Almanca Google Reklam Yönetimi

Almanca Google Adwords Reklam Yönetimi Hizmeti

Almanca Google reklam yönetimi, Almanya lokasyonlu hizmet veren işletmeniz veya web siteniz için daha fazla ziyaretçi çekmek ve marka bilinirliğini arttırmak için yapılan reklam yönetimi hizmetidir.

Google Adwords üzerinden Almanca reklamlar verebilirsiniz. Bu durum arama motoru sonuç sayfalarında markanızın ön plana çıkmasını sağlar.

Sizler oluşturduğunuz bir reklam kampanyası ile birlikte reklam ücretlerini öder ve web sitenize daha fazla trafik çekebilirsiniz. Bu sayede SEO stratejinden çok daha kısa bir sürede hedef kitlenizi web sitenize çekebilirsiniz.

Google reklam hizmetlerini özel bir aracı olan Adwords üzerinden yayınlıyor.  Burada reklam yönetimi ile kendi kampanyalarınızı oluşturabilirsiniz. Aynı zamanda profesyonel bir yaklaşımla Almanca dilinde hedef kitlenizi kolayca çekebilirsiniz.

Google üzerinden Almanca reklam vermek istiyorsanız kurumsal bir Google Adwords hesabınız olması gerekiyor. Buradan reklam bütçenizi etkili şekilde kullanabilir ve kendinize özel oluşturduğunuz reklam kampanyalarını yönetebilirsiniz.

Almanca Google reklam yönetimi konusunda profesyonel destek alırsanız markanızı çok daha kısa sürede geniş kitlelere tanıtma fırsatı elde edebilirsiniz.

Almanca Google Reklamı Yönetimi Nasıl Yapılır?

Almanca Google Reklam Yönetimi Nasıl Yapılır?

Almanca Google reklam yönetimi için öncelikle bu dilde hizmet veren bir web siteniz olması gerekiyor. Daha sonra doğru reklamı vererek Google SERP üzerinden rakiplerinizin önünde çıkabilirsiniz.

Deneyimli bir Google reklam ajansı ile çalışırsanız çok daha düşük bütçelerle hedeflerinize çok kısa sürede ulaşabilirsiniz.

Current Works olarak sizlere Almanca dilinde reklam yönetim hizmeti veriyoruz.  Ekibimiz reklam kampanyası için gerekli verileri topluyor. Daha sonra sizin için reklam kampanyalarını oluşturuyor ve bütçenizi hedeflerinize ulaşmada en verimli şekilde kullanıyor.

Mevcut reklam performansınızı yakından izliyoruz. Elde ettiğimiz veriler ile reklam kampanyalarınızı geleceğe yönelik optimize ediyoruz. Böylece başarı oranı ve reklam bütçesini düşürmeye odaklanıyoruz.

Almanca Google reklam verme sürecimiz şöyle işliyor;

  • Kurumsal Gmail Hesabı Açma

Google reklam yönetimi için öncelikle Google ‘ın  e posta uygulaması olan Gmail hesabı açmanız gerekiyor. Bu hesaba sahip olmadan Google reklam kampanyaları oluşturamazsınız. Bunun için mevcut hesabınızı kullanabileceğiniz gibi yeni bir hesap da açabilirsiniz.

Açtığınız hesap ile birlikte Adwords sistemine kayıt olmanız lazım. Burada gmail adresinizi ve parolanızı aynı şekilde giriyorsunuz. Ardından ekranda Adwords hesabınızı açtığınıza yönelik bir bilgilendirme göreceksiniz.

  • Google Adwords Genel Ayarlar

Google Adwords hesabınızı açtıktan sonra Almanca Google reklam yönetimi için genel ayarları yapmalısınız. Burada öncelikle bir kampanya adı girmelisiniz.

Kampanya adınız dil odaklı olmamalıdır. Almanca dilinde hizmet verdiğiniz ürün odaklı ya da Almanya’da hizmet verdiğiniz bölge odaklı olabilir. Kampanya ismi verirseniz çoklu kampanya takibini kolaylıkla yapabilirsiniz.

  • Reklam Bölgesi Seçimi

Reklam kampanyalarını oluşturduktan sonra bölge seçimi yapmanız gerekiyor. Burada hizmet verdiğiniz bölgeleri manuel olarak seçebiliyorsunuz. Aynı zamanda hizmet vermediğiniz bölgeleri filtreleyerek bütçenizi daha verimli kullanabilirsiniz.

  • Bütçe Ayarları

Google Adwords üzerinde her kampanyada belirli bir reklam bütçesi oluyor. Bu bölümde kampanya için ayıracağınız bütçeyi belirlemeniz gerekiyor. Burada sektörünüz ve rakiplerinizin ayırdıkları bütçeye göre belirleme yapmalısınız.

Öncelikle ortalama bir bütçe belirleyebilirsiniz. Daha sonraki aylarda duruma göre artış ya da azalma eğilimi gösterebilir. Duruma göre artış ya da azalma eğilimi gösterebilir.

Bütçe belirlerken hedeflediğiniz anahtar kelime de önemlidir. Geniş sektörlerde bazı anahtar kelimeler için bütçeler yüksek olabilir.  Yetersiz bütçe olması halinde sistem size uyarı verecektir.

  • Anahtar Kelime Belirlenme

Almanca Google reklam yönetimi için en önemli adım anahtar kelimelerin belirlenmesidir. Çünkü Almanca aranma hacmine göre hedeflediğiniz anahtar kelimelere bakmanız lazım.

Profesyonel araçlar ile yaptığınız analizler sonrasında anahtar kelime belirleyebilirsiniz. Rekabeti düşük ve etkisi yüksek kelimeleri bulabileceğiniz birçok araç var.

  • Ödeme ve İletişim Bilgileri

Anahtar kelimeleri de belirledikten sonra fatura bölümüne geldiniz. Burada sizin için öncelikle adres ve iletişim bilgilerini istiyorlar. Bu bilgileri mutlaka doğru ve eksiksiz bildirmenizde yarar var. Ardından ödeme bilgilerinizi de girdikten sonra bu süreci tamamlıyorsunuz. 

Bu aşamada kredi kartı ile ödeme yapma şansınız var. Ayrıca diğer teknikler ile manuel ödeme ya da varsa promosyon kodu ile ödeme şansınız da oluyor.

  • Reklam Kampanyaları Takibi ve Optimizasyon

Almanca Google reklam yönetimi süreci reklam kampanyasını oluşturunca bitmiyor. Reklam kampanyalarınızın takibini de yapmanız gerekiyor.

Google Adwords bu konuda sizlere detaylı raporlar sunuyor. Bu raporlar ile doğru analizler yapabilirsiniz. Bu sayede ilerleyen aylarda reklam bütçenizi optimize edebilirsiniz.

 

Almanca Google Reklam Yönetiminin SEO’ya Etkisi

Google reklamları birçok işletme tarafından es geçiliyor. Bazı işletmeler de SEO’yu bir kenara bırakıp sadece Google reklamlarına odaklanıyor. Aslında iki teknik de yanlış ve yarım kalıyor.

Öncelikle rekabetin fazla olduğu anahtar kelime ve sektörlerde arama motoru sonuçlarında üst sıralarda yer almak zordur. Bunun dışında yeni web siteleri için de SEO çalışmaları yönünden belirli bir zaman geçmesi gerekir. Burada da devreye Google reklamları girer.

Almanca SEO çalışması yapacaksanız öncelikle web sitenizin üst sıralarda başlaması için reklam yönetimi de şarttır. SEO çalışmaları zamanla meyvesini vermeye başladıkça Google reklam bütçenize de düşecektir.

Almanca SEO ve Google reklam yönetimi arasında çok ciddi bir ilişki vardır. İşletmeler her zaman zayıf kaldıkları durumlarda ya da rekabet olan sektörlerde Google reklamları ise SEO çalışmalarını destekler.

Reklamlar sayesinde SEO çalışmalarından daha kısa sürede sonuç almaya başlarsınız. Almanca SEO’da özellikle zorlu sektörlerde reklam desteği çok önemlidir.

Web siteniz SEO ile bir yerlere geldiğinde reklam bütçenizi düşürebilir veya bütçenizi başka kelimelere de aktararak daha yüksek trafik de çekebilirsiniz.

Almanca Google Reklam Türleri Nelerdir?

Google reklamları dediğimizde sadece arama sonuçlarında karşınıza çıkan reklamları anlamayın. Google Adwords üzerinde ihtiyaçlarınıza yönelik çok farklı reklam türleri var. 

Almanca Google reklam yönetimi için kullanabileceğiniz reklam türleri şöyledir;

Google Arama Reklamları: Bu reklamlar Google arama motoru sonuç sayfalarında yayına girer. Belirli anahtar kelimeler belirleyerek verdiğiniz SEO’ya katkı sağlayan reklamlardır.

Google Görüntülü Reklam Ağı Reklamları: Bu reklamlar bir dizi web sitesinden bir araya gelir. Google’a ait olan Gmail ve Youtube gibi alanlar üzerinden reklamlarınızı yayınlayabilirsiniz.

Google’a ait olmayan web siteleri üzerinden de reklam yayınlamanız mümkün olmaktadır. Bu sayede geniş kitleye ulaşabilirsiniz.

  • Youtube Reklamları: Video reklamlar ile birlikte Youtube üzerinden hedef kitlenize ulaşabilirsiniz. Doğru anahtar kelime seçimi ile çok verimli reklam türleri olabilir. Bunun için her zaman kaliteli içerik üretmek önemlidir.
  • Mobil Reklam: Bur reklamlar ile birlikte müşterilerinize mekana bağlı olmadan erişim sağlayabilirsiniz. Cep telefonları üzerinden reklamlarınızı mobilde kolayca takip edebilirler.
  • Google Alışveriş Reklamları: Bu reklamlar e ticaret siteleri tarafından ürün ve hizmet bazlı verilen reklamlardır. Google Alışveriş aramalarında görüntü ve fiyat bilgisinin yer aldığı reklam çeşitleridir. Etkisi e ticaret siteleri için çok yüksektir.
  • Re-Marketing Reklamları: Bu reklamlar ile web sitenizi daha önce ziyaret eden müşterilerinizi hedefleyebilirsiniz. Yani sizden alışveriş yapmış olan birinin tekrar alışveriş yapması için kullanabileceğiniz reklamlardır.

Almanca Google reklam yönetimi ile web sitenize gelen kişileri kolayca istediğiniz aksiyona yönlendirebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir