Basın

Hazırladığımız basın bültenleri ve basın açıklamaları ile hem sektöre yön veriyoruz hem de firmaları bilgilendiriyoruz

İnceleyin

cumhuriyet

Türkiye’de sağlık turizmi ne durumda?

İyi sağlık turizmi tam olarak nedir? Sağlık Turizmi nasıl yapılır ve ülkemizde sağlık turizmi bugün itibariyle ne durumda? Uzmanından sağlık turizmine dair bilinmesi gerekenler…

https://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiyede-saglik-turizmi-ne-durumda-1800374

haberler logo

Geleneksel PR mı Dijital PR mı?

Geleneksel PR ve dijital PR. Bunlar birbirlerinden, kitlelerle iletişim kurma ve kitleye ulaşma yöntemi de dahil olmak üzere taktikler bakımından ayrılırlar. Peki işletmeniz için dijital PR mı yoksa geleneksel PR mi daha iyidir

https://www.haberler.com/geleneksel-pr-mi-dijital-pr-mi-12053133-haberi/

milliyet logo

Youtube’dan flaş karar! O videolar yasaklanıyor…

Popüler video izleme platformu Youtube, flaş bir karar alarak sitede yayınlanan bazı video türlerini yasakladı.

https://www.milliyet.com.tr/galeri/youtubedan-flas-karar-o-videolar-yasaklaniyor-2887267/3

Basin Kuruluslari Logo

SEO paketleri kavramına genel bir bakış: “Ucuza SEO iddiaları gerçekçi mi?”

SEO, yani arama motoru optimizasyonu, dijital cağda pazarlama faaliyetlerinin neredeyse tamamı internet teknolojileri ile yapılırken, arama motorlarında yükselme gereksinimi

https://t24.com.tr/haber/seo-paketleri-kavramina-genel-bir-bakis-ucuza-seo-iddialari-gercekci-mi,1088708

logo

Kimler fenomen olmak istemez? “Sosyal Medyada Büyüme”

Current Works Kurucusu ve yöneticisi Damla Çiğ Yoluk ile sosyal medyada büyüme konusunu ele aldık…

https://www.medyaege.com.tr/kimler-fenomen-olmak-istemez-sosyal-medyada-buyume-219849h.htm

02 2

Ömer Yoluk, SEO çalışmalarının markalaşmaya olan etkisini açıklıyor

SEO çalışmaları, web sitelerinin arama motorlarında daha iyi sıralanması ve görünürlüğü için yapılan site içi ve site dışı iyileştirmelerdir…

https://www.ortadogugazetesi.com/omer-yoluk-seo-calismalarinin-markalasmaya-olan-etkisini-acikliyor

9 eylul logo1

Sağlık Turizmi Enflasyonu Düşürür mü?

Sağlık turizminin enflasyonu düşürmesi elbette tek başına mümkün değil, fakat ekonomik bileşenlerin tamamını bir araya getirdiğimizde önemli bir payı olabilir gibi görünüyor. İyi ama nasıl?

https://www.dokuzeylul.com/saglik-turizmi-enflasyonu-dusurur-mu

logo 1

Gözü yükseklerde olanların ‘Çok gizli’ tarifi: “Markalaşma”

En iyi olmak isteyenlerin aradığı o gizli tarif bulundu! Markalaşma hakkında Current Works Dijital Pazarlama Ajansı Kurucusu ve yöneticisi Damla Çiğ Yoluk ile ezber bozan bir söyleşi deneyimi yaşadık…

https://www.magazinizmir.com/yasam/gozu-yukseklerde-olanlarin-cok-gizli-tarifi-markalasma

Adsiz tasarim 14

Sağlık Turizmi Nasıl Gelişir?

Özellikle son 15 yılda olağandışı bir hızla gelişen sağlık turizmi sektörünün hala çok ciddi bir kullanılmayan potansiyeli olduğundan söz edilir. Pekiyi bu potansiyel nasıl kullanıma sokulabilir? Daha fazla yabancı hastaya erişim mümkün müdür?

https://www.milligazete.com.tr/haber/15736730/saglik-turizmi-nasil-gelisir

3

Sosyal medya sadece Instagram değildir!

Sosyal medya günümüzde hemen herkes tarafından etkin biçimde kullanılıyor. Elbette her kullanıcının kendi beklentilerine uygun farklı sosyal medya platformlarını seçme durumu da söz konusu. Ancak işletmeler için belli platformları seçip sadece onlara dönük çalışmak doğru mu? 

https://www.pusulahaber.com.tr/sosyal-medya-sadece-instagram-degildir-1733584h.htm

4

Kurumsal Kimlik Sadece Logo ve Kartvizit Değildir

Kurumsal kimlik, hemen her işletme için son derece önemli bir pazarlama bileşeni olarak kabul edilir. Bu kapsamda geleneksel araçları yaygın olarak kullanmakla birlikte çağın gereksinimlerine de ayak uyduracak girişimlerde bulunmanın gerekliliği, son zamanlarda öne çıkıyor.

https://www.unibilgi.net/kurumsal-kimlik-sadece-logo-ve-kartvizit-degildir/

5

Markalar neden LinkedIn’ı Göz Ardı Etmemeli!

Markalaşma ve markanın geliştirilmesi sürecinde dijital kanalların doğru kullanımı önemli bir yere sahip. Hatta günümüzde dijital medya araçlarını doğru kullanmayan markaların, bilinirliklerini artırmasından söz etmek dahi çok zor. Bunun için sosyal medya platformları…

https://www.timeturk.com/yasam/markalar-neden-linkedin-i-goz-ardi-etmemeli/haber-1769562

2

Marka Değeri Bir Günde Oluşmaz, Geç Kalmayın

Marka değeri elde etmek isteyen firmaların, en çok sorduğu soruların başında; bu değere nasıl ulaşacakları ve ne kadar süreceği gelir. Marka değeri elde edebilmek için ciddi bir pazarlama sürecinin devam etmesi gerekir…

https://rayhaber.com/2023/07/marka-degeri-bir-gunde-olusmaz-gec-kalmayin/