş hekimi:kliniği web sitesi tasarımı örneği

Diş hekimi web sitesi tasarım projeleri deneyimli ekibimiz tarafından gerçekleştiriliyor.

Current Works tarafından geliştirilen web sitesinin özellikleri şu şekilde olacaktır;

  • Profesyonel ve Kullanımı Kolay Web Sitesi

Web sitenizin başarılı olup olmayacağını belirleyen bir faktör tasarımdır. Tek detay tasarım olmasa da kaliteniz için en önemli unsurlar arasındadır.

Hastalarınızın ihtiyaç duyduğu hizmeti sağlayan bir diş tasarımı seçin. Diş hekimleri için ideal web sitesi temiz ve düzenlidir.

Süslü grafiklere ihtiyacınız olmayacak. Müşterilerimiz için tasarladığımız diş hekimi web siteleri, özelleştirilmiş temalar kullanılarak WordPress ya da özel yazılım sistemler üzerine kurulmuştur.

  • Diş Hekimliğinde Gerekli Sayfalar

Diş hekimleri belirli sayfalara mutlaka sahip olmalıdır. Ekibimiz bu sayfaları öne çıkmanız ve potansiyel müşterilerinizi ikna etmeniz için mutlaka oluşturuyor;

  • Hakkımızda

“Hakkımızda” sayfası, uygulamanıza bir giriş niteliğindedir. Doğru kullanıldığında sizi sektörünüzde lider olarak konumlandırabilir ve hastalarınızla ilişkiler kurmanıza yardımcı olabilir. Hikayenizi anlatma ve hastalarınızla kişisel bir bağlantı kurmaya başlama fırsatınız bu sayfadır.

  • Bize Ulaşın

Temel iletişim bilgileri her sayfanın üstbilgi ve altbilgisinde olmalı ve Bize Ulaşın sayfanız kapsamlı olmalıdır. En azından şunları içermelidir:

  1. Çalışma saatleriniz
  2. Sosyal medya bağlantıları
  3. Telefon numaranız ve tam adresiniz
  4. Uygulamanız için bir harita ve yol tarifi

Web siteniz tek dokunuşla arama da içermelidir. Böylece sitenizi akıllı telefonlarında görüntüleyen kişiler, sitenizden uzaklaşmadan ve fiziksel olarak telefon numaranızı yazmak zorunda kalmadan sizi arayabilir.

  • Hizmetleri

Web sitenizin bu bölümü, belirli hizmetleri listelemeli ve sunduğunuz her hizmet için ayrı sayfalara bağlantı vermelidir. Her sayfada hizmetle ilgili anahtar kelimeleri hedefleyin ve benzersiz satış noktalarını veya belki de insanları randevu almaya ikna etmeye yardımcı olabilecek stratejiler uygulayın.

Hizmet sayfalarınız, insanların uygulamanız ve sağladığınız hizmetler hakkında sorduğu soruları yanıtlamalıdır. Hizmet sayfası ayrıca ziyaretçilerin diş bakımları hakkında bilinçli kararlar almalarını sağlar.

Her hizmet için resimler veya açıklayıcı bir video eklemelisiniz. Özellikle de uygulamanız hastaların aşina olmayabileceği en yeni tedavileri sunuyorsa öne çıkmak için hizmet sayfalarınızı iyi optimize etmelisiniz.

  • Konum Sayfaları

Ofisiniz için ayrı bir konum sayfasına ihtiyacınız vardır. Sayfada tam adres, telefon numarası, e-posta, harita ve uygulamanıza yönelik yol tarifleri bulunmalıdır. Personel biyografilerine bağlantılar gibi başka bilgiler de eklemeniz etkili olabilir.

  • Yeni Hasta Form Sayfası

Yeni hastaların işe alımını kolaylaştırmanın en kolay yollarından biridir. Web sitenize yeni bir hasta formu sayfası eklemektir. Bu şekilde sizin için yeni olan hastalar ofisinize gelmeden önce evrak işlerini çevrimiçi olarak tamamlayabilirler.

  • Net Harekete Geçirici Mesaj

Sitenizdeki her sayfada, insanlardan randevu almalarını veya uygulamanızı aramalarını isteyen ilgi çekici bir harekete geçirici mesaj bulunmalıdır.

Yeni hastalar için ücretsiz temizlik veya diş beyazlatma seansı gibi insanları aramaya ikna etmek için yeni bir hasta teklifi eklemeyi unutmayın.

E-posta adreslerini toplamak ve listenizi oluşturmak için bir katılım formunuz da olmalıdır. Harekete geçirici mesajlarınız ve katılım formunuz mobil kullanıcılar için de optimize edilmelidir.

  • Site Kişiliği

Web siteniz insanlara rakipleriniz gibi olmadığınızı göstermelidir. Ziyaretçilerin dikkatini çekmek ve uygulamanızı farklılaştırmak için, diş hekimliği web siteniz benzersiz markanızı ve kişiliğinizi yansıtmalıdır.

Kişiliğinizi göstermenin bazı yolları şunlardır:

  1. Benzersiz bir diş logosu
  2. Muayenehanenizin, hastalarınızın (rızalarıyla) ve ekibinizin orijinal (stok olmayan) fotoğrafları
  3. Diş hekimliğine benzersiz bakış açınızı yansıtan ve hastalarınız için eğitim ve içgörü sağlayan ağız sağlığı makaleleri

Markanıza bağlı olarak hastaların kendilerini rahat hissetmelerini sağlamak için mizahı sitenize dahil edebilirsiniz.

  • Kullanıcı Deneyimi Optimizasyonu

Diş hekimleri için benzersiz web siteleri tasarlarken kullanıcı deneyimini (UX) her zaman odak noktamız haline getiriyoruz. İşte iyi UX’in bazı unsurları:

  1. Duyarlı tasarım: Siteye erişmek için kullanılan cihaza uyacak şekilde ayarlanan bir tasarım sağlıyoruz.
  2. Hız: diş hekimliği web sitenizin yüklenmesi 3 saniyeden az sürmelidir.
  3. Kullanıcı dostu gezinme: İnsanların sitenizde istediklerini bulmaları kolay olmalıdır.

İster yeni bir site ister eski bir siteyi yeniden tasarlıyor olun, UX testine yatırım yapmak iyi bir fikirdir. Kullanıcı deneyimini odak noktasına getirerek yenilikçi teknolojilerle diş hekimi web sitesi tasarlıyoruz.

  • Arama Motoru Optimizasyonu

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), sitenizin Google, Bing ve diğer arama motorlarında sıralanmasını sağlamanın sırrıdır. Aynı zamanda etkili diş pazarlamasının anahtarıdır.

SEO’nun bu teknik yönleri profesyonellik gerektirir. Ancak web sitenizin görünürlüğünde ve diş pazarlamanızın yatırım getirisinde büyük bir fark yaratırlar.

Yerel SEO için hedeflenecek en iyi anahtar kelimeleri seçmenize ve SEO’nun teknik yönleriyle size yardımcı olabilecek bir diş hekimi pazarlama şirketi olarak Current Works ile çalışabilirsiniz.

  • Fotoğraflar

Görüntüler diş hekimliği web sitesi ziyaretçileri için çekicidir ve muayenehanenizde yaptığınız işi gösterir. Stok fotoğrafların aksine mevcut tedavilerine ait gerçek resimler kullanmanızı öneririz.

Öncesi ve sonrası fotoğraflar özellikle popülerdir. Çünkü başkaları için başarıyla tamamladığınız işi görebiliyorlarsa hastalar kendilerini daha parlak, daha beyaz ve daha düz dişlerle hayal etmeleri kolaydır.

Görüntüler ayrıca metin bloklarını parçalamaya yardımcı olarak görsel düzeninizin okunmasını kolaylaştırır.

Alt etiketleri kullanmanın yanı sıra, arama motorlarının onları bulmasına yardımcı olmak için fotoğraflarınıza açıklayıcı başlıklar verin. Ayrıca tüm görüntüler mobil kullanıcılar için de optimize edilmelidir.

  • Online Randevular

Çoğu insan bugünlerde randevu işlem çevrimiçi yapıyor. Hastalarınız bu seçeneğe sahip olmayı bekler. Ayrıca randevu için gelmeden önce evrak işlerini doldurmayı yaparlar böylece bekleme sürelerini kısaltırlar.

Diş yönetimi yazılımı genellikle çevrimiçi sanal randevular ve evrakların yanı sıra iptalleri ve kullanılmayan rezervasyonları en aza indirmek için metin hatırlatıcıları içerir. Yazılım konusunda ekibimizle çalışabilirsiniz.

  • Video

Video, çevrimiçi içeriğin en popüler biçimlerinden biridir. Bilgilendirici videolar, ziyaretçilerin siz, markanız, ekibiniz ve sağladığınız tedaviler hakkında bilgi edinmesine yardımcı olur.

Potansiyel hastalar, sağlık web sitelerinde giderek daha fazla video beklemektedir. Videoların çekilmesi uzun sürmez ve çok detaylı düzenleme gerekmez.

  • Canlı Sohbet

Diş tedavisi söz konusu olduğunda hastaların web sitenizi son çare olarak aramaları muhtemeldir. Bu nedenle sorularına hızlı cevaplar isterler. Canlı sohbet, soruları hızlı ve gerçek zamanlı olarak yanıtlamak için iyi bir seçenektir.

Bazı diş hekimliği muayenehanesi yönetim yazılımı programları canlı sohbet özelliği içerir. Ekibinizin saha sorularını web sitenizden alabilir veya sık sorulan sorulara cevap vermek için chatbot teknolojisinden yararlanabilirsiniz.

Canlı sohbet için kaynaklarınız yoksa, eksiksiz bir SSS sayfanız olabilir. Bir chatbot kullanıyorsanız, yanıtlarının markanıza ve pazarlama stratejinize uygun olduğundan emin olun.

  • S.S.S.

İnsanlar web sitenizde aramak istemediğinden temel sorulara cevap bulamazlarsa sitenizi terk edebilirler. Sağlam bir SSS sayfası oluşturmak, potansiyel hastalara ilerlemek ve randevu almak için ihtiyaç duydukları bilgileri verir.

Ayrıca, ekibiniz için zaman kazandıracaktır. Çünkü telefon veya canlı sohbet yoluyla daha az soru soracaklardır.

  • Kullanıcı Görüşleri

Memnun hastalardan gelen referanslar, kaliteli diş bakımı vaatlerinizi yerine getirebileceğinizin kanıtıdır. Hastalarınız harika hizmet, nazik ve şefkatli bakım ve uygulamanızın sunduğu mükemmel sonuçlar hakkında konuştuğunda yabancıların bilgilere güvenme olasılığı daha yüksektir.

Current Works ile diş hekimleri referanslarını bir adım daha ileri götürerek ve hasta incelemelerini ve Google derecelendirmesini doğrudan ana sayfalarında sunarak bu konuda harika bir iş çıkarıyor.

Sitelerini kendi başlarına bulan yeni diş hastalarını çekmenize yardımcı olmanın yanı sıra referanslar daha fazla hasta almanıza ve uygulamalarınızı büyütmenize yardımcı olabilir.

  • Düzenli Olarak Güncellenen Bir Blog

Yıllardır Google, düzenli olarak yüksek kaliteli SEO için optimize edilmiş içerik yayınlayan siteleri ödüllendirdi. Bloglar, SEO ve arama motoru sıralamasını etkilerken bir diş hekimliği web sitesini ziyaretçiler için daha çekici hale getirir. Bir blog, alanınızda otorite oluşturmak için harika bir yoldur.

Blogunuzu ekibinizi tanıtmak, hizmetleri açıklamak ve ağız hijyeni hakkında yararlı bilgiler sağlamak için kullanabileceğinizi unutmayın.

  • Sosyal Paylaşım Düğmeleri

Diş hekimliği web sitenizi sosyal medya hesaplarınıza bağlanmak, web sitenizin web sitenizin ne kadar iyi sıralanmasını sağlar. Markanız sosyal medyada ne kadar popüler olursa, o kadar kaliteli backlinkleriniz olur.

  • Güvenlik

Her gün ortalama 30.000 site saldırıya uğruyor. Siteniz tehlikeye girerse veya korumasızsa Google sizi cezalandırabilir veya hatta sitenizi kara listeye alabilir ve güvenlik ihlalleri hastalarınızla ilişkilerinize zarar verebilir.

Web siteniz bir SSL sertifikası kullanılarak şifrelenmeli ve korunmalıdır. Hastaların oturum açmasına izin verirseniz, güçlü parolalar istediğinizden emin olun ve mümkün olan her yerde iki faktörlü kimlik doğrulaması kullanın.

Ayrıca web siteniz ayrılmış haklar, gizlilik politikanız ve içeriğinizi ve diş hekimliği uygulamalarınızı korumak için bir telif hakkı beyanı içermelidir.

  • Erişilebilirlik

Web sitenizin benzersiz tasarımı, kullanamadıkları takdirde yeni hastaları çekmenize yardımcı olmaz. Bir WordPress web siteniz varsa kullanabileceğiniz çok sayıda erişilebilirlik eklentisi vardır.

Herhangi bir erişilebilirlik eklentisini bizler önermiyoruz. Current Works erişilebilirlik konusunda sizlere destek oluyor.

  • Mobil Dostu

Diş hekimi web sitelerinin mobil uyumlu olmaması için hiçbir nedeniniz yok. Çoğu arama mobil cihazlar veya sanal asistanlar kullanılarak yapılır.

2016 yılında Google, masaüstü öncelikli indekslemeden mobil öncelikli indekslemeye geçiş yapmaya başladığını duyurdu. Mart 2021 itibariyle, bu geçiş tamamlanmıştır.

İşte diş hekimliği web siteleriniz için göz önünde bulundurmak isteyebileceğiniz bazı mobil uyumlu özellikler:

  1. Tek dokunuşla navigasyon
  2. Fare tıklamaları için değil, parmak dokunuşları için boyutlandırılmış, okunması kolay CTA’lar ve düğmeler
  3. Mobil cihazları destekleyen bir tasarım – (Yatay kaydırma veya yakınlaştırma gerekmez.)
  4. Tek dokunuşla arama
  5. Konum farkındalığı
  6. Uygulama benzeri arayüz
  • Hızlı Yükleme

Mobil uyumlu web sitesinin bir zorunluluk olduğu gerçeğinden zaten bahsettik. Bu nedenle hızlı yüklenen bir diş hekimi web sitesine sahip olmalısınız.

Masaüstü bilgisayarlarda bile bir site hızlı bir şekilde yüklenmediğinde kullanıcılar sabırsızlanır. Bu mobil cihazlarda daha da önemlidir.

Unutmayın, araştırmalar mobil site ziyaretçilerinin % 53’ünün yüklenmesi üç saniyeden fazla sürerse bir mobil web sitesinden ayrılacağını göstermektedir.

Hem masaüstü hem de mobil web sitelerinizin yükleme süresini hızlandırmak için yapabileceğiniz birçok strateji uyguluyoruz;

  1. Görüntü sıkıştırmayı etkinleştirme
  2. Tarayıcı önbelleğini etkinleştirme
  3. HTML, JavaScript ve CSS kullanarak kaynakları küçültme
  4. HTTP isteklerini en aza indirme
  5. Görüntüleri optimize etme

Dönüşüm İzleme

Web sitesi kalitesi, site ziyaretçilerinin deneyimini doğrudan etkileyen bir şey değildir. Ancak pazarlamanız ve yeni hastaları çekme yeteneğiniz üzerinde önemli bir etkisi olabilir. Potansiyel müşteri izlemeden belirli bir strateji geliştiremezsiniz.

Arama izleme, pazarlama kampanyalarınızın her birine yönelik analiz sürecini kapsar. Google PPC reklamları,

Facebook reklamları, e-posta kampanyaları, metin kampanyaları ve basılı posta kampanyaları yayınlıyorsanız, potansiyel müşterilerinizin nasıl geldiğini takip etmelisiniz.

Bu her kampanyanın YG’sini değerlendirmeyi ve parayı pazarlama bütçenize nasıl tahsis edeceğinize karar vermeyi sağlayabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir