Basın
Hazırladığımız basın bültenleri ve basın açıklamaları ile hem sektöre yön veriyoruz hem de firmaları bilgilendiriyoruz
Hazırladığımız basın bültenleri ve basın açıklamaları ile hem sektöre yön veriyoruz hem de firmaları bilgilendiriyoruz
İyi sağlık turizmi tam olarak nedir? Sağlık Turizmi nasıl yapılır ve ülkemizde sağlık turizmi bugün itibariyle ne durumda? Uzmanından sağlık turizmine dair bilinmesi gerekenler…
https://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiyede-saglik-turizmi-ne-durumda-1800374
Geleneksel PR ve dijital PR. Bunlar birbirlerinden, kitlelerle iletişim kurma ve kitleye ulaşma yöntemi de dahil olmak üzere taktikler bakımından ayrılırlar. Peki işletmeniz için dijital PR mı yoksa geleneksel PR mi daha iyidir
https://www.haberler.com/geleneksel-pr-mi-dijital-pr-mi-12053133-haberi/
Popüler video izleme platformu Youtube, flaş bir karar alarak sitede yayınlanan bazı video türlerini yasakladı.
https://www.milliyet.com.tr/galeri/youtubedan-flas-karar-o-videolar-yasaklaniyor-2887267/3
SEO, yani arama motoru optimizasyonu, dijital cağda pazarlama faaliyetlerinin neredeyse tamamı internet teknolojileri ile yapılırken, arama motorlarında yükselme gereksinimi
Current Works Kurucusu ve yöneticisi Damla Çiğ Yoluk ile sosyal medyada büyüme konusunu ele aldık…
https://www.medyaege.com.tr/kimler-fenomen-olmak-istemez-sosyal-medyada-buyume-219849h.htm
SEO çalışmaları, web sitelerinin arama motorlarında daha iyi sıralanması ve görünürlüğü için yapılan site içi ve site dışı iyileştirmelerdir…
https://www.ortadogugazetesi.com/omer-yoluk-seo-calismalarinin-markalasmaya-olan-etkisini-acikliyor
Sağlık turizminin enflasyonu düşürmesi elbette tek başına mümkün değil, fakat ekonomik bileşenlerin tamamını bir araya getirdiğimizde önemli bir payı olabilir gibi görünüyor. İyi ama nasıl?
https://www.dokuzeylul.com/saglik-turizmi-enflasyonu-dusurur-mu
En iyi olmak isteyenlerin aradığı o gizli tarif bulundu! Markalaşma hakkında Current Works Dijital Pazarlama Ajansı Kurucusu ve yöneticisi Damla Çiğ Yoluk ile ezber bozan bir söyleşi deneyimi yaşadık…
https://www.magazinizmir.com/yasam/gozu-yukseklerde-olanlarin-cok-gizli-tarifi-markalasma
Özellikle son 15 yılda olağandışı bir hızla gelişen sağlık turizmi sektörünün hala çok ciddi bir kullanılmayan potansiyeli olduğundan söz edilir. Pekiyi bu potansiyel nasıl kullanıma sokulabilir? Daha fazla yabancı hastaya erişim mümkün müdür?
https://www.milligazete.com.tr/haber/15736730/saglik-turizmi-nasil-gelisir
Sosyal medya günümüzde hemen herkes tarafından etkin biçimde kullanılıyor. Elbette her kullanıcının kendi beklentilerine uygun farklı sosyal medya platformlarını seçme durumu da söz konusu. Ancak işletmeler için belli platformları seçip sadece onlara dönük çalışmak doğru mu?
https://www.pusulahaber.com.tr/sosyal-medya-sadece-instagram-degildir-1733584h.htm
Kurumsal kimlik, hemen her işletme için son derece önemli bir pazarlama bileşeni olarak kabul edilir. Bu kapsamda geleneksel araçları yaygın olarak kullanmakla birlikte çağın gereksinimlerine de ayak uyduracak girişimlerde bulunmanın gerekliliği, son zamanlarda öne çıkıyor.
https://www.unibilgi.net/kurumsal-kimlik-sadece-logo-ve-kartvizit-degildir/
Markalaşma ve markanın geliştirilmesi sürecinde dijital kanalların doğru kullanımı önemli bir yere sahip. Hatta günümüzde dijital medya araçlarını doğru kullanmayan markaların, bilinirliklerini artırmasından söz etmek dahi çok zor. Bunun için sosyal medya platformları…
https://www.timeturk.com/yasam/markalar-neden-linkedin-i-goz-ardi-etmemeli/haber-1769562
Marka değeri elde etmek isteyen firmaların, en çok sorduğu soruların başında; bu değere nasıl ulaşacakları ve ne kadar süreceği gelir. Marka değeri elde edebilmek için ciddi bir pazarlama sürecinin devam etmesi gerekir…
https://rayhaber.com/2023/07/marka-degeri-bir-gunde-olusmaz-gec-kalmayin/