Ambalaj Tasarımı Fiyatları 2023

Ambalaj Tasarımı Fiyatları 2023

Ambalaj tasarımı, ürün satışı yapan markaların kurumsal yapısını ve marka değerini ortaya koymaktadır. Her işletme farklı ürünleri için ambalaj konusunda farklı tasarımlar yaptırmayı hedeflemektedir.

Her konuda olduğu gibi bu konuda da işletmeniz bir bütçe ayırmalıdır. Ambalaj tasarım fiyatları tasarımın detayları, yapacak kişinin uzmanlığı, talepleriniz, boyutlar gibi birçok detaya göre değişiklik gösterir.

İşletmenizin marka değerini her detayda yansıtmak istiyorsanız mutlaka ambalajlarınızı kurumsal kimliğinize uygun şekilde tasarlamanız gerekiyor. Bunu yapabilmek için de profesyonel destek almanız şart. Current Works deneyimli tasarım ekibi ile birlikte kurumsal kimlik oluşturma sürecinin bir parçası olarak veya tek başına sizlere ambalaj tasarım hizmeti veriyor.

Fiyat ve hizmet bilgisi için hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ambalaj Tasarımı Maliyetleri

Deneyimli ajanslar üretim maliyeti hariç, tasarım için 5-20 bin TL arasında ücret talep edebilir. Burada yüksek maliyetli profesyonellere, son teknoloji ekipmanlara ve karşılanması gereken genel maliyetli gider kalemleri söz konusudur. Uluslararası markalarla çalışan itibar ve deneyimi yüksek ajanslar daha başarılı çalışmalar için daha yüksek bedeller isteyebilir.

Dünyaca ünlü tasarım şirketlerini işe almak, küçük ve orta ölçekli işletmeler için finansal olarak kolay olmayabilir. Küçük işletmeler muhtemelen pahalı bir ambalaj tasarım projesini finanse edecek kaynaklara sahip değildir çünkü bütçelerinin daha önemli bir kısmı ürün geliştirme için kullanılmaktadır. Küçük tasarım firmaları veya serbest grafik tasarımcıları ile çalışmayı deneyebilirler.

Ancak kurumsal kimliğiniz için en doğru seçenek başarılı ajanslar ile çalışmaktır. Current Works her kesimden işletmenin bütçesine uygun ambalaj tasarım projelerini uygun fiyatlarla sunmaktadır.

Ambalaj Tasarımı Neden Önemlidir?

Ambalajlama, ürünü müşterilerin eline ulaşana kadar her türlü hasardan korumak için pratik bir araçtır. Malzemeler koruma sağlar ve genel tasarım bir mesaj gönderir. Etkili bir ambalaj tasarımı şunları yapabilmelidir:

  • Marka Kimliği Oluşturma

Her şirketin veya markanın bir hikayesi vardır. Bir markanın kimliğinin müşterilerle paylaşmak istediğiniz kısmıdır. Hikayeyi paylaşmanın en etkili yolu, ürün ambalaj tasarımınızdır. Müşterilerin gördüğü ilk şey budur ve etkileşim beş saniyeden fazla sürmeyebilir. Logo, yazı tipi ve renk şeması da dahil olmak üzere sergilenen her tasarım öğesi, mesajı doğru bir şekilde iletmeli ve her yerde tanınabilecek kadar çekici olmalıdır.

  • İletişim Aracı Olma

Göz alıcı bir tasarım, alıcıların dikkatini çekmeye yardımcı olur. Müşteriler ambalajı gördükten sonra, tasarımcı onları ürün hakkında bilmeleri gereken her şey hakkında bilgilendirmelidir. Ne boş bir sayfa ne de aşırı yüklenmiş bir duyuru olmalıdır. Ambalaj sadece üretici hakkında yeterince basit bilgi, son kullanma tarihi (varsa), alıcıların marka hakkında bilgi bulabilecekleri, ürünün kimin için olduğu ve neden uygun olduğu hakkında bilgi vermelidir. İkincil ambalaj, kullanım kılavuzu gerektiren yeni bir ürün prototipi tasarımı için genellikle gereklidir.

  • Kalıcı Bir İzlenim Bırakmak

Benzersiz ambalajın çirkin olması gerekmez ve sağlam bir ilk izlenim yaratmak için yaratıcı grafikler ve logolar kullanabilirsiniz. Mağaza raflarında veya e-ticaret web sitelerinde olsun, “sıradışı” ambalajlar genel türlerinden çok daha çekicidir.

Ambalaj Tasarımı İçin Ne Kadar Ücret Ödemelisiniz?

Ambalaj tasarımı için maliyetlere karar verirken göz önünde bulundurulması gereken birkaç faktör vardır.

Bazıları şunlardır:

  1. Sabit fiyatlar
  2. Saatlik ücretler
  3. Saatlik ve sabit fiyatlı hibrit
  4. Küçük işletmeler
  5. Şirket
  6. Tasarımcı becerileri
  7. Sarf malzemesi maliyetleri

Genel olarak ambalaj tasarımı fiyatları bu noktalara göre belirlenir.

  • Sabit Fiyatlar

Sabit oranlar şirketler için caziptir çünkü ne verdiklerini bilirler, ancak bunun en büyük dezavantajı, proje beklenenden daha uzun sürerse potansiyel olarak para kaybetme sorunuyla karşılaşırsınız.

Basit tasarımlar için daha az ücret ödemelisiniz.  Büyük şirketler için sabit oranlar, muhtemelen 5000-10000 TL civarında oturacaktır. Şimdi, bu tam bir portföye ve deneyime bakmanız gerekiyor.

  • Saatlik Ücretler

Daha küçük projeler veya sabit bir ücret için tahmin edilmesi zor olan bir proje için en iyi seçenek saatlik ücret ödemektir. En büyük avantajı ise yapılan iş için minimum ödeme garantisi olmasıdır. Bu nedenle belirli bir temeliniz varsa saatlik ücret için ödeme yapabilirsiniz.

Saatlik ücretler için ortalamalar şehirlere göre değişir, ancak düşük uçta saatte 50 TL ve üst uçta saatte yaklaşık 500 TL ve üzeri tutarlar vardır. Yeni tasarımcılar için, deneyim kazanana kadar düşük tutarlar ödeyebilirsiniz. Uzman bir ajans ve ekiple çalışırsanız saatlik 500 TL ve üzerinde ödersiniz.

  • Saatlik ve Sabit Fiyatlı Hibrit

Şimdi, bazı tasarımcılar sabit bir ücret talep edecek ve daha sonra gelecekteki revizyonlar için saatlik olarak ücret alacaklar. Bu hibrit ödeme sistemi uzun vadede faydalı olabilir, çünkü ödeyeceğiniz tutar belli olur. Ardından daha sonra gelecekteki rötuşlar saatlik olarak daha düşük bedeller ödeyebilirsiniz.

Yapılacak revizyonlar için karmaşık bir şey olmadığı sürece saatlik ücret daha düşük olacaktır. Sadece revizyon istiyorlarsa ortalama 50-200 TL / saat aralığına veya sabit ödemeler için 15-20 bin TL’den fazla olmamalıdır. Bu sistemde ödeyeceğiniz saatlik ücret sadece revizyon içindir. Bu nedenle de ödeme tutarınızı buna göre belirleyin.

  • Küçük İşletmeler

Küçük işletmeler ve bireyler büyük olasılıkla daha az harcama yapacaklardır. Bu nedenle söz konusu yerlerin çoğunun büyük bütçelere sahip olmayacağının farkındayız ve fiyatlandırmalarımızı buna göre yapıyoruz.

Küçük işletmelerle çalışırken büyük olasılıkla daha düşük bütçeler sunuyoruz.

  • Şirketler

Büyük markalar ve şirketler söz konusu olduğunda ambalaj tasarımlarına daha yüksek bedeller ödeyebilirler. Bu nedenle de büyük marka ve şirketler için çok daha detaylı çalışmalar yapıyoruz. Derin bir Pazar araştırması yapıyor, sektör dinamiklerine bakıyor, kurum kültürünü anlıyor ve rakiplerin ambalajlarını detaylı olarak inceliyoruz.

  • Tasarımcı Becerileri

Tasarım becerileri fiyatlandırma için büyük bir değişkendir. Tasarım becerilerine gerçekten bir fiyat belirlemek zor olacaktır.  Bu nedenle tasarım becerilerine göre değişken ücretler görebilirsiniz. Current Works ambalaj tasarımı fiyatları belirlerken en üst düzey tasarım becerilerini sizlere en uygun fiyatlarla sunuyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir