Almanca SEO Hizmeti

Almanca SEO Hizmeti

Almanya Avrupa’da gerek nüfusu gerek tarihi bağları gerek de etki alanı ile en fazla öne çıkan devletler arasında bulunuyor. İngilizce her zaman daha ön planda olsa da Avrupa’da Almanca konuşan ciddi bir kitle var. Avrupa pazarına açılmak isteyen işletmeler bu nedenle Almanca SEO stratejileri de geliştirmek zorundalar.

Avrupa’da birçok bölgede resmi dil olan Almanca konuşan kitleye ulaşmak istiyorsanız bu dilde profesyonel SEO çalışmaları yürütmelisiniz. Almancanın kendine has yapısı, farklı SEO stratejileri ve kullanıcı kitlesi bulunuyor. Bu nedenle Almanca arama motoru optimizasyonu kendi içinde özel dinamikler barındırıyor. Almanca konuşan kitleye ulaşmak için web sitenize yönelik çalışmalarda deneyimli ekibimizden destek alabilirsiniz. Özellikle sağlık turizmi alanında yıllardır deneyimli olan ekibimiz Almanya’daki SEO ajanslarının yaptığı çalışmalardan daha verimli sonuçlar elde etmiştir.

Almanca SEO Hizmeti Neden Önemlidir?

seo çalışmalarının önemi

Almanya’da 80 milyondan fazla insan yaşıyor ve Almanca aynı zamanda Avusturya’da ve İsviçre, Belçika, Lüksemburg ve Lihtenştayn’ın bazı bölgelerinde resmi bir dildir. Bu da onu Avrupalı şirketlerin genişlemesi için popüler bir seçim haline getirmektedir.

Bir web sitesi oluşturmak veya bir Alman kitlesi için bir SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) veya içerik pazarlama kampanyası tamamlamak istiyorsanız, seçeneklerinizi etkileyen belirli dil farklılıkları vardır ve kampanyanızın etkili olması için doğru yaklaşımı seçmek önemlidir.

Almanca SEO hizmeti ile geniş bir kitleye ulaşmak istiyorsanız Current Works sizlere deneyimli kadrosu ile yardımcı olacaktır.

Almanca SEO Hizmeti Nasıl Başarılı Olur?

almanca seo hizmeti sonucu
Almanca SEO Çalışması Sonucu

Kalıcı olacak ve size bir Google cezası almayacak başarılı Alman SEO’sunu sağlamanın en iyi yolu, genellikle beyaz şapka SEO olarak adlandırılan etik yöntemleri kullanmaktır.

Beyaz şapka SEO taktikleri, diğer birçok Avrupa ülkesine kıyasla Almanya’da çok daha yavaş benimsenmiştir. Bu yüzden etik rotaya gitmek, sizi rekabette öne geçirebilecek bir avantajdır.

Google, Almanya’nın en büyük arama motorudur ve arama sonuçlarını manipüle etmek için siyah şapka taktiklerinin kullanımını engellemektedir.

Benzerlikler olsa da Alman SEO pazarı İngiltere’den farklıdır. Dikkate alınması ve uygulanması gereken birkaç faktör vardır:

  • Dil

Almanca çok açıklayıcı bir dildir ve yüksek dönüşümler için daha uzun kuyruk anahtar kelimelere daha fazla odaklanmak istediğiniz Almanca anahtar kelime araştırmasını etkiler.

Almanya’da ayda yapılan 4 milyar aramanın yaklaşık % 37’si tek kelimelik sorgular,% 32’si iki kelimelik sorgular ve % 25’i üç ila dört kelimelik sorgulardır.

Bu sesli aramanın gelecekte bunu değiştirecek şekilde ayarlanmış olmasına rağmen daha az kelimeyle daha fazla arama yapıldığı İngiltere’ninkinden çok farklıdır.

Almanya’da konuşulan ve yazılan ana dil yüksek Almanca veya Hochdeutsch’dur. Alman dilinde birçok lehçe olsa da web sitenizde ve çevrimiçi pazarlamanızda Yüksek Almanca’ya bağlı kalmak en iyisidir.

Bununla birlikte SEO için Almanca kelimelerin yazım hatalarının aramalarda çok yaygın olduğunu belirtelim.

  • Kültür

Almanya; verimlilik, etkinlik ve kalite konusunda bir üne sahiptir ve Alman tüketicilerin de benzer beklentileri vardır.

Kalitenin, online ürün satın alan Almanlar için en önemli faktör olduğu kanıtlanmıştır. Çoğu zaman fiyat üzerinden kalite arayacaklar.

Web sitenize ve SEO’nuza kaliteli mesajlar oluşturun. Yüksek kaliteli görüntüler, açıklamalar ve derecelendirmelerin ve ödüllerin net bir sunumunu kullanın.

İndirim yaparken veya satışları teşvik ederken dikkatli olun, üründe neyin yanlış olduğu hakkında sorular ortaya çıkarabilir.

Güvenilirlik ve güven oluşturmak, tüm Alman pazarlama stratejilerinizin ön saflarında yer almalıdır.

  • Cep Telefonlarının Kullanımı

Küçük ekranlı cihazların yükselişi, arama ortamını değiştirdi ve mobil uyumluluk artık bir sıralama faktörü haline geldi. Almanya’da mobil kullanım artarken İngiltere’de gördüğümüz oranların gerisindeler.

Mobil uyumlu SEO ile göz önünde bulundurulması gereken önemli noktalar şunlardır:

  • Sayfa hızları
  • Sayfa düzenleri – kullanıcının cihazına yanıt veriyorlar mı
  • Okunaklılık
  • CTA‘ların konumlandırılması

Almanca SEO Hizmeti ile Nasıl Öne Çıkarsınız?

https://www.youtube.com/watch?v=qQpAkTGrg5I

Almanya, Avrupa’nın en büyük ekonomisi ve pazar yerlerinden biridir ve Avrupa’nın en geniş kullanıcı tabanına sahip ülkedir.

Bununla birlikte Almanya’da bu kadar çok insanın interneti kullanıyor olması SEO’yu gerekli hale getiriyor. Alman dili, SEO’ya kendi yaklaşımını da gerektiren benzersiz özelliklere sahiptir.

Alman SEO‘sunda nasıl başarılı olacağınızı ve mevcut bir siteyi çevirirken veya tamamen yeni bir site geliştirirken Google ile nasıl üst sıralarda yer alacağınızı Current Works ile görebilirsiniz.

  • Uzun Almanca Kelimelerle Başa Çıkmak

Almanlar kelimeleri bir araya getirme eğilimindedir.  Bu nedenle uzun Almanca kelimelerle başa çıkmak için etkili bir strateji geliştirmek gerekiyor. Bu ne gibi zorluklar yaratıyor ve bunların üstesinden nasıl gelinir bilmek istiyorsanız işletmemiz ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Meta Başlıklardaki Sınırlamalar

Meta Başlıklar 57 karakterden daha uzunsa, Google bunları kırpar. Bu nedenle, Meta Başlıklarınızı bundan daha kısa tutmak önemlidir. Meta Başlığınıza uzun bir kelime ekliyorsanız, önce Almanların gerçekten arayıp aramadığını kontrol edin.

Mümkünse, daha kısa bir kelime kullanın. Değilse, tam kelimeyi ve göze çarpan ve potansiyel ziyaretçileri arama sonuçlarında sitenizi seçmeye teşvik eden 1 veya 2 dinamik kelimeyi kullanın.

Meta Açıklama en fazla 157 karakter uzunluğunda olabilir. Meta Açıklamaları için en iyi SEO uygulaması, Tıklama Oranını artırmak için sayfanızı benzersiz kılan şeyleri göstermeye odaklanmaktır. bu nedenle daha etkili metninizin Meta açıklama kısmında vermelisiniz.

Current Works bu konuda sizlere destek oluyor.

  • Anahtar Kelime Hacmini Belirleme

SEO’nun kendisi kadar eski bir teknik olsa da farklı açılış sayfaları için hedef anahtar kelimeler seçmek hala önemlidir.

Bir siteyi Almanca’da SEO çalışmasına alırken alakalı bir Almanca anahtar kelimeyi alakalı her bir İngilizce anahtar kelimeyle eşleştirin. Bu şekilde, çevirmeniniz iyi bir aylık arama hacmine sahip Almanca anahtar kelimeler içerdiğinden emin olabilir.

Bazı uzun kelimelere insanlar onları ararken boşluk ekleyebilir, bir aksanı kaçırabilir veya yanlış yazabilir.

Hangi anahtar kelimeyi kullanacağınıza karar verirken, hangisinin en yüksek arama hacmine sahip olduğunu görün. Ancak hangisinin dilbilgisi açısından doğru olduğunu kullanın. Bu konuda uzman metin yazarlarımız sizlere destek oluyor.

  • Backlinkler

Google’ın Alman geri bağlantılarını nasıl ele aldığı, birçoğunun şaşırtıcı bulduğu başka bir örnektir. Google’ın SEO algoritmaları, ‘siyah şapka’ Alman geri bağlantılarını başka yerlerden daha ciddi bir şekilde cezalandırıyor gibi görünüyor.

Bu, Google’da sıralama cezalarını diğer ülkeler için yaptıklarından çok daha hızlı kullanabilecekleri ve kullanacakları anlamına gelir.

Alman bağlantı kurma portföyünüz, yüksek otorite sitelerinden nispeten az sayıda geri bağlantıya odaklanarak geliştirilmelidir.

Alman backlinkleri oluştururken dikkat etmeniz gereken bazı noktalar:

  • Bağlantılar Almanca web sitelerinden mi geliyor?
  • İçerik ilgi çekici ve ana dili konuşanlar tarafından yazılıyor mu?
  • Geri bağlantılar, bağlı sitelerdeki konuk yayınları da dahil olmak üzere çeşitli kaynaklardan mı geliyor?
  • Web sayfalarının yüksek bir Etki Alanı Yetkisi var mı?
  • Web sayfalarının Majestic Trust Flow’u yüksek mi?
  • Sitelerin kendilerine giden gerçek organik trafiği var mı?
  • Bunların sağlıklı bir yüzdesi .de alan adlarından mı geliyor? Herkesin yapması gerekli değil!

Web sitenizi Google için optimize etmek şimdilik fazlasıyla yeterli olsa da arama motoru pazarı hızla değişiyor. Sosyal medyada olduğu gibi Almanca web sitenizde üst sıralarda yer almaya devam ettiğinizden emin olmak için Google ve diğer arama motorlarında devam eden gelişmelere dikkat etmelisiniz.

Almanca SEO Fiyatları

Temel

  • 25 Anahtar Kelime
  • Aylık 5 Yeni İçerik
  • 30 Sayfaya Kadar Optimizasyon
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 1 Online Toplantı

9.490 TL / Ay

Bilgi Al

Standart

  • 40 Anahtar Kelime
  • Aylık 8 Yeni İçerik
  • 50 Sayfaya Kadar Optimizasyon
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 1 Online Toplantı
  • Ciro ve Talep Takibi

16.490 TL / Ay

Bilgi Al

Kurumsal

  • 70 Anahtar Kelime
  • Aylık 15 Yeni İçerik
  • 100 Sayfaya Kadar Optimizasyon
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 2 Online Toplantı
  • Ciro ve Talep Takibi
  • Haftalık Telefon Görüşmeleri

24.990 TL / Ay

Bilgi Al

Agresif

  • 100+ Anahtar Kelime
  • 25+ Yeni İçerik
  • 200+ Sayfa Optimizasyonu
  • Teknik Hataların Giderilmesi
  • UX İyileştirmeleri
  • Aylık 2 Online Toplantı
  • Ciro ve Talep Takibi
  • Aylık 1 Yüz Yüze Toplantı
  • Günlük Telefon Görüşmeleri
  • Advertorial Reklam
  • Infografik Görsel Üretimi
Bilgi Al

Matt Calik https://delante.co/seo-in-germany/ Erişim Tarihi: 27 Eyl 2022, 06:58

Referanslarımız

Hepsini İncele

  1. Avatar
    Hakan diyor ki:

    Merhaba, Almanya’da işletmemiz var ve seo ajansı arıyoruz. Burada tekstil üzerine faaliyet gösteriyoruz. Textilproduktion kelimesinde ilk sıralarda olmak istiyoruz. Sizin daha önce almanya üzerinde deneyimiz var mı ?

    • Ömer Yoluk
      Ömer Yoluk diyor ki:

      Hakan Bey Merhaba,

      Almanya’daki firmalara yönelik SEO hizmeti veriyoruz. Hali hazırda çalıştığımız ve Türkiye’den de Almanya’yı hedefleyen müşterilerimiz var. Sizlere referansları bıraktığınız mail üzerinden ilettim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir